#3

14.4K 512 2
                                    

Gelecek, geçmişin merhametine kalmıştır ve insan, ikisinin arasında bir kurbandır. İstediğin kadar uzağa git istediğin gibi bilinçaltının kontrol altında olduğunu düşün fakat ne yazık kiacı hep baki oluyor.
ayşe ile sarıldıktan sonra enese selam verdim kağan ise bana bakmak yerine etrafına bakıyordu, ayşeye başımla tekrar selam verdikten sonra yerlerine geçtiler ben ise önüme gelen kivi cayımı yudumlamaya başladım.  Eminim ki kağanın kim olduğu konusunda hepinizin beyninde soru dalgaları yayıldı. Kağan ilk aşkım evet doğru ilk aşkım lise yıllarımda her kız gibi bende içten içe ona büyük bir hayranlık duyuyordum o ise sadece bana değil hiç bir kızla cıkmyı dahi kenara bırakın tenezül edip konusmuyordu bile bir tek Ayşe ile konusurdu oda kuzeni olduğu için, Kağan midyat topraklarının gelecekteki varisi babasından sonra ağalığa geçecekti ki belki geçmiştirde.Hala ona aynı hissiyatları barındırıyormuyum konusuna gelince bunu bende biliyorum onun sayesinde öz güvenimi kaybetmiş olsamda ayaz hayatıma girdi Kağana olan platonik aşkım bana Ayazı kazandırdı olaya bu açıdan bakınca oldukca kazançlı görünüyorum tabi şimdi konumuz bu değil. 

Konağın kapısına geldiğimde evde bir kavga kıyamet sesleri yükselmekteydi telaşıma ve merakıma yenik düşerek hızlı adımlarla konaktan içeri girdim. Berfin ve Emir el ele babam ve amcamların karsında duruyorlardı berfin ise hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. sessizce yanlarına gecip olup biteni anlamak adına dinlemeye başladım. babam konuşuyordu.

''Tamam ağlama berfin kızım kan dökülmesini önleyecegiz madem sevmissiniz kaçmışsınız bizde aksoyer aşireti olarak size yardım edeceğiz'' nasıl yani bizim emir kağanın kardeşinimi sevip kaçırmıstı. amcam söze girerek 
''Abi ne dersin allah aşkına iki aşiret arasında tekrar savaş çıksın istersin bu işi kan yada berdel temizler''
''İki aile oturup konuşacağız sehmuz onlarda kızlarının kanlarının dökülmelerini istemeyeceğine göre haydi kalk bir koşu aşiret kızlarını topla Atahan ailesine de haber ver berdel için gelsinler''  hala olayları hazmedemiyordum berdelde neyin nesidir hala bu şeylerin devam etmesi yeterince sinirimiz bozmaya yetmişti bir yandanda kağanı aşiretimizden biz kızla kendi ellerimle evlendireceğim ne kadar güzel. ben bunları düşünürken babamın sesi ile düşüncelerimi uzay boşluğuna fırlattım.
''Kayra kızım git sende hazırlan akşam sende görücüye cıkacaksın''  Aslında buna itiraz etmeyecegim kağan nasıl olsa benden neferte eder bu durum beni seçme olasılığını ortadan kaldırıyor yani içim gayet rahat. babama hiç itiraz etmeden odama cıktım toz pembesi elbisemi giyip saçlarımı yandan salaş bir örgü yaptım. Bugün sevgilimin sesini hiç duymamıstım , bilgisayaramı açıp görüntülü arama yolladım beklemeye başladım. 
''Kayra hayatım bende senden çağrı bekliyordum. Seni çok özledim''
''Bende seni özledim hayatım. Eee Amerikadaki staj  nasıl gidiyor gider gitmez başladın değil mi ?''
''Başladım canım şimdilik iyi sen ne yaptım doktor hanım anlat bakalım'' ona bugün olanları anlattım sevinçle karşıladı cevap olarak 
''Kayra hanım oralara fazla alışmasanız iyi edersiniz döndüğümde istanbulda yaşayacağız bunu unutma''  tama... ona cevap vereceğim sırada mine odaya girip 
''kayra abla görücüler geliyorlar davut ağam seni bekliyor '' ona tamam dedikten sonra odadan cıktı ayaz ise duydugu seyi anlamdıramayarak sordu 
''Kayra ne görücüsü bu sana neden görücü geliyor ''  yalan söylemeyi biran olsun düşünsemde doğruları söylemenın daha doğru olacağını düşündüm ve herşeyi anlattım o ise bana cevap olarak 
''Anlıyorum kayra peki ya o çocuk seni secerse ne yapacaksın tamam suan secmez diyorsun diger ihtimalin cevabını bekliyorum senden ne yapacaksın ''  sahi ne yapacaktım bu durum karşısında bende tam olarak bilmiyordumk ki ayaza bakıp 
''Acık konuşmak gerekirse hayatım , bu konu hakkında hiç düşünmedim, ha diyelim beni secti ki bu imkansız olsada beni secemesi kesinlikle beni sevdiği yada gerçekten istediği anlamına gelmez ne de olsa bir birimizi tanıyoruz olsa olsa bu anlaşmalı bir evlilik olur ki böyle bir şey olursa bu sen gelene kadar devam eden bir durum olur hayatım, bu konu hakkında kesinlikle endişelenmene gerek şimdi cıkmam lazım seni çok seviyorum görüşürüz ''  Ayazın cevap vermesibe fırsat vermek istedim cünkü cevap verdiği taktirde benım duygu ve düşüncelerim oldukca farklı boyutlara cıkabilirdi. Bilgisayarımıda kapattıktan sonra hızlıca avluya indim oo misafirlerimiz gelmişti bile onlara bakmaya yeltendiğim süre zarfında gözlerim kağan ile buluştu nedeni belirsiz olsada içimde coşkulu bir heyecan meydana geldi.

TÖRE (GİDEN ERKEK YOKTUR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin