8

436 26 0
                                    

Jimin
Wow!Bu kiza bulasmamak lazim!Karnim!!!Gozumden yas geldi ya.Hastaneye geldigimizde bana ilac gibi girsey vermisler ve uyutmuslardi.Uyandigimda karnimda bir krem vardi.Yavas yavas agrisini azaltiyordu.
-Hyung!
Y-Uyanmis!
Yanima geldiler.
Y-O kizi var ya-
-Onun sucu yok.Hakliydi.Her dakika o istememesine ragmen onu opuyordum.Sonunda bikmis olmali.Ona hicbirsey yapma.Hayta benim daha ona ozur borcum var.
H-Evet.Ondan ozur dilemelisin.
Y-Siz delirdiniz mi?!Buraya gelirken cektigin aciyi eminim o sen onu optugunde hic cekmemistir!Ozur falan dileme!
Ona da hak veriyordum aslinda.
-Ama hyung sana boyle birsey yapsalardi ne yapardin?Seni zorla bir suru kez opseler?
Y-Onlari dogduguna pisman ederdim.
-Bana az yapmis o zaman.
Sustu.
Micha
Elleri belimden asagi kaymaya baslasiginda dudaklarindan ayrildim.
-Hey!O surtuklere-
-Onlara yaptigimi yapmayacagim.
Tekrar beni opmeye basladi.Rahatsiz oldugumu sanmiyordum.Ama ayni zamanda abim kapiyi acmaya calisiyordu.Onu birden ittim.
-Abim girmeye calisiyor.Girerse gercekten cok kotu olur.
Oflayarak tisortunu giydi.Tam o sirada abim kapiyi acmisti.
-Sen...benim kardesime naptin!!!!
-Dur abi!Hicbirsey yapmadi.Sadece suyla dudagimi yikadik.Muslukla.
Biraz rahatlamisti.Sinirli bakislarimi Jungkook'a cevirdim.Siritarak ensesini kasidi.Hemen ordan ciktim.Ama abim girip kilitlemisti.
-Abi!!Kapiyi ac!!Abiiii!!!
N-Dae!!!Ac kapiyi!!!!
T-Ahh...Niye boyle yapiyor bu cocuk....Dae!!!
J-Elektrikleri kesersek onunu goremedigi icin birsey yapamaz!
-Hemen git!
Wh(worldwide handsome iste cnm anlayin)gidip elektrikleri kpatti.Ama sorun surdaki biz de onumuzu goremiyorduk.Derkeeen Tae mum getirdi.Akillilar!Az sonra abim kapiyi acti ve cikti.Karanliktan tepkisini goremiyordum.Jungkook cikmamisti.Mumu alarak yanina gittim-kostum desek daha dogru olur-Kanlar icinde yerde yatiyordu.
-Kookie'm!Abim napti sana!!!Ben demistim!!
-Micha...
-Efendimm askim?
-Yardim et...
-Tamam askim ben pansuman seysilerini getiriyim hemen bekle.
Hemen mumu orda birakip gidip esyalari getirdim.Kafasi-sanki basi desem daha nazik olurdu...-kaniyordu.Orayi hemen kulak pamuguna kolonya dokup temizlemeye basladim.Cani aciyordu.Birden kolumu tuttu.(Bu arada elektrigi actilar)
-Micha...Canim aciyor...
Ama tepkisizdi.Kanayan dudaklarina minik bir opucuk biraktiktan sonra ayrildim.
-Biraz daha dayan hayatim.
Sustu.Az sonra dudagini pamukla temizlemeye basladim.Karni kan doluydu.Orayi da temizleyip ustune pamuk-su yapistirdiklari bisi oluyo ya kareli bisey-yapistirdim.Birden kan kusmaya basladi.
-Sakin ol ben poset getircem rahatca kusarsin.
Tam kalkacakken kolumu tuttu ve bana bakti.
-Sen doktor olmalisin sevgilim.
Guldu.Kolumu birakti.Hala kusuyordu.Hemen gidip poset getirdim.Durmadan kusuyordu.O kuserken ben abimi buldum.
-Abi sen naptin bu cocuga!!??
-Hah!Ne yapmisim?O da sana dokunmasaydi!
-Dokunmadi-
-Yalan soyleme seslerini duydum.
-Ama suan kan kusuyor biliyor musun?Abartmana gerek yoktu!
Kook'un yanina gittim.Artik kusmuyordu.
-Biraz daha iyi misin tatlim?
Guldu.
-Sen geldin daha iyi oldum.
Guldum.Su durumda bile romantik olmayi basariyordu.
-Ayaga kalkabilir misin?
-Evet,galiba.
Ayaga kalkti ama dengesi bozulurken onun kolunu omzuma atip onu odasina tasimaya basladim.Uclu-uc kisi kaldilar napam yani?-de yardim etti.T-N-J uclusu...Yatagina yatti.
-Biraz dinlen.Ben yine de doktor cagiracagim.
Yanagina bir opucuk kondurup gittim.
Jungkook
Beni cok seviyor...Abisini benim icin karsisina alacak kadar...Ben de onu cok seviyorum tabii...Az sonra yanima elinde kiyafetlerle geldi.
-Ustun  hep kan oldu kalk da ustunu degistireyim.
-Sen mi yapacaksin?
-Sen yapabiliceksen sen yapabilirsin.Ben de cok merakli degilim yani.
Sirittim.
-Yapamam...

-Yapamam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SeçilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin