13-FİNAL

372 22 2
                                    

-Jimin ben-
JM-Konuşma!Sen yaptın biliyorum!Umarım kızın namusunu da kirletmemişsindir!
-Sadece arkadaştı-
JM-İNANMIYORUM VE İNANMİCAM!!!
JK-Sakin ol kardo.O haklı.Sadece bazı yanlış anlaşılmalar oldu.Yoksa hyung öle bişi yapmaz.(flsahback lerden bahsedii)
Jimin biraz olsun sakinleşmişti.Odasına gitti.Namjin yanıma geldi.Ben tehlkeden kurtulduğum için nefes nefeseydim.
N-İyi misin Tae?bişey yaptılar mı?
J-Yaptılarsa söyle bak.
-Yapmadılar.Ama sevinceniz bişey var.
N-J-Neymiş o?
-JİKOOK GERİ DÖNDÜÜÜ!!!
Biz sevinçten danslar ederken Jimin arkada bağırdı.
JM-Geri meri dönmedi!
-Az önce moment verirken iyiydi ama!Bi sözüyle yumuşadın!
Sinirlenmişti ama yine de odasına döndü.
N-Noldu ki?
ANlattım.
J-OOOO!!!!Jikooookkkkk!!!!!
Jungkook
Jikook cidden döndü mü?Hayır.Sevgilimi benden çalmıştı.Dönmedi.Dönmicek de.Üzgünüm ama DÖ-NE-MEZ!!!Kesin ve net.Bi dakika o sesler ne?NE!!??JİMİN'İN ELİNDEKİ BIÇAK MI O!!TAE'YE Mİ YÜRÜYOR!!(Hyung demediğimi mazur görün)Hemen odadan çıkıp jimin hyungun arkasından bıçağı elinden aldım.
-Ne yaptığının farkında mısın acaba!!??O bizim arkadaşımız!!Ayrıca onlar sadece arkadaştı!!!KENDİNE GEL HYUNG!!!
JM-Sanane lan bücür!
Tek bir hareketle bıçağı elimden aldı.Bense tekrar onun elinden almaya çalıştım.
JM-Bırak o bıçağı!!TAEHYUNG DENİLEN ORO***** ORTADAN KALDIRCAM!!
-Cidden kendinde değilsin hyung.Sakinleş.Sonradan pişman olcağın bi hareket bu.
JM-BUNA SEN KARAR VEREMEZSİN DEVE KILIKLI AT AĞIZLI MİNİK ÇOCUK!!
Söylediği şeye kahkahalarla gülerken yere düşmüştüm ve hala gülüyorken karnımı tutuyordum.Bıçak da düşmüştü.
JM-Sana sus dedim maknea!Ama sen dinlemedin!!Bedelini yaşamınla ödeyeceksin!!!!
Dediği şeyle gülmeyi bırakmışken birden bıçağı karnıma soktu...Sana geliyorum galiba hayatım...
Jimin
Ne yaptım lan ben!!??Herkes hemşire çağırırken ben hastaneden kaçtım.Sevgililerin ölmesi bana ağır gelirdi.Bu olmamalıydı.JUNGKOOK LÜTFEN YAŞA!!!MİCHA'NIN KALBİ BOŞUNA GİDEMEZ!!Yanlış kişiyi bıçakladım lanet olsun YANLIŞ KİŞİYİ BIÇAKLADIM!!!Sonunda dayanamayıp yere dizlerimiz üstüne düştüm.Ardından kendimi sırtüstü yere bıraktım.Tanrım...Jungkook'u kurtar...Her ne kadar onu sevmesem de kurtar...
Biraz sonra ağlamaktan gözlerim kızarırken Yoongi hyung aradı.
-Ne..ne var hyung?
MYG-Ağladın mı sen??Aishh!Cidden...Maknea uyandı ama ağır hasar aldığnı söyledi doktor.Gel istersen.
-Gelemem hyung.Ben onun yüzüne bakabilecek kadar yüzsüz değilim.Hoşçakal.
MYG-Ama Jimin-
-Dııt dııtt dıııııttt...
Jungkook
-Neler oluyor?Jimin hyung nerde?Kaçtı mı yoksa?Beni bıçaklayıp??Ahaha!!!!
MYG-Yüzüne bakacak kadar yüzsüz olmadığını söyledi.
-Söyle ona gelsin.Çünkü sevgilisi olan bi kıza yavşayabilcek kadar yüzsüz.
MYG-Ahh peki.
Odadan çıktı.,
Tae
BİR YIL SONRA
Ben yeni bir iş buldum.Sanaat fuarında.Sergi yapılan yerde sunumu ben yapıyordum.Jungkook bir süre hastanede kaldıktan sonra yurda geri döndü.Dae....kardeşinin öldüğüne dayanamayıp kalp krizi geçirerek öldü....Namjin evlendi....Sope sevgili oldular.....Jimin ise.....deli hastanesine yatırdılar.Hergün onu görmeye gidiyoruz...Böyle hayat devam ediyor...Jungkook hala Micha'yı çok özlüyor ama ölenle ölünmez değil mi??Biz de özlüyoruz tabii.Ama onun sevgilisiydi.Jimin de aynı durumda.O da hergün Micha için ağlıyor.Onunda deliler gibi sevdiğiydi.Kader böyleymiş.Ne demişler:Olduğu kadar,olmadığı kader...Micha'yı unutabildiğimiz kadar unutuyor ve yaşayabildiğimiz kadar yaşıyoruz.Birgün illaki Micha'yla görüşeceğiz değil mi??
İlk kitabım bittiiiiii...............Sizi diğer kitaplarıma da bekliyoum dicem de daha bundan başka hiç kitap yayınlamadum ki sjsjsj....Yine de diyim.Belki yayınlarım.Hadi diğer kitapta (Seçilmiş 2:Min Yoongi) ve ondan sonra başlayacağım kitabım olan Seçilmiş 3:Park Jimin'de görüşmek üzere baysssss.....

SeçilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin