10.BÖLÜM:AŞK MI? ACI MI?(SIRLAR)

45 15 6
                                    

ARAF'IN AĞZINDAN:

Şu an İstanbu'un en yüksek binalarından birinin çatısındayım...ayaklarımı aşağıya uzatarak karınca gibi görünen insanları seyrediyorum ,her biri farklı yaşamlar ,duygular içerisinde veya benim gibi geçmişin pençesinde ...

Bakışlarımı gökyüzüne kaldırdım yüzüme bir damla düştü ve ardından gökyüzü ülpertici bir tonda gürledi .Parmaklarımdaki sigaramı dudaklarıma götürüp dumanın ciğerlerimi doldurmasına izin verdim.Göz kapaklarımı örttüm ve dumanı gökyüzüne doğru üfledim.Bana ne olmuştu böyle ?yaşadıklarım mı beni bu hâle getirmişti? Yoksa yaşayamadıklarım mı beni yakıp küle çeviriyordu?.Beni buna onlar zorlamıştı daha 7 yaşında bana acıyı tattırmışlardı....acımadan ,Keyifle izlemişlerdi.

*****GEÇMİŞ*****

Eski ,tavanları beyaz rengini geride bırakıp gri rengine dönen ,duvarları rutubet içindeki küçük bir evde yaşıyorduk.Annem herzaman ki gibi mutfakta sofrayı hazırlıyordu ben ise açtığım çizgi filmi heycanla seyrediyordum..Annem duvardaki saate bakıp telefonu eline aldı ve bir numarayı tuşlayıp telefonu kulağına götürdü.fakat o telefon dakikalarca çaldı ...çaldı ve sustu.

Annem evde dört dönüyordu bişeylerin ters gittiğini farketmiştim bakışlarımı anneme çevirdim ,göz göze geldik "Noldu anneciğim "diyip dudağımı büzüştürdüğüm sırada annem "Birşey yok bebeğim hadi gel yemek yiyelim "diyip elini uzattı ...yavaş adımlarla ilerleyip elini tuttum sıkıca .Nerden bilebilirdim bu onun o nazik ellerini son tutuşum olucağını ,,gül kokusunu içime son kez çekiceğimi ,ağladığımda başıma öpücük kondurup kollarının arasına alamayacağını ...

Yemek masasına oturucağımız sırada telefon çalmıştı annem bekletmeden açmıştı arayan babamdı...bağırışını burdan duyabiliyordum "KAÇ İNCİ KAÇ ARAF'I DA ALIP KAÇ GELİYORLAR!!!"diyordu .Annem telefonu kapattığı sırada camlar tuzla buz olmuştu korkuyla baktım cam kırıklarına, anneme döndüğümde titrediğini gördüm ,masadan aceleyle kalkıp kendini bana siper etti daha sonra elleriye yüzümü avuçlarının içine aldı ve bana "BAK ARAF SENİNLE BİR OYUN OYNIYACAĞIZ SENİ SAKLADIĞIM YERDEN BABAN GELENE KADAR ASLA ÇIKMIYCAKSIN SÖZ VER BEBEĞİM "dediğinde ...Söz diye fısıldadım beni yatak odasına doğru götürüp yatağın altına sakladı ,bana sımsıkı sarılmış ve doya doya öpmüştü ...bunun elveda öpücüğü olduğunu bilemezdim....

Annem odadan çıktı .Gelenlere kapıyı açtığını evdeki farklı seslerden anlamıştım salonda bağıra bağıra konuşuyorlardı ardından diyer odaların sertçe açıldığını duydum ve en sonunda bizim odanın kapısı açılmıştı annem bağırarak "Burda değiller bilsem bile söylemem şimdi defol burdan "diyerek çıkıştı adamın kahkahası doldurdu odayı "Madem söylemiyosun o zaman yazık olur güzelliğine "diyip anneme soğuk bir mermi sıktı....o oda artık kabuslarım oldu benim .annemin yerdeki bedeni bana dönüktü gözleri gözlerime sabitti ve ağzını oynattı iki kelime döküldü dudaklarından "seni seviyorum"ve kapattı gözlerini sonsuzluğa.

Adamlardan diğeri elini uzatıp annemin boynundan nabzına baktı ..gözlerim adamın bileğindeki dövme de takılı kaldı .,.mavi bir elmas , elmasın içinde iç içe girmiş Uharfi ve V harfi vardı ,.,Adam abi ölmüş dediğinde şok olmuştum elimle ağzımı kapatıp gözlerimi yumdum .Adamlar evden çıkmışlardı 5-10 dakika sonra babam girdi eve teleşla, inci diye bağrıyordu ,bizim bulunduğumuz odaya girdi ve yere yığıldı elleriye saçlarını çekiştirip "GEÇ KALDIM İNCİİ NOLUR KALKK İNCİİİ"diye bağırıyordu saklandığım yerden çıktım ve annemin yerdeki ucunda beyaz bir kartanesi olduğu kolyesini avucumun içine aldım,babama doğru koşup sarıldım .Babam sıkıca sarıldı bana o gece göz yaşlarımız geceyi acıya boğmuştu.

****ŞİMDİKİ ZAMAN*****

Binanın çatısından inip annemin mezarına doğru yol aldım,mezarına her geldiğimde acım daha da artıyordu ,eğildim ve papatyaları toprağın üzerine bıraktım bildiğim duaları okuyup toprağı sevdim yavaşça ...beni korumuştu kendini bana feda etmişti .toprağı elime alıp sıkmaya başladım bizi bu hâle getirenlerden acısını çıkarıcaktım canım pahasına .Annem hep aşktan bahsederdi "Aşk hem tutsaklık hem fedakarlık "derdi .Çocukken aşkın nasıl birşey olduğunu hep merak ederdim ,okuldaki sıra arkadaşıma sana aşık oldum dediğimde başımı çamura gömmüştü aklıma geldikçe gülüyorum .Derin bir nefes alıp anneme Ezgi'yi anlattım o Zümrüt gözleri ,Sıyah beline kadar uzanan saçları ve cesaretiyle her zaman mükemmeldi bu hayattaki tek masum ve temiz şey oydu belkide .O beni tanımasa bile ben onu uzun bir süredir takip ediyordum.Bir yanım ondan nefret ederken bir yanım ona çekiliyordu bunları pas geçip mezarlıktan çıktım ve nereye gittiğimi bilmeden yürüdüm ...ve yürüdüm geldiğim yere baktığımda Ezgi'nin evinin önünde olduğumu gördüm ,Sokak lambasının altından penceresine bakıyordum tamda o sırada pencereyi açıp gökyüzüne baktı daha sonra beni fark edince korktu ama benden beklenilmiycek bişeyi yapıp en içten tebessümümü yolladım şok olmuş bir biçimde o da gülümsedi ve perdeyi kapattı .Her zamanki gibi karanlık ve ben başbaşaydık....işte o an karar verdim YA ACIYI ÇEKİCEKTİM YA DA ÇEKTİRİCEKTİM VE OYUN DAHA YENİ BAŞLIYORDU🔥❌

✖️SELAM ARKADAŞLAR YENİ BİR BÖLÜM DAHA YAYINLAMIŞ BULUNMAKTAYIM BİLİYORUM BİRAZCIK GEÇ OLDU AMA UMARIM TELAFİ EDEBİLMİŞİMDİR GELECEK BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ÖPÜLDÜNÜZ ....LÜTFEN AMA LÜÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMAYINIZ 👍🏻😍♥️

** AREZ**

UÇURUM MİSALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin