8.BÖLÜM: BAKIŞMA🌙

62 23 6
                                    

Duyduklarımı hâlâ idrak edemiyordum.
Düşündükçe başıma ardı arkası kesilmeyen ağrılar adeta bir bıçak gibi saplanıyordu.Derse odaklanamıyordum hatta düşüncelerimde o kadar kaybolmuştum ki ,Gül Hoca'nın bana el sallamasıyla irkilmiştim.

Buket bana iyimisin diye sorduğunda başımı sallamakla yetinmiştim. Başımı sıranın üzerine koyup sıkıntıyla iç çektim tam da o sırada gözüm ,sağ tarafımda başını sıraya koyup uyuyan Araf'a kaydı.Yüzünün bana dönük olmasıyla yüzünü inceleme fırsatı bulmuştum.

Sarı saçları alnına dökülmüştü ,biçimli dudakları pembemsi tondaydı,düzgün bir burnu ve maviliklerini çerçeve gibi saran uzun ve gür kirpileriyle tam anlamıyla mükemmeldi...

~ 🌟🌟🌟🌟~

Bir o kadar kaba ve öküz olmasının yanında şuanki görüntüsünün arasında dağlar kadar fark vardı .O fazlasıyla
masum görünüyordu.Ben onu böyle incelerken bir anda gözlerini açtı,göz göze geldik iç sesim "Ahaanda yakalandın"diye haykırıyordu.Başımı begüm'e doğru çevirip dudaklarımı kemirmeye başladım.Utandığım veya stres altında kaldığımda dudaklarımı kemirirdim.Begüm fark edip ne oldu dercesine göz kırpıp başını salladı.Begüm'e "kanka çaktırmadan baksana araf buraya bakıyo mu?"diye fısıldamıştım o ise pis bir gülümseme sunup başını araf' a çevirdi daha sonra "bakıyo kanka "diye böğürdü .Evet tam anlamıyla böğürdü ...Allah'tan çaktırmadın knk yoksa halimiz duman olurdu diye iç ses de katıldı aramıza.
Sadece ben değil tüm sınıf duymuştu .Rezillik kotamı da doldurduğuma göre artık eve gittiğimde çikolata krizine girebilirdim .

Begüm'e en kötü bakışlarımı yolladım,neredeyse üzerine atlıycaktım.Begüm'ü benim elimden dersin bittiğini haber veren zil kurtarmıştı.Begüm sınıftan depar atarak çıkmıştı.Arkasından koşmaya başladım.Begüm çığlık atarak kaçıyordu.

Kendimi daha da hızlandırıyordum ki bedenim sert bir bedene tosladı,ikimizde dengemizi kaybetmiştik ve sonuç yerde yatan Araf ve onun üzerine düşen bir adet ben...

Mavilikleri,maviliklerimle buluştu.Saçlarım yüzüne değiyordu ,zaman durmuştu adeta kalbim deli gibi çarpıyordu.Çevreden gelen "Ooo"sesleriyle kendime gelip hemen doğruldum ve ardından özür diledim o ise "Bidakine dikkat et!"diyerek uyarıcı ve iğneleyici bir tonda konuşarak yanımdan geçip gitti...

Onun taklidini yapıp "Bidikini dikkit it"diyordum ki arkamdan "Seni duyabiliyorum"demesiyle arkamı dönüp gözlerimi kısarak baktım ve onunla zıt olan yöne yürümeye başladım.

Begüm kimbilir hangi cehennemdeydi? neyse bende derste tikiyle oynar sinir ederdim...Üstümü başımı düzeltmek için kızlar tuvaletine girdim ,içerde iki kişi vardı.Kızıl saçlı olan ,kumral olanla haraletli bir konuşma yapıyordu istemeyerek de kulak misafiri olmuştum.

" Araf seni artık sevmiyo,başka birini seviyo ne demek açıkla KUMSAL ! diye bağırmıştı ,kız ise onu sakinleştirmek yerine "Bes belli işte o artık seni sevmiyo ,senden nefret ediyo ne selam veriyo ne yanına geliyo ANLA ARTIK ARYA!"diyerek bağırıyordu ki kızıl olan kumral olana tokatı yapıştırmıştı bile.Kumral olan yanağını tutup "Sana bunları ödeticem "diyerek hızla çıktı.Kızıl olan ellerini saçlarına götürüp ufak bir çığlık atmıştı.Kalakalmıştım beynim "hemen burdan kaç bu deli sana da yapıştırır" derken gururum "Sıkıyosa vursun ağzını kırarım "diyordu onları bölen şey kızıl olanın aynaya yumruk atmasıydı.Şok olmuştum hemen yanına koşup elini tuttum o ise beni itip tuvaletten çıkmıştı...
Bu da kimdi böyle ve dahası o bahsettikleri Araf bu Arafmıydı??

CANLARIM YENİ BÖLÜM GEÇ GELDİ BİRAZ ÜZGÜNÜM...NASIL BİR BÖLÜMDÜ? LÜTFEN CANLARIM YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN KİTABIMI TAVSİYE ETMENİZ BENİ ÇOK MUTLU EDER💕💕
____Yeni bölümde görüşmek dileğiyle___

~AREZ~

UÇURUM MİSALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin