Vandaag is de dag dat Samad mijn hand gaat vragen. Ben ik er klaar voor? Zeker niet.
Maar nee zeggen wil ik ook niet. Dat is gewoon fucked up. Ik hou wel van hem enzovoort maar ik ben er gewoon nog niet klaar voor.
Maar goed ik zie dat ik gebeld word door een anonieme nummer. Moet ik opnemen?
Ja ik ga het gewoon doen.Isra : Hallo?
Onbekend : HEY ISRA.
Isra : wie ben jij?
Onbekend : ben je me nu al vergeten? Aardig van je.
Ik herken die stem nu pasIsra : OMG DEFNE. HEYY HOE IS HET.
Defne : hey goed met jou.
Ze is altijd zo droog. Maar toch lit.
Isra : goed hamdoulilah.
Defne : Heb je een man?
Isra : HAHAHAHAH nee maar vandaag komt er iemand mij handvragen.
Defne : Gooi je adres ik kom er nu aan.
Ik gaf me mijn adres.
Defne : Ben er over een kwartier
En ze ging op. Ik herinner/ heriner me nog haar bruiloft. Haar man is kapot knap. Maar goed.Na een tijdje tv kijken belde iemand aan.
Of het is me vader of Defne of Samad met zijn pa en mijn pa. Dan ben ik gewoon dood. Ik loop naar de deur en zie Defne.
"Hoi'' zei ze en liep naar binnen. Verloren zaak ook. Ik zie dat ze dik is geworden.
''Kifesh je bent dik geworden wat is er allemaal gebeurd' zei ik. ''Ik heb hier een kind in'' zei ze droog en ging naar de koelkast.
''Ini wollah ik word tante'' zei ik lachend.
'HAHAHHAA JA , en ik dacht dat jij als eerst ging trouwen' 'zei ze. We pakte eten en ging op de bank zitten. We spraken over van alles.
Over onze vroegere tijden etc. Amazing gewoon. Ik kreeg een berichtje.
Hoi schat ik kom je handvragen vandaag. Uitleg komt later. Ben er over een uur ly.
Uf ik heb zo geen zin.
''Ik ga je make-up en kleren enzo zoeken.
Je moet slayen. Maar niet TE slayen want anders gaat zijn vader zomaar op je geilen'' zei ze en verdween in me kleren kast. Ik ging stuk.
Na 952794 minuten kwam ze eruit met een witte jurkje die tot me knieeën waren en gewoon witte hakken. ''Waarom hakken?
Ik ben gewoon in mijn eigen huis?'' Vroeg ik.
''Wil je eruit zien als een junk.'' Zei me en trok 1 wenkbrauw omhoog.
''Hihihi sorry mamsko'' zei ik. ''Houd je bek en ga omkleden ze zijn er zo'' zei ze en ging weg.
Nadat ik me jurkje aandeed die trouwens super schattig is en me hakken kwam Defne weer binnen. Ze deed me haar en make-up.
Wow wat ben ik mooi. ''Je bent kapot mooii door mij'' zei ze hc en deed haar hairflip.
Ik lachtte. Maar al snel ging de bel. Ik ben dood.
''Ga open doen waar wacht je op. Ik ga thee maken''zei ze en ging naar de keuken. Ik deed de deur open en zag me vader , de vader van Samad en Samad zelf.
Ik lieg als ik zeg dat hij op dit moment kapot mooi is. ''Wejow mijn dochter is model.'' Zei me vader en gaf me een knuffel.
''Hoi toekomstige schoondochter'' en deed hetzelfde als mijn vader. Daarna kwam Samad. ''I'll explain you everything maar niet nu'' zei hij en liep weg. Mooie begroeting. Ik ben kapot zenuwachtig.
Even kijken wat het lot met me gaat doen vandaag.