Kirkiplerim yavaş yavaş aralamaya başlanmıştı.Gözüme çarpan güneşin etkisiyle ellerimi yüzüme siper etmem bir olmuştu.Ellerimi indirdiğim anda başıma giren şiddetli ağrı nedeniyle yüzümü buruşturmam kaçınılmazdı.
Ağrıyan başıma inat dünü hatırlamaya çalıştım...Hatırlamam ile yataktan çıkmam bir olmuştu daha doğrusu üzerimdeki pikeye takılıp yeri öpmem bir olmuştu.Ardından odayı Tuna'nın kahkahası inletmişti. Aldırış etmeden yerden doğrulduğumda Tuna'ya annemi sormuştum .
Tuna başını yere eğerek "Nasıl söyliyeceğimi bilemiyorum ezgi" dediği an gözlerim dolmaya başlamıştı bile.Ardından başını kaldırarak "Ayça teyze çok iyi yarın çıkışı yapılıcak" dediği sırada az önceki göz yaşlarım mutluluktan akmaya başlamıştı .Sevinçle Tuna'ya koşup sarıldım .Sarılmamız son bulduğunda Tuna'nın kulağına eğilerek "sen bittin böcek !" diye bağırmamla korkmuş ve hastane odasının kapısını açıp kendini dışarı atmıştı çoktan.
Arkasından koşmaya başlamıştım,koskoca hastanede kovalamaca oynuyorduk resmen.Çarptığımız kişilerden özür diliyorduk,tuna'nın önüne tekerlekli sandalyede olan bir teyze çıkınca sandalyenin kuluplarından tutarak koşturmaya başladı.Teyze Tuna'ya "Bıraksana beni evladım " diye söyleniyordu ,tuna teyzeye "teyzeciğim özür dilerim ama peşimde bir katil var beni yakalarsa öldürür.Aha geliyo GO TEYZE GO!"
diye bağırmaya başladı .Teyze ise "Gavur gavur konuşma bana " diye çemkirmişti.Aramızdaki mesafeyi azaldığında tuna daha da hızlanmıştı ve hızını alamayınca teyzeyi bırakıp başka yöne koşturmaya başladı.Zavallı teyze duvara tosladığında Tuna'ya sesli bir şekilde bütün bedduaları okuyordu.Gözlerimi sonuna kadar açmış bir şekilde teyzeye bakıyordum o kadar yaratıcıydı ki ağzım açık kalmıştı .Tuna fırsat bilip ortadan kaybolmuştu .
Benden bu kadar mı korkuyordu bu şebek? Sonunda pes ederek
annemin olduğu kata çıktım ve odaya girdim,demet ve buket annemi bir an bile yalnız bırakmamışlardı iç sesim devreye girerek" çok şanslısın Yaaa " demesi üzerine sessiz sessiz "ya ne demessin" diyerek anneme doğru yürüyüp yanağına bir buse kondurdum ardından yüzünü ellerimin arasına alarak "teşekkür ederim meleğim beni yalnız bırakamadığım için" demiştim .Annem ise "Gel buraya tatlım " diyerek kolları arasına almıştı beni .Biz böyle anne kız sarılırken birden içeriye Bora ve Tuna girdi.Tuna beni gördüğü an kapıya doğru yöneldiği sırada bora arkasından tutup geri çekerek " Otur oturduğun yere! zaten zor aldım seni teyzenin elinden " diyip kızmıştı Tuna'ya. Tuna gözlerime baktığı sıra annemin kolları arasından çıkıp yavaşça ona doğru yürüdüm .Gözlerini dehşetle açmış bora'nın arkasına geçmeye çalışıyordu ,bora çekilince kabak gibi ortada kalmıştı.
Gülümsemeye çalışarak "özür dilerim ezgi ,hadi barışalım" demişti."öyle kolay affedemem önce bir ceza vermem lazım sana diyerek gülümsedim...
》》》》》》》》》》
Korkmuş olduğu her yerinden belli oluyordu.Yaklaşıp yanaklarını sıkmaya başladım "afallamıştı".
"Ezgi iyimisin bebeğim,benim bildiğim ezgi bana dansöz kıyafeti giydirir önce oynatır sonra 32 yerimden bıçaklar ardından çöp konteynırına koyar ve daha sonra beni uçurumdan yuvarlardı" diyerek bana şüpheli şüpheli bakıyordu.
Bu çocuk kafasında nasıl senaryolar kuruyordu böyle .Kafasını işaret parmağımla geriye doğru iterek "yok artık tuna"diyerek annemin yanına doğru gidip tekli koltuğa oturdum.Eski keyfimiz yerine gelmeye başlamıştı buna örnek olarak Tuna'nın berbat ötesi esprileriydi
Bora dayanamayıp "En sonunda şu yastığı ağzına sokucam Tuna!" diyerek Tuna'ya yastık fırlatmıştı.Tuna ise anneme dönerek "Ayça teyze Bora'ya bişey desene korkuyorum akşam boğar beni bu yaa!" Diyerek sitem etmişti.Annem ise "Aaa Boracığım benim minik geyiğime neden kızıyorusun diye"şakayla kızmıştı.Bora ise "Adı üstünde geyik bir hayvan ve ben insanlarla anlaşıyorum hayvanlarla değil" diyerek 90'dan çakmıştı golü.
Hepimizin birden"ooo" diyerek tezahurat yaptığımızda tuna sesini kesmiş ,bakışlarını yere indirmiş boş boş bakıyordu.Bora dayanamayıp gel buraya şebek diyerek sarılmıştı .Annem ordan bağırarak "Gelin buraya kuzularım benim" diyerek kucak açmıştı.Hepsi birden sarılınca ben tek kaldım ve "O benim annem ,şimdi çekin ellerinizi annemin üstünden " diyerek yalandan sitem etmiştim.Annemse "Olur mu bebeğim? Hepiniz benim evlatlarımsınız diyip bana da yer açmıştı.Ardından Tuna ıslık çalıp "İşte gönüllerin sultanı Ayça sultan"diye bağırarak kahkahalarımıza neden
Olmuştu...MERHABA PONÇİKLERİM ,LÜTFEN AMAA LÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMAYIN ...KENDİ GÖRÜŞLERİNİZİ DE ÇEKİNMEYİP YAZABİLİRSİNİZ ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM MİSALİ
Teen FictionMAVININ EN KORKUNÇ TONUNA BÜRÜNEN GÖZLERİ ÜLPERMEME NEDEN OLUYORDU....ONU HİÇ BÖYLE GÖRMEMİŞTİM AMA ACI BÖYLE BİRŞEYDİ ONU SENELERCE YAKIP KÜLE ÇEVİRMİŞTİ VE BEN EZGİ İLTER ONU BU IZDIRAPTAN KURTARICAKTIM CANIM PAHASINA OLSA BİLE! //EZGİ YANICAĞINI...