3

1.2K 58 0
                                    

...
-Salak misin bırak şunu!
-Salak değilim ama birakmicam!
Şu salak çocuk Woo Jin kalemligimi almış bırakmıyordu.Az önce karıştırmaya başlamış,ben karistirtmiyinca kaçırmaya başlamıştı.
-Ne var içinde?Özel bişey mi?Oooo!
-Gerizekali bırak dedim içinde birşey yok!
O kacacakken birden Sugar aa yani Yoongi sırtına atladı.
-Birak dedi.
Woo Jin Yoongi'yi tasiyamamis olacak ki kalemligimi bana attı.
-Kafama atsaydin!
Yerime oturdum.Aaaaah!Bunlara ne oluyor böyle!Birden bi yakışıklı olma cabalari,beni kurtarmak falan?Himm...Beni mi seviyorlar??Öyleyse ayından dayağı yerler.Ben size söylemedim değil mi?Ben Seul'de tek yaşıyorum.Annemle babam Busan'da.O sırada sınıfa abim girdi.Tabi bizim yedili tirsti.Yanima geldi.
-Nasilsin?Bir sorun yok değil mi?
-Yok abi.Ne sorunu olcak.Zaten sorun olsa da merak etme ben hallederim.
Bacaklarimi göstererek
-Bu kıyafetlerle mi hallediceksin?
-Ne varmış kıyafetimde?Zaten bugün kıyafetlerimi alcam.
-Peki.Ben gidiyorum ders baslicak az sonra.Bu yediliye de bulaşma.Onlar sana bulaşırsa da hemen bana soyle.Tamam mi?
-Tamam tamam.
Güldüm.Aslinda o yedili iyi kişilere benziyor.Abim gidince Namjoon yanıma oturdu.
-Sana bulasmayacakmiymisiz?Ve sen bize bulasmayacakmissin?Arkadaş olduğumuzu ne zaman söyleyeceksin?
-Zamani gelince.
+Ne zaman gelecek?
Bunu söyleyene baktım.
-TaeTae herşeyin bir zamanı var ama şuan değil.Abim hala beni sizden korumaya çalışıyor.Oncelikle sizden neden korumaya çalıştığını ogrenmeliyim.Sonra herşey çorap söküğü gibi gelişecek.
...
Sonunda ders bitti.Fizik...Nefret ederim.
-Kiyafetlerini almaya gidelim mi?
Yüzümü ona çevirdim.
+Ben giderim onunla.
×Onunla ben gidicem.
Aishh!Sırayla Jimin,Jungkook,Jin pardon worldwide handsome kavga ediyorlardı.Benim için!
-Hey hey hey!(yazar:Katy Perry:Hey hey hey! Bujbyyjgyjg😂 tmm sustum)Durun çocuklar sakin!Hep birlikte gidebiliriz.Ya da...en iyisi tek gitmek.
Onları şaşkın suratlariyla arkamda biraktigimda sesleri gelmeye başladı.
-Seni yüzünden!
+Asıl senin yüzünden!
×Hersey senin altından çıkıyor velet!
Güldüm ve sınıftan çıktım.İdarenin kapısını tıkladığımda komutu almadan içeri girdim.Girdigimle çıktığım bir oldu.O igrenc görüntü...Aish!Nasıl unutabilirimki?Hızla sınıfa gittim.Hala kavga ediyorlardı.
-Kiyafetlerin?
-Bir daha oraya gidebileceğimi sanmıyorum.Ozellikle TEK!
+Ne olduki?
-Gidip görmek ister misin?
×Biz de gelek mi?-jin jjdjdj-
-Gelin napiyim.Ama ben girmem.O görüntüyü tekrar görmek istemiyorum.
Merakla peşinden geldiler.İdarenin kapısını çalıp içeri girdiler ve onlar da hemen çıktılar.
-Banane İdareciyi çıplak görmeyi beklemiyordum!-Jimin-
+Ben de müdürü!
×Cok mu toysunuz yoksa başınıza taş falan mı düştü?Biz gergin böyle kadınları goruyoz ki-jin-
-Ne ne ne dedin?
Hemen Jin'in ağzını kapattılar.
-Hicbisey demedi ki.Ne dicek.
-Banane hemen anlatın.Yoksa abime beni çok rahatsız ettiğinizi söylerim.
+Seyyy.Ama bize kusceksin anlatırsak!
-Boylesi  daha doğru olur.
-Ama artık yapmiyoz.
-Neyi?Bi ogrenebilsem!
-Wc'de konuşalım.
Aklıma kötü kötü şeyler geliyordu.
-Size guvenem mi?
+Orda sana ne yapabilirizki?Bir sürü kişi girip çıkıyor.
-Peki.Gidek o zaman.
Wc'ye girdik.Beni bi kabine girdirttiler.Neyseki genişti.
-Dokulun.
+Şeyh bizz..
×Digerleri de gelmeli.
--+Ne?
×Ben onları çağırırım.
Az sonra geldiler.Yedili tamamlanmıştı.Bi dakka.Ben...erkek lisesinde...bi tuvalet kabininde...yedi erkekle mi  beraberdim?Ben bir kızım bir de!
-Cabuk anlatın.
N-Biz hergun altimiza...
Y-Bir...
T-Kiz...
-Tamam tamam susun.Anladim.Siz hergun altimiza bir kız alıyorsunuz ve benim de onlardan olmamı istediniz.Degil mi?
N-Yanlis anlama artık istemiyoruz.
-Ama önceden istediniz?
Jm-Seni tanımadan istedik ama artık istemioz.Seni sevdik.Arkadas olarak.Kanki olarak...
Jk-Sen diğer sürtükler gibi değilsin.
-Size kusmicem.Her ne kadar yaptığınız yanlış birşey olsa da.Bana bulaşmayın da size kız bile bulurum.
H-Yemin et!Yaşadık la!Çakın!
Aralarında çaktılar.Ama ben hala onlara ciddi ciddi bakıyordum.
J-Niye öle pis pis bakion?
-Hala size tam olarak guvenemiom da ondan.
Jm-Guven artık bize.Sana birşey yapmayiz.Yapamayiz.Yapmayiz zaten de istesek bile abin izin vermez.
-Peki.Cikin.
Tam çıkacaklardır ki Jimin'e tuttum.Bana baktı.
-Senin ile özel konuscaz.
Pic smile~.
-Ne oldu?Bi daha mı opcen?
-Hee bi daha opcem!
Tokatı yapıştırdım suratına.Elini yanağına koydu.
-İki oluyor bu ama.Yuzume dokunmak istiyorsan tokat atmaya gerek yok.(pic smile.Kizmasi gerekirken neden böyle yapio ki!!)
-İki olduğunu biliyoruz heralde!Bir daha beni öpme!
Dediğim anda dudaklarına yapıştı.Onu omuzlarından tutup ittim.Ne kadar gucluymusum lan ben!?
-Sana yapma dedim!Az önce tokat atmamak için kendimi zor tuttum biliyor musun?Çünkü bir günde bir tokat yeter diye.Acidigim için.Ama bir daha opersen...
Bir daha yapıştı.Onu yine ittim.
-Abime söylerim.
Kapıyı açarak abimin sınıfına kostum.Arkamdan Jimin de koşuyordu.Hemen abime söylediğimde abim çok sinirlendi ve gözümün önünde Jimin'e yerle buluşturdu.Bense hiç ilgilenmeyen sınıfıma gidip sirama oturdum.Arkamdan yüzü gözü dağılmış dudağı kanayan Jimin geldi.Hala sinirli değildi!
-Neden yaptın?
-Seni uyarmistim.
Yüzüne bile bakmıyordum.Bakamiyordum çünkü için aciyordu.Birden kolundan çekilmemiş transtan çıktım.Ve beni tekrardan kanlı demir tadı veren dudaklarına öptü.Yuzumu burusturdum ve kendimi geri çektim.
-Ne yapıyorsun sen!?
-Aciyi birazda sen tat istedim 😏😏.
Sırasına geçti.
Jungkook
Ben  bu kızı seviyor muyum?Olamaz..Ama o beni arkadaşı olarak görüyor.Cidden!Jimin ile arasında birşey olamaz değil mi?Jimin onu surtuk bir kız yapmaya çalışıyor.Bu onu kaçıncı opusu!1-2-3-4-5!Tam 5 kere optu!Hem de Micha istemeden!Jimin'i abisi gibi benzetmem gerek.Tenefusu bekle sen Park Jimin!
...
İste zil çaldı.Yine Micha'ya yaklaşıyor sapik zihniyetli.-ben değilim de sanki jsjdj-.Micha'ya yaklaşmadan ona bir yumruk attım.
-Ne yapıyorsun?Dae bitti sen mi başladın?Ne oluyor?
Konuşmadan karnına tekme attım.Aci içinde karnını tutarak sendeledi.
-Yah!Ne yaptığını sanıyorsun!!Canım yanıyor!
O da benim yüzüme geçirdi.Salak!Canım hemen acisaydi şimdiye ölmüş olurdum.Hemen ben de onun hassasina geçirdim.Bagirarak yere düştü.Dogruya doğru.Sert girmiştim.Bir de orası olunca...Gözünden yaş gelmişti.
-Ne oluyor sana?Ne yaptı Jimin de bunları haketti?-Namjoonie-
-Tam 5  kere kız istemeden onu öptü!
-Sen...sen...sen Micha'yi seviyorsun!-Hoseok-
Kinle ona baktım.Artik Micha da öğrenmişti.Saklamanin geregi yoktu.
-Ama başta ondan nefret ediyordun?-Wh(worldwide handsome)-
Cevap vermiyordum hiçbirine.Birden Micha beni sakinleştirmek için kolumu tuttu ve bana sarıldı.Tum sinrim yok olmuştu.Ben de ağlayarak ona sarıldım.
-Ben de...ben de seni seviyorum Bay Jeon Jungkook...
O da ağlıyordu.Jimin'in öfke dolu gözlerini üzerimde hissetsem de ona bakmıyordum ve Micha'nin müthiş lavanta  kokusunu içime çekiyorum.Gercekten de müthişti.Ayni onun gibi...

SeçilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin