Alarmın sesi ile uyku ile uyanıklık arasında git gel yaptım. Neyse ki bu durum fazla sürmedi kendimi zor belada olsa yatkatan kaldırdım. Bu gün mezuniyet günüm artık tam anlamıyla diş hekimiyim. Tabi birde bu güzel haberin yanı sıra kötü haberde var mezuniyetim için ailem burada İstanbulda, aslında bakarsanız mezuniyetime bu kadar hevezli davranmaları bende bir hayli süphe uyandırsada pek üstelemeyi düşünmüyorum nede olsa okumam konusunda pek istekli degillerdi keza 5 yıl boyunca okulu bırakmam için yapmadıklarını bırakmadılar.
''Kayra kızım haydi geç kalacaksın ''
''geliyorum anne'' Doğrusu fazla şaşıları bir durum. Hemen mezuniyet elbisemi giyip sacımı ve makyajımı kendim hallettim zira nasıl göründüğüme pek fazla önem veren biri değildim ki bu bakımsızlığıma rağmen hayatımda beni seven biri vardı biricik sevgilim Ayaz . Ayaz benim aksime mühendislik fakültesinden mezun oluyordu Teskay holdingin velihattı, ve okul bitiminde velenmeyi düşünüyoruz.
Annem, Babam, abim, Ablam ve Eniştem ile beraber evden cıktık kısacası aksoyer ailesi olarak evimizden cıktık. okula doğru yol aldık. Okula girdiğimizde ailem diger ailelerin bulunduğu yere doğru ilerlerken bende ayaz ve cansunun yapına gectim. Cansu oldukca keyifli bir şekilde
''Ee okulda bitti cifte kumrular düğün ne zaman '' Sahi düğün ne zaman daha aileme bile söylememiştim zira onların hakkımdaki planları oldukca farklı boyutlardaydı ben cevam vereceğim sırada ayaz konuşmaya başladı.
''Ne yazık ki hemen olaca bir durum değil Sonucta benim iki sene Amerikada kalmam gerekiyor bu süre zarfında Kayra Ailesinin yanında bir muaynane acıp orada çalışacak, ailesinin gönlünü ne kadar hoş tutarsa evlenmemiz o kadar kolay olur''
''Ne yani ayaz 2 sene boyunca hiç görüşmeyecekmiyiz biz ''
''Aa hadi ama Kayra illaki ara ara gelip gideceğimi biliyorsun hem internet üzerinden de görüşeceğiz değil mi ?''
''Olsun ben yine de özlerim seni '' cansunun kahkası ile bizde güldük ama ne gülme 2 sene ayaz olmadan ne yapacaktım ben 5 sene boyunca hiç ayrılmadık şartlar ve koşullar böyle olmasaydı simdi evlenebilirdik. Diplomalarımızı alıp geleneksel okul konuşmasından sonra geri sayım yapıp kepleri fırlattık. Annem ve ablam her zaman ki gibi göz yaşlarına hakim olmadılar sanki cenaze cıkmış gibi ağlıyorlardı. Arkadaşlarımın hepsi ile vedaşlatım. Annemler eve önden gitti bende ayazla baş başa kaldım bu gün onunla son gecemizdi. Ona doya doya sarılıp kokusunu içime çektim ayazın gözünden iki damla yaş yanaklarımı ıslattı gözlerinin içine baktığımda ikimizde ağlıyordu zor bela ayrılıp ayaz beni eve bıraktı. hıçkırıklarımı bastırarak kendimi odama attım yarın MAdin yolcusu idim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (GİDEN ERKEK YOKTUR)
Novela JuvenilHepimizin hikayesi benzer. Biri geldi, beklemiyorduk zaten. İstemeden sevdik, aşık olduk. Gezdik, dolaştık. El ele tutuştuk, öpüştük. Uzun mesajlaşmalar yaşadık. Geç saatlere kadar çenemiz durmadı. Hayaller kurduk, olmadı. Diledik, tutmadı. İlgi ist...