Daarna voelde ik zijn lippen op de mijne.
Het ging er hard aantoe.
Ik voelde zijn onderste gewoon groeien. Tfoe gewoon maar goed.
Hij deed zijn hand bij me kont en begon erin te knijpen. Het voelt weer niet goed. Hij gaf me kusjes in mijn nek. Ik krijg weer flashbacks.
Flashbacks hoe ik werd verkracht.
Ik duwde hem van me af en begon te huilen.
Het is echt akward maar ik heb hier een slecht gevoel over. Hij is diegene die mij heeft verkracht. Ik voel het gewoon. De aanraking. Hoe hij het deed precies hetzelfde.
''Wat is er aan de hand?'' Vroeg Samad bezorgd.
''Jij'' zei ik alleen.
''Ik? Wat heb ik gedaan.''Vroeg hij verbaasd.
''Oke vertel nu eerlijk ja! Weet jij wie mij heeft verkracht. Weet jij wie diegene is die mijn leven heeft verpest. Diegene die geen hart heeft noch gevoelens. Diegene die gewoon op vrije voeten loopt'' zei ik hard. Hij leek witter te zijn.
''Vertel dat'' zei ik geirriteerd.
''Wil je weten wie?'' Vroeg hij. ''Nee voor wat zit ik hier te wachten?'' Vroeg ik.
''Oke ik heb het gedaan. Ik kreeg de opdracht van mijn vader om jou te verkrachten. Ik wilde het zelf niet. Jij weet dat mijn vader mij zou afmaken. Ik kende je toen niet. Ik had niet eens gevoelens voor je. Ik wilde het ook niet maar werd ook gedwongen'' zei hij dit x huilend.
'Ik lachtte sarcastisch. ''Hahahaha oke? Hahahahsshaha jullie vieze vuile kanker klootzakken hebben mijn leven misbruikt / verpest hoe jullie het willen noemen. Jullie hebben mijn maagdelijkheid afgepakt en die dag gewoon mij op straat gegooid alsof ik niks was. Ik zat een jaar in depressie had zelfmoordneigingen alles. Jullie liepen hier vrij rond. Zonder medelijden. Je zei het niet eens in het begin. Je liet mij gevoelens voor je krijgen zodat jij een leuk leventje heb. Terwijl jij hier mij hebt verkracht.'' Zei ik boos.
''Ik ga nu naar je vader toe. Ik ga naar mijn vader toe. Naar iedereen.
Wie weet hiervan he wie?!'' Zei ik boos
''Ik , mijn vader , jou vader , Ