Dram bölümü için tekrardan k.b. ama o bölümden sonra biteceğini dusunduyseniz çok çok çok yanılmışsiniz...😂😂😂
Jungkook
Si-si-simdi...O öldü mü?
O...o...aşık olduğum ilk insan...
Yaşamamın kaynaği....Yaşamam için bana kalbini mi verdi??😞😖
Bunu bana nasil yaparsın Micha!!!???
Sana onca kötülük yapmıştim...benim gibi biri için nasıl hayatından vazgeçersin!!!
Bu saf,temiz kalp bende kirlenmemeli...
Tanrı yeterince kirli olan kalbimi biraz daha kirletmemek için almışken ben böyle tertemiz bir kalbi nasıl kirletebilirim!!??
Hayır...Bunu benim için yapmamaliydin Micha...
BEN DEGİL SEN YASAMAYİ HAKEDİYORDUN!!
Oww...Galiba bunu disimdan söyledim...
Tae
Bunu Jungkook gibi biri için yapmamaliydin Micha...Hayır!Jungkook yaşamayı senin kadar haketmiyor...
JK-BEN DEGİL SEN YASAMAYİ HAKEDİYORDUN!!
Jungkook'un bağırmasıyla irkilmiştim.Birkac saattir uyuyor ve ikide bir kabus görüp bağırarak uyanıyordu.Jimin sinirden bayilmisti.Hemsireler sedyeyle onu bir odaya almışlardı.Tabii Sope da onunla gitmişlerdi.Namjoon ve Jin kendilerini birbirlerine kaptırıp(bu durumda bile)tuvalete gitmişlerdi.Aish!!Bu durumda bile hemen fırsattan istifade şey yapıyorlar.Allahim soylemicem.Jungkook bu haldeyken nasıl yaparlar anlamıyorum.COK FİRSATCİSİNİZ NAMJİN!Aha!Sope mu geldi?
-Sope?Ne oluyor?Jimin nasıl?
Myg-Seni ilgilendirir mi😏?
-O da arkadasimiz hyung.
Myg-Ya?O böyle düşünmüyor ama?😏😏
-Biz onun arkadaşı olmasakta o bizim arkadaşımız.
JK-Beni sayma.
O sırada Namjin ciftimiz de buyurettiler.
N-Beni de.
J-Beni de sayma.
Oturduğum yerde gomulmustum.Sirittim.
Myg-Arkadasiniz mi?Arkadaşın mi?
-Arrkadasim diyelim o zaman.Cunku tek ben merak etmiştim zaten.
Myg-Evet evet.İyi.Ama yine de seni ilgilendirmez 😉😉.
-Hyung sen bana mı...
JH-Jimin'e bakmalıyız.
Gittiler.Yoongi hyung yoksa bana mı...
jk-Neden o salagi...
-Susar misin bak disslike attım hayır hayır hayır like attım!
Jungkook anlamaz gözlerle bana baktı.Ne diyom la ben?(😂😂)
JK-Sey dicektim.Neden o salagi soruyorsun ama...Söylememe kararı aldım.
-Maknea sence Yoongi hyung bana mı yazıyor?
JK-Sen kafayı iyice bozmusun salak!O hyung gay degil.
Kafami anlamis gibi salladim.Ama diretmek istiyrodum.
-Nerden biliyosun belki oyle?
Jk-Ben onu tanirim degil istee.Ayrica siz cok anlasamiyodunuz noldu?(yazar:gercekte de cok iyi anlasamiyolar)
-Bisey olmadi ya ne olcak😅.Sen iyi misin?Micha....
Jk-O konuyu hic acma.
Gozleri tekrardan dolmustu.Aglayacak gibiydi.Kim aglamazdi ki.Sevdigi kiz ona,hic degmeyen birine kalbini verip obur dunyaya ucmustu.Gozleri doluyken tekrardan uykuya dalmisti.
...
Yaklasik 1-2 saat sonra yeniden uyanip bagirdi.
Jk-ZATEN MELEKTİN GİTMENE GEREK YOKTU!!
Artik alismistim.Ama her uyanip bagirdiginda nedensizce tirsiyordum.Cunku ben de uykuya dalacaktim!
-Sakin ol Kookie.
Jk-Hayir hyung!Ben de onunla gitmeliyim!Sevgilimi yanliz birakamam...
Sozleri gozyaslariyla bolunmustu.
-Sakin aklindan boyle biseyi gecirme bile!Micha burda olsaydi bu soylediklerine cok uzulur-
Jk-Ama burda degil iste!!Ben...sevgilimi yanliz birakamam hyung...Yardim et bana...(gozyasi)
-Yapabilcegim bisey olsaydi-
Jk-Sadece olmeme izin ver!
-Bunu yapamayacagimi biliyorsun Kook.Benden bunu isteme.
N-Lafinizi boluyorum ama...Kookie sevgilin sen onu affetmedin saniyor hala.Bu yuzden onun yanina gitmen cok dogru olmaz.
J-Joonie hakli.Onun yanina gitmen dogru olmaz.Hem belki...o artik seni sevmiyor olabi-
Konusmasi Namjoon'un onun koluna vurmasiyla bolmustu.Jungkook daha da uzulmustu.Aglamalari siddetlenmisti ki kapi caldi.Kendini toparlayarak gel dedi.Gelen Jimin'di.
Jm-Nasilsiniz cocuklar?
Bunu bize sormustu.Jungkook'u umursamamisti.Jungkook da onu tabii.
N-Biz iyiyiz.Ama Jungkook cok kotu.
J-Evet.Biz iyiyiz.Ama maknea sevdigini kaybetti.Bu...onun icin cok aci bi durum olmali.Mesela sen Namjoon...Sen gitsen ben de cok kotu olurdum...
N-Ben asla tek gitmicem bitanem.
Sarildilar.İgrenmistim.Ogurdum.Beni gorup kizginca baktilar ve ayrildilar.
Jm-Sen nasilsin Tae?
-Jungkook-
Jm-Anladim!Caniniz Kookie'niz cok kotu!Ben sizi soruyorum!
-Ben de iyiyim ama biz Micha'yla cok yakin arkadastik-
Jm-Jk-OYLE Mİ???!!!
Cok fena pot kirdim galiba...
Jm-Jk-Ne zamandan beri!?
İki kere ayni seyi soyledikleri icin birbirlerine sinirle bakip bakislarini bana cevirdiler.Cok sinirliydiler.Beni kurtarmalari icin Namjin'e bakislarimi cevirdim.Ama onlar herzamanki islerini yapiyor ve bizi takmiyorlardi(💏💑).Off nasil kurtulcam simdi...derkeeenn kurtaricilarim Sope geldi.Hemen arkalarina saklandim.
Myg-Napiyon lan?
Jh-Cidden...
Jm-Jk-Ortaya cik Tae\hyung!(taehyung sjsjsj)
Yoongi beni onune cikardi.Ne zorun var lan benimle!?
Myg-Ne oluyo burda!?
Jm-Jk-Tae Bey Micha'yla cok yakin arkadasmis!
Sope durumun ciddiligini kavrayip onume gectiler.İste gercek bi erkek davranisi!Laann!!Ben de erkegim!!!
-Cekilin!Ben onlarla yuzlesebilirim!Cunku ben delikanli bi erkegim!!
Bi anda Jungkook kolundan serumu cikarip ayaga kalkti.Jimin de ustume dogru yurumeye basladi.İkisi de ustume geliyordu.Ben nereye kaccam lan simdi!??!!
-Bakin...konusarak anlasibiliriz...
Jm-Goster lan simdi erkekligini!!
-Kookie'cim bak ben senden buyu-
Jk-Bunu umursadigimi mi saniyosun?!!?
Gozleri donmustu.Napcam lan ben!!??Birden bana dalmaya basladilar.Lan Namjin simdi sizin opusmenizi de sizi de ****** ha!Sope!Siz biseyler yapin bari lan!Nasil arkadassiniz siz be!İnsan arkadasini dovdurur mu!Ahh!!!Namjin sizi o dudaklarinizi kopartirim ha!!
-Lan Namjin!!!
Sonunda sesimi duymuslardi.Bana donduler.Gozleri birden acilmisti.
N-Sakin olun lan!Sadece arkadaslarmis!
J-Olmus bitmis birakin cocugu!
Jm-Jk-Karismayin lan siz!!
Beni dovmeye devam ediyolardi.Sope hala film izliyomus gibi izliyolardi.Lan salak misiniz yardim etsenize!Aslinda gerek kalmadi.Cunku Namjoon hyung Jimin'i,Jin de Jungkook'u tutup geri cektiler.Rahatladim.Jin hyung Jungkook'u yatagina yatirdi.Namjoon hyung ise Jimin'i sakinlestirmeye basladi.
Jk-Sen benim sevgilimin en yakin arkadasisin ve benim haberim yok oyle mi!?
Jm-Bu hakki sana kim veriyo lan!?
Jk-Onunla en yakin arkadas olmadan bana sormaliydin!!
Jm-Kopek!Ne yaptin da en iyi arkadasi oldun!?
-Sadece...ona bazi seylerde yardim ettim ve...
Az sonra ne dedigimin farkina vardim.Jimin ve Jungkook'un gozleri sinirden kanlanmisti.Ama yanlis anladiniz...Bazi seyler derken kesinlikle fesat anladilar...
Jk-Jm-NE DEDİN SEN!!??
JK-Micha beni yakin arkadasiyla aldatiyomus da haberimiz yokmus!?!!!!!!!
-Hayir yanlis anladiniz-
Jm-Tutaniniz olursa sizi de doverim!
Aaa!!Yine ustume geliyolaarr!!Bu sefer kacamicam da.Aptal Tae!Soylemeden once dusunsene ne diceni!Hastane icinde kosturuyorduk.Hatta arada insanlara carpiyorduk.Ama onlar onemsemiyor sadece beni yakalamaya calisiyorlardi.Aniden karsima cikan iki bedenle durmak zorunda kaldim.
-Ya-yanlis anladiniz...yemin ederim yanlis anladiniz-
Jk-Bu gunahlarinin bedelini odeyecegini biliyorsun değil mi?HATTA SUAN BASLAYALİM!
Hayiirr yine dovmeye basladilar.Artik gozyaslarima engel olamiyordum.İnsan en iyi arkadasindan dayak yer mi be!?Ahh!!Yeter yeteer!!Sadece arkadastik diyoz!
-Anlamıyonuz mu ya!AR-KA-DAŞ-TIK!Boşuna bana vuruyonuz ve kızın günahını alıyonuz yani.(ilk bölümden bu bölüme kouşması değişen bir adet Tae dfnsdnl)
JK-İnanalım mı şimdi sana?
-Eskiden en yakın arkadaşındım lan inan bi zahmet!
JK-Bağırma bana!Elimin tersindesin zaten!
JM-Ben inanmıyom lan sana!O gerizekalı inanıyosa inansın!Ben inanmıyom!
-Micha asla böyle bişey-
JM-LAN MİCHA ZATEN YAPMAZ OR**** ÇO****(VMİN SHİPLESEMDE JİKOOK GİBİ KAVGA ETTİREN SHİPPER BENNNN ALKIŞLAR NERDE HANİ??KGIOASHO)(yazar:günah işlion bak chimchim benden söylemesi... :D)!!BEN SENDEN ŞÜPHELENİYORUM!!!
Söylediği şey üzerine susmuştum.Bana güvenmemekte haklı olduğu birsürü konu vardı...
Flashback(1)
Birgün yine Jimin bir kızı bir geceliğine kendine ayarlamak için benden para istiyordu(kıza para teklif etcekti yapması için).Kızı tanısam da vermedim.Çünkü Jimin bu.Fazla para isteyip kalanında bara gider.
JM-Niye vermiyon lan?
-Ne zaman istedin de verdim ki?
JM-Hiç vermion zaten sen.Verme!İstemiyom senin paranı!
Gidip Jungkook'tan para kaçırmıştı.Bense olayı görmemiş gibi davranıyordum.Taa ki Jungkook bunu farkedene kadar...
JK-Hyung paramı gördün mü bi yerlerde?
-Hayır maknea.
Gözlerimi devirmiştim.Ama yalan söylediğimi anlıyordu.LAN BU ÇOCUK İNSANÜSTÜ BİŞİ Mİ HER YALANI ANLIYO!Tamam sakinim.
JK-Nerde hyung?Markete gideceğim.Ayrıca 300 W(won diye düşünün) bi anda nereye kaybolabilir?
"Eğer Jimin'le aynı evde yaşıyorsan 300 değil 1000 W da kaybolabilir"alaycı bi şekilde güldüm.LAN BEN ONU SESLİ Mİ SÖYLEDİM!!
JK-Şimdi ağzına sıçtım hyung.
Hızla ceketini alıp yurttan çıkmıştı.LAN NAPTIM BEN!!??Yandım işte şimdi...
...
JK AND JM eve gelmişti.Jimin gömleğini yarım yamalak giymişti ve somurtuyordu(neden yarım yamalak giymiş acep??).Jungkook ise sinirliydi.Jimin de beni görünce sinirlenmişti.Hemen ordan kaçacaktım ki Jimin'in sesi beni durdurmuştu.
JM-Şimdi kaçarsan kaçtığın yerden bir daha çıkamazsın Tae.
Olduğum yerde çakılmıştım.
Flashback (1)End
Flasback(2)
DİKKAT:BU FLASHBACK TE SMUT BULUNMAKTADIR.İSTEMEYEN FLASHBACK İ GEÇEBİLEBÜLÜ.
Sabah uyandığımda direk mutfağa gitmiştim.Haliyle AÇTIM!Bu biraz kaba oldu ama açtım sonuçta.Gittiğimde hemen herkese bişeyler hazırlamaya başlamıştım.O sırada kapı çaldı.Gidip baktığımda karşımda güzel ve mini etekli bir kadın bulunuyordu.Yüzündeki makyaj her ne kadar "BEN BURDAYIM!!"diye bağırsa da fazla sekşiydi.Islık çaldığımda onu beğenmiş olduğumu anlayacaktı ki güldü ve içeri girdi.L koltuğa kuruldu.Kırmızı elbisesi,omzuna dökülen saçları ve kırmızı topuklu ayakkabıları onu iyice cazibeli yapıyordu.Kim olduğunu soramadan dudağımı ısırmaya başladığımı farkettim.Onu baştan aşağı süzüyordum.O da saçlarıyla oynamaya başlamıştı.Sonunda kendime hakim olamayacağımı anladığım an üstüne atlamıştım.NE VAR YANİ ERGENLİK DÖNEMİMDİ HERALDE!Daha doğrusu...10.sınıftaydm....Çok da ergen değildim ama neyse.Onu öpmeye başladığımda kendini kaptırmıştı ve o da karşılık veriyordu.WOW!Kırmızı rujlu dudakları beni, onu baştan aşağı kana gömmeye yöneltiyordu.İnlemeye başladığnda ben de zevk aldığımı hissettim(resmen smut yazdım inanamıyorum...).Tabii o duyduğum sese kadar.
JM-Seni alçak!!
Hemen kızın üstünden kalktım.
JM-SEN NAPTIĞINI SANIYORSUN!?O BENİM İÇİN GELDİ GERİZEKALI!!!
Sakin ol kardo!
-Anlıyorum....Ama o da zevk alıyordu??
Jimin kıza baktı.O ise savunmaya geçmişti.
K-Salak!Dudağımı ısırdığın için karşılık vermiştim!
Yalan atıyo!Valla yalan billa yalan tilla yalan! Ama Jimin'in öfkesi gözlerinden okunuyordu...Ne olduğunu siz düşünün artık isterseniz çünkü kanayan yerlerimin haddi hesabı yoktu.(fesat değil la dövdü işte)
Flashback(2) End
Finale çok yaklaştıııkk hatta sonraki bölüm final bile olabilebilir.O yüzden kısa da olsa dram,romantik karışık oldu.Bence çok kötü de değül gibi.hala beni sövebilirsiniz.Bekliycem.Hihihi...