Så har vi då kommit till Jesu sällskap. Orden jag faktiskt trodde kämpade för Gud? Ju mer jag läst desto mer övertygad har jag blivit att detta är inget annat än Satans hantlangare på jorden förklädda till präster för att enligt deras egen manual infiltrera fienden och förstörda dem inifrån.
En känd fiende på porten är lätt att känna igen och bekämpa, men inte en ulv i fårakläder. Precis som bibeln säger, (matthew 7:15 bl a) och frågan är nu när de öppet leder Vatikanen vad vi har att vänta oss? Är det någon skillnad mot när de ledde den dolt? I Jesus armé kan man göra vad som helst utan straff. Ändamålet helgar medlem. Inga medel är otillåtna så länge din överordnade har gett order. Inget får ifrågasättas och din fria vilja existerar inte. Ditt tänkande existerar inte heller. Du ska vara en lydig robot som slaktar och flår på befallning. Ansvaret tar "Gud", du är helt ansvarslös och belönas i himlen för din trogna gärning. Detta låter faktiskt som agendan för Illuminati? Och när man läst "manualen" "Silent weapons för Quiet wars" undrar man inte om de är de som skrivit den?
Ignatius av Loyola ( IL) född 1491 på slottet Loyola, , , baskisk och började sin bana som soldat.. . Då han låg sårad efter en strid 1521.. bestämde sig.. tjäna Jesus. .1540 godkände påven "Jesu sällskap". Fram till sin död 1556 var han general..direkt underställd påven. ( Wikipedia)
Hans föräldrar var rika, mäktiga katoliker och tydligen var han våldsam som barn/ ung och siktade högt som officer i armen. När hans planer raserades efter skada fick han ett nervöst sammanbrott och bestämde sig för att bli "Jesu krigare" med siktet på Jerusalem. Han fick dock stanna på vägen i Frankrike pga Pesten och levde i en grotta i 10 månader där han ägnade sig åt självplågeri och plågades av drömmar och hallucinationer och fick besök av någon "serpentliknande" / Satan?
Efter några år fick han lärjungar och påven tyckte det passade bra att hans sällskap kunde användas mot protestanterna som skulle bekämpas till varje pris. De som togs in i orden fick gå igenom en rit samt 30 dagars hjärntvätt där den fria viljan helt skulle brytas ner och varje andetag och tanke kontrolleras. Den process de gick igenom skulle likna hans egen i grottan, med skillnaden att de hade ingen kontroll. Eller om det var Satan? Man kan faktiskt undra om han var besatt på riktigt för det finns märkliga historier ?
När man läser deras ed här förstår man lite vad som rört sig i hans huvud och vad som troligen fortfarande rör sig i deras huvuden ? använder de samma ed ,manual och metoder? ?Att ISIS använder samma metoder och kokar folk i deras egen avföring som Jesus ska göra i Talmud är lite misstänksamt? Vidare att Satanisternas pedofiloffer uppvisar märken överensstämmande med medeltida tortyrinstrument? och hur passar frimurarna in i detta? Och deras armé Blackwater som säkert använts för träning av diverse legosoldater av Cocain International Agency och No Such Agency /NSA.
ESTÁS LEYENDO
Boken om Livet
EspiritualDenna bok är ett ett försök att ta er med på min resa med mina upptäckter om livet . Inget jag lärt mig har stämt överens med den bild skolan och media har givit mig om medicin, historia, religion mm. Det blir också lite kosmologi, filosofi, ment...