Medyayla okuyun pls...İçinize atmamış olursunuz ne güzel...Ben bile yazarken ağladım la...
Micha
Ne yaptım ben!!!!Se-sevgilimi öldürdüm!Hem de beni aldattığı için!Çok mu abarttim ne!Ya napicam ben yaa!!Şimdi hemen haberlerde yayımlanır "Aldattığı için sevgilisini öldüren katil Eun Micha...".Ben hapse giremem!Daha dün beni aldattığı için onu öldürmeye çalışan abimi durdururken bugün ben onu öldürdüm.Kosarak Jungkook'un odasına çıktım ve eşyalarını aldım.Arkama baktığımda Tae de geliyordu.
T-Micha...
-Biliyorum çok özür dilerim bı anlık sinirle oldu çok özür dilerim ben de yapmak istememiştim ama kendime engel olamadım lütfen kızma bana haklısın ama kızma bu kadarını kaldıramam...
O sırada Tae başımı göğsüne yaslayıp sarıldı.
T-Sakin ol ben sana kizmicam.Neler yaşadığını ben de gördüm.Seni suclamiyorum.O olmicek.Olmemesi ve senin de hapse girmekten için herşeyi yapıcam.
-Neden beni koruyorsun.?Ben en iyi arkadaşının katiliyim!
T-Siissst.Sen katil değilsin.Jungkook olmicek.
-O ölürse ben de yaşayamam Tae....
T-Biliyorum biliyorum.Onlardan polise şikayet etmemelerini isticem ve kendi kendine yaptığını söyleyip bıçağı yakicaz.Simdi sakin ol.
-Beni asla affetmicek.Ben isteyerek yapmadım Tae.GERCEKTEN!
Şiddetle ağlıyordum.O ise hala bana sariliyordu.Suan yanımdaki tek kişi oydu.Ona güvenmeyen başka çare yoktu.Ertesi gün ya Jungkook olduğu için ben de intihar edecek,ya da Jungkook'la hiç tanışmamış gibi yaşayıp gidecektik.Beni affetmesinin hiçbir yolu yok değil mi?Kim katilini affeder ki?
-Tae?
-Hm?
-Bu son görüşmemiz biliyorsun değil mi?
-Nedenmis?
-Jungkook ölürse ben de ölürüm yaşarsa da beni affetmicegi için gorusemeyiz.Beni hep katil sevgili olarak hatirlicak.Ama ben yapmak istememiştim!O anki sinirle-
+NE YAPTİN LAN SEN!!!
O sırada iceri giren Namjoon'la konusmam kesilmişti.
+Ne kadar acı çekiyor görmüyor musun!!!!!
T-Namjoonie...
+Lafımı kesme Tae!Sen....Micha....Bu yurda bir daha gelirsen SAG CİKAMAZSİN!!!
Ardından gitti.Ben de çantamı alıp odadan çıkarken Tae önünü kesti.
-Tae çekil de geciyim.Namjoon haklı.
T-Hayir.Haksiz!Onlar da senin çektiklerini görmüyor!
-Hayir Tae.Kaderim böyle.Hep haksız ve mutsuz ben olmalıyım.
T-.....Jimin'e cikmalisin.
-NE!!!Neden bahsettiğini farkında mısın???Yolumdan çekil Tae.Bir daha gorusmeyecegiz.Bunu onlara da iletirsin.Jungkook beni affetmez değil mi?Affederse...ki bu imkansız ama beni ara.Herkes numaramı silsin ama sen silme.Affederse beni ara.Tamam mi??
T-Peki...
-Hoscakal.
Odadan hızla çıktım ve yurdun kapısına yoneldigim sırada biri tarafından omuzlarından arkama cevrildim.Tae sanıyordum ana gözleri yaşlı Jimin'di.
-Jimin??Sen...Jungkook için mi ağlıyorsun?Jikook geri mi dönüyor??😃😆
Jm-Hayir aptal!Senin için ağlıyorum!Neden bu yaşta kendini katil ediyorsun!?
Afallamistim.Bu jojuk(jojuk sjsjsj) katil bile olsam beni seviyor muydu?
-Sen...hala beni seviyor musun?Katil olsam bile?
Jm-Konumuz bu değil!
-Evet konumuz artik bu.Soyle.
Jm-Tabiiki seviyorum!Katil olsan bile...bunu isteyerek yapmadığını biliyorum.Sen öyle biri değilsin!
İnanamıyorum.Jimin...beni nasıl bu kadar çok tanıyabilirsin???Ani bir hareketle ona sarıldım.O da bana sıkıca sarılarak ağlamaya başladı.Bunu Sope ve Namjin kızgınca bizi izliyordu.Aslinda Sope daha çok mutluydu.Nerdeyse Jungkook iyiki yaralandı dicekler.
N-Ne yapıyorsunuz siz!!??Micha!Seni böyle tanimazdim.Hem sevgilini bıçakladın hem de bıçaklar bicaklamaz onu aldatmaya başladın!Bu sen değilsin!
-Onu aldatmiyorum Namjoon.Bir arkadasimla sarılamaz miyim?
Myg-Evet Namjoon kıskanma.Onu aldatmiyor.Sadece sarılıyorlar.Eminim hyung bunu yapsa sen ikisini de oldururdun.Ama bu aldatmak değil.Yanlis tanımlıyorsun.Micha arkadaş canlısı biri.Jungkook gibi karşı cinsle sadece cinsel temasta bulunan biri değil.Ayrica Micha eminim bu olaydan sonra bir süre belki de Jungkook onu affedene kadar kimseyle cinsel temasa girmez.
T-Ne çok konuştun Yoongi hyung ya!Micha üzgün çok üzgün hatta pişman da ama çok konuştun.
Myg-Sen bana geveze mi diyorsun cüce!
Yoongi Tae'yi kovalamaya başladı.Jin konuya girdi.
J-Ayrilmayi düşünüyor musunuz?Bu kadar uzun süre sarılma iz bizi aldatma fikrine yönlendiriyor.
Jh-Rahat bırakın.Sadece arkadaş onlar!Susun da işinize dönün!Jungkook'u daha niye hastaneye götürmediniz lan ölsün mü çocuk?!
Akıllarına gelir gelmez ambulans gelmişti zaten.Geldiginiz ne iyi oldu.Siz de bı Fatiha okursunuz artık!Tam ambulansa onun yanına ben gideceğim sırada Namjoon durdurdu.
N-Yaninda bıçak falan yok değil mi?Ayrıca sen gidemezsin!Sen onun ka-
Tae onun ağzını kapattı.Hemsireler bize şaşkınca bakıyordu.
T-Kalbisin demek istedi...😅😅Yani ölürse sen de olursun anlamında....
Önlerine döndüler.Onlar kavga ederken ben de fırsattan istifade yanına bindim.Biz giderken Namjoon arkamızdan koşuyordu.Ama Tae onu durdurdu ve konuştu.ne konuştuğu hakkında bilgim yok çünkü duyamıyorum sonuçta.Önüme döndüğümde hemşireler Jungkook'la ilgileniyordu.Jin öne geçmişti.Uyandığında yanında olmamlıydım.Bana söyleyeceği ağır lafları duymak bana kötü gelecekti.Bu yüzden hastaneye gidince biraz başında bekleyip eve gitmeliydim.Aaahh!!!Saat 6:15.Okula asla gidemicem.Aslında kimse gidemicek.Benim yüzümden....Ne yaptım ben!!??Şuanki aklım olsaydı o bıçağı elime bile almazdım!!Yaptığım şey yüzünden herşeyden çok sevdiğim sevgilimden olacağım...Uyanır mı acaba?Uyanmazsa ben de onun yanına gideceğim.Uyanırsa zaten beni görmek isticeğini sanmıyorum.
-Pardon.Uyanacak,o yaşayacak değil mi?
H(HEMŞİRE)-Emin değiliz.Kalp atışları çok yavaş.Eğer acele etmezsek ölebilir.
Hayır ölemez,hayır hayır OLAMAZ!
-Biraz hızlı sür be adam!!!!Sevgilim ölüyo burda SEVGİLİM!Hızlı kullan azcık!!!!
Şöfor hızlanmıştı.Jin'in koltuğunun arkasına geçip çömeldim.
-Jin...
J-Ne var?
-O....o....o yaşayacak değil mi?
J-Az önce ne isterken şimdi ne istiyorsn?Bi karar ver.Ölmesini mi istiyorsun yaşamasını mı?
-Tabiiki yaşamasını.Benden nefret edecek bile olsa yaşamasını.Ben öleyim ama o ölmesin.Benim canım yansın ama onun yanmasın...BEN ONA DELİLER GİBİ AŞIĞIM JİN!O anki sinrimle bir anda gelişti herşey.Şuan elimde olsa yaşaması için kalbimi ona verirdim...
H-Galiba gerekecek.
-Ne?
H-Galiba birinin kalbini almamız gerekecek.Dokularınız uyumluysa sizinkini eğer ölmüş olsaydınız alabilirdik.
Düşün Micha düşün....Pratik ol...Nasıl ölebilirsin?Düşün Micha düşün....Hastaneye geldik.Hemen indim ve hastanenin içine yürümeye başladım.Aşkım için....Bunu yapıcam.İşte....Bu oda ameliyat malzemeleri olan oda olmalı...Onu öldürdüm...Tekrar yaşatmak için bu yeterli olur umarım.İşte neşter.Hazır mısın aşkım?Yaşicaksın ve sonsuza dek nefret ettiğin/edeceğin kişiden kurtulacak ve onun sayesinde yaşayacaksın.Dokularımız uyumlu olacak mı?Olmayacak olsa bile en azından seninle karşılaşıp seni üzmem.Mutlu ol sevgilim...Neşteri alıp sol bileğimden yukarı doğru çizmeye başladım.Tahmin ettiğim gibi.Çok kan çıkıyordu ve başım dönmeye başlamıştı.Neden ölmüyor ya da bayılmıyordum en azından?Aort damarıma çıkardım neşteri.Bu işi burda bitirmeliyim.Elimle aort damarımı bulup neşterle çizmeye başladım.Kalbim.....Hoşçakal sevgilim.....
Tae
Nerde bu kız??Az önce üzüntüden ölecekti şimdi ortalarda yok...Rol mü yapmıştı?Umarım Jungkook yaşar...Yoksa Micha delirir herhalde.
-Jin hyung Micha nerde?Siz aynı ambulanstaydınız.
J-Ameliyathaneyi geçip bir yere gitmişti.Bilmiyorum.Takip etmedim ya?
-Nerde olabilir?Sana bişey dedi mi?
J-Dedi.Üzgün olduğunu ve elinden gelse yaşaması için kalbini bile verebilceğini söyledi.Sonra hemşire galiba vermen gerekcek gibi şeyler dedi.Sonra o da bişeyler düşünmeye başladı.Bilmiyorum başka bişey.
-Olamaz değil mi hyung!!??
J-Ne olamaz?
-Kendini öldürmez değil mi!!
J-Ben bunu nasıl düşünemedim!!!
-Ameliyattayken hemen gidip bakalım hyung!
Hayır hayır hayır bunu yapamazsın Micha!Onun gibi değersiz biri için bunu yapamazsın!Kendine nerde zarar verebilirki!?Ameliyat malzemeleri nerde bulunur??Anca onlarla zarar verebilir değil mi?
J-Tae ben sağdaki odalara bakıyorum sen soldakilere bak.
-Tamam hyu-HYUNG!
İşte onu bulmuştum ama boynu ve sol kolu kanlar içindeydi ve sağ elinde de kanlar içinde bir neşter vardı.İstemsizce gözlerim dolmuştu.
J-Buldun mu on-
Jin hyungun da gözleri dolmuştu.Ben kapı aralığına çökmüştüm.Yüzümde ıslaklık hssettiğimde ağladığımı farketmiştim.Hyung da ağlıyordu.Ama benim kadar kötü değildi çünkü ben Micha'yla daha yakındım.Jin hyung birden koridorda bağırmaya başladı.
J-DOKTOR YOKK MU!!!İNSAN OLUYO BURDA BE!!!!İMDAAATTTT!!!!
Namjoon hyung ve Sope bile gelmişti ama başka kimse yoktu.
N-MİCHA!!!!
MYG-HAYIR!!!
Hoseok ise çoktan ağlamaya başlamıştı.Ağlamalarımızı duyunca Jimin de gelmişti.Aramızda en az ağlayan
Jin hyung olduğu için Jimin'i o durdurdu.Jimin bu manzarayı görürse....hastaneyi başımıza yıkardı...
J-Bi-bi-bişey yok Jimin biz burda dururuz sen Jungkook'a bak.
JM-Ne var ki burda?
Kapıdan bakacaktı ki ben onu durdurdum ve biraz koridorda ilerlettim.Ağladığımı kesinlikle anlamıştı.
JM-Ne oluyor ya orda!?
