Jungkook
İste!O hala beni seviyor!İtiraf etti!Yakin zamanda tekrar benim olcak!Sonrasinda Jimin'le hesaplasabiliriz...
-Jungkook!Jungkooook!-Namjoon hyung-
-Ha ne?
-Ne dusunuyorsun oyle?Yemek yemek istemiyor musun?
-İstiyorum tabiiki.
-Ah.Micha'yi mi dusunuyorsun?
-Evet...Benden intikam almak icin onunla cikiyor.
-Bilmez miyiz...
-Bana itiraf etti!
-Neyi!?
Yoongi hyung cok telasliydi.Anlasilan ayrilmalarini istemiyor.
-Beni sevdigini ama onu uzmek istemedigini.
-Bu kizi bu yuzden cok seviyorum.Cok iyi kalpli.
Yoongi hyungun dediginin uzerine goz devirdim.Masaya oturdugumda Hoseok hyung yemek yemiyordu.
-Hyung neyin var?
-Hı?Ne?
-Neden yemiyorsun?
-Yi-yiyorum.
-Yemiyorsun hyung kandirma bizi.
-Sadece hep Jimcha shiplemistim de...
-Neden?Biz yakismiyor muyuz?
-Yakisirsiniz ama ben oyle shiplemistim iste.Simdi ayrilmalari kotu olcak.
Sinirlenmistim.Ama benden buyuk oldugu icin birsey yapamadim.Masadan kalktim.
-Nereye maknea?-Jin hyung-
-İstahim kacti.
Tae kolumdan tutup yerime oturtturdu.
-Otur suraya ve yemegini ye!-TaeTae-
-İstemiyorum iste Tae zorlama.
Kolumu birakti.Ben de odama gittim.
-Yemezsen yeme!Ben senin hakkini da yerim-Jin hyung-
-Ye!
Telefonumda Micha'nin numarasini tusladim.Aaah!Surtuk kiz mi?Sunu bir an once degistirmeliyim.Tam tersi olacak.O kiza surtuk kiz,benim askima askim.Telefon acildi.
-Nasilsin Micha?
-SEN HANGİ YUZLE BENİM SEVGİLİMİ ARARSİN!!??
Jimin-ah!Neden sevgilinin telefonunu sen aciyorsunki!!
-Sanane!Sevgilimi geri kazanicam!
-Cok beklersin!
Yuzume kapatildi...
Micha
-Belki biraz konusmus olabiliriz.
-Biraz?Ne kadar biraz?
-Biraz biraz iste.
Derin bir nefes aldi.
-Ne konustunuz?
-Sadece...emm...
-Kameralara...
-Senden ayrilmam gerektigi gibi seyler zirvaladi iste.Kameralara bakmana gerek yok bu kadar hadi gidelim.
Bu sefer beni tutmadi ve gittik.
-Bir daha onunla konusma.
-Ama siz hala...
-Biz hala arkadas degiliz Micha.Anla artik.Eskisi gibi arkadas olamayiz.
Odaya girdigimizde koltuga oturdum.O da yatagina yatti.
-Ama Jikook-
-Bizi shipledigini soylemeyeceksin degil mi?
Yuzumu asagi egdim.Onlari shipliyordum.Okula ilk geldigim zamanlar...Sahiden!
-OKUL!!
Yuzunu bana cevirdi.
-Nolmus okula?
-Simdi devamsizligimiz siniri gecmistir ve okuldan atiliriz ve atilirsak-
Dudaklari sozlerimi kesmisti.Hadi ama!Neden boyle yapiyor?Beni kendine baglamak istiyorsun anliyorum ama ben Jungkook'u seviyorum!İste!Kendime de itiraf ettim!Ama oyleyse...Neden Jimin'i ben de opuyorum?Kendime geldigimde dudaklarimi ondan ayirdim.Bana bakti.Ben de ona.
-Beni gercekten seviyor musun?
Seni gercekten seviyor muyum?Ama benim kalbime,alin yazima yazili olan ad Jungkook.Neden hala seni opup seni seviyor numarasi yapiyorum.Yutkundum.Gozlerim dolmustu.Ben Kook'umu ozledim ya!Kook!!!Kookie'm!Aceleyle ayaga kalktim.Gozlerimin dolmasini gormesini istmeedigim icin arkami dondum.
-Jimin ayrilalim.
Sok olmus gibiydi.
-Ne!?Neden!?Nasil!?
-Ayrılalım iste Jimin.Daha fazla zorlayamam.
Hemen odadan ciktim.Onu cok uzdugumu biliyorum.Ama boyle olmali.Taksi cagirip taksiye bindim ve yurda gitmesini soyledim.Kapiya geldigimde parayi verip indim.Kapiyi caldigim.Kapiyi Jungkook acmisti.Acar acmaz ona sarilarak aglamaya basladim.O da bana sarildi.Gozlerinin doldugunu hissedebiliyordum.
-Sakin ol bitanem tamam...
Ondan hic ayrilmak istemiyordum.
-İceri gel.
Sonunda ayrildik.Ama ben istemiyorum demistim!İceri girdim ve bir koltuga oturdum.O da yanima.Zorla da olsa dudaklarimi aralamis ve birkac kelime soyleyebilmistim.
-B-ben...Jimin'den ayrildim...
Bizi dinleyen Namjoon-Tae-Jin uclusu sevincle zipla!aya basladilar ve tezahurat yapmaya basladilar.
-Sevenler kavustu!!Yasasin!!Mikook!!!
Gulumsedim.Kook'uma tekrar sarildim.Sope ise suratlarini asmis bir kosede oturuyorlardi.Yoongi sonunda konustu.
-Arkadas misiniz hala?
Jungkook'a baktim.Gulumsedi.Benim yerime o cevap verdi.Bir anda yuzu solmustu.
-Hayir!
Daha da yuzleri asildi.
-Abim nerde?
+Abini cagirmami ister misin?
Arkama baktigimda abimi gordum ve gidip ona sarildim.O da bana sarildi.
-Jimin'le ayrilmana sevindim.Sevenler kavusmali degil mi?
O sirada kapi alacakli gibi calmaya basladi.Abimden ayrilmis koltuga oturmustum.Kook'a baktim.Korkmustum.Namjoon kapiyi acmaya gitti.Kook'um bana sarildi.
-Korkma.Kimse sana zarar veremez.
Ben de ona sarildim. Ama iceri giren kisiyle ondan ayrildim.Elinde bicak olan bir Hana vardi karsimizda!Buyuk ihtimal beni oldurmeye gelmisti!Bunu gorur gormez Jungkook onume gecti.Yedili de onun onune gecti.
-Ne istiyorsun Hana??Neden geldin?!
-İstedigim seyi alamadim.Ben de alamamamin nedenini yok edecegim!
Herkes hedefin ben oldugunu anlamisti.Bana yaklasmaya basladi.Ta ki Jimin kapidan girip onu kucagina alip goturene kadar...Jimin mi!!!???Hepimiz ayni anda bagirdik.
-JİMİN!!!???
Soktaydik.Tabiiki ona kin besledigimiz icin degil tam zamaninda gelip beni kurtardigi icin ve hastaneden cikip geldigi icin.Gelecegi mi goruyor bu adam!!Sonunda onu baglayip bir yere atti.Yanimiza geldi.
-Buraya gelecegini biliyordum.Seni takip ettim.
Bu adam niye bizi soktan soka girdirtiyor!!??
-Ne-neden?
-Jungkook'u hala sevdigini biliyordum cunku.Benimle ondan intikam almak icin ciktigini da biliyordum.Ama ben seni opunce senin de beni optugunu farkedince hislerinin degistigini dusunmustum.
-Hey!Bilerek yapmadim.Seni optugumu farkedince geri cekildim zaten!
-Peki oyle olsun.Hala arkadas miyiz?
Elini uzatti.Tokalasmak icin. Ben de tam uzatacaktim ki -bu arada sope cildiriyor-Jungkook elime engel oldu ve onun elini itti.
-Degilsiniz.
Jimin sinirle alay edercesine konustu.
-Buna sen mi karar veriyorsun?
-Onun sevgilisi bensem evet ben karar veriyorum.
-Degilsen?
-Ne?
Jimin birden beni opmeye basladi.Neyseki karsilik vermiyordum.Biktim ama ya!Zorla opemez beni.Jungkook birsey yapamadan ben onu buyuk bi gucle-noluyo lan bana bu kadar guclu muydum ben?-omuzlarindan itip karnina yumruk attim.Acitmis olacak ki yerlerde surunmeye ve agzindan kan gelmeye basladi.Oha!
-J-jimin?İyi misin?
-Gucunu... sen de bilmiyordun galiba...-zorlukla konusan chimchim-
Yoongi ve Hoseok basina usustuler.Hemen onu hastaneye goturduler.Jungkook bana cakmam icin avcunu gosterdi.Ben de cansiz bir sekilde caktim.Mutluydu.
-Askim gel dudaklarini yikayalim.
-Ne?
Beni tuvalete suruklemeye basladi.Ben dahil kimse anlamamisti.Ta ki Jungkook kapiyi kilitleyene kadar.
-Jungkook napiyorsun?
-Ne yapiyor gibi gozukuyorum?
Birden tisortunu cikardi ve beni opmeye basladi.Ben de birkac dakikalik soktan sonra onu opmeye basladim.Mikook yine birlikte!Yasasin Mikook!Bir dakika...Jungkook'un eli nereye gidiyor!!??😨😨😧😧
Biraz kisa oldu ama idare edin yenisi de yakinda gelir.Pls vote ve yorum atin...Nasil oluyo merak ediyorum...💓💓