-ChimChim...Şimdi görceklerin için sakin olman gerekiyor-
Ama ağlamam benı susturmuştu.Daha fazla konuşamıyordum.O ise benden kurtulup odaya girmişti.
JM-MİCHA'M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ellerini sinirden saçlarında gezdirmeye başlamıştı.Aynı zamanda ağlamaya....
JM-YAH!Bİ DOKTOR YOK MU KOCA HASTANEDE!
Kapıdan omzuma çarparak gitti.Aynı zamanda hala bağırarak söyleniyordu.
JM-HERŞEY SENİN YÜZÜNDEN JUNGKOOK!SENİ TANIDIĞIM GÜNE LANET OLSUN!!!
Az sonra hala sinirli bir şekilde birkaç hemşireyle geri döndü.Hemen sedyeye yatırdılar.
H-Ölme ihtimali çok yüksek.Çok kan kaybetmiş.Bir de son anda kafasını dolaba çarptığı için kafası da kanamış.Aort damarı da derinden kesildiği için yaşayabilme ihtimali %5...
Sedyeyi hızla bir odaya aldılar.Ama ona bağladıkları kalp hızını ölçme cihazında dümdüz bir çizgi vardı.
H-Çok geç kaldık....Neden intihar ettiğini biliyor musunuz?
JM-O LANET OLASI JUNGKOOK'A KALBİNİ VERMEK İÇİN!!!!
Hepimiz gözyaşı olmuştuk resmen.Ağlamaktan gözümüzde yaş kalmamıştı.MİCHA!!!BUNU BİZE YAPAMAZSIN!!!!Micha'nın kalbini Jungkook'a verdiler...Jungkook ise 1-2 saat sonra uyanmıştı.Başına üşüşmüştük tabii gözlerimiz ağlamaktan kıpkırmızı...
JK-Neyiniz var sizin?Uyandım işte...
JM-KİM SAYESİNDE UYANDIN ACABA KÖPEK!!???
Jungkook şaşkınlıkla bize bakıyordu.
-Sen uyandın ama....o uyanmadı Jungkook...
JK-Ne?Kimden söz ediyorsunuz?Micha nerde?Bana zarar verdi diye kaçmadı değil mi?
J-Onu affetmeyeceğini düşündü ve....
Hepimiz tekrardan gözyaşlarına boğulmuştuk.
JK-Asıl o beni affetmeli.Çünkü haklıydı....Ona çok kötü davrandım.Ama onu hala çok seviyorum.Söyleyin de gelsin.Özür dilemem gerekiyor.
MYG-Salak!Onun kalbi sayesinde yaşıyorsun!
Yoongi'ye gidip fısıldadım.
-Pat diye söylediğin ne iyi oldu...
JK-NE!!!??????!!!?!??!?!?!?!??!??!!?!/+///+&%&'%'!O....o.....o bana kalbini mi verdi?
Gözleri çoktan dolmuştu bile...
-Hemşire kalp gerekeceğini söyledi...O da senin onu uyanırsan affetmeyeceğini düşünerek intihar etti.Uyanmasaydın da yanına geleceğini söylemişti.Ameliyat malzemelrinin olduğu odaya girdiğimizde...onu yerde baygın bulduk.Sol kolu kana bulanmış ve sağ elinde de kanlı neşter vardı.Aort damarını da derinden kesmiş ve...kafasını da düşerken sert bir şekilde dolaba çarptığı için kanamıştı...Hemşireler de geç gelince....Kalp atışı makinesinde dümdüz bir çizgi vardı....İlk bağlandığında....O artık yok Jungkook...
JM-SENİN YÜZÜNDEN YOK GERİZEKALI!!!!KIZA İNTİHAR ETTİRECEKSEN NEDEN BENİM OLMASINA İZİN VERMEDİNKİ!!???Bİ KIZ İKİ KERE ALDATILIR MI LAN!!???ŞEREFSİZLİĞİN KAÇINCI BOYUTU BU!!!
Jungkook Jimin'in haklı olduğnu bildiği için sadece susuyordu...
JH-Sakin ol ChimChim-
JM-BİR DAHA BANA ŞUNU DERSENİZ HEPİNİZİ ÖLESİYE DÖVERİM!!!
Ardından ağlamaya başladı.
JM-Micha...bana bir keresinde ChimChim demişti...Hatta bi kere değil...Birkaç kere.SİZ SÖYLEDİKÇE AKLIMA GELİYOR İŞTE!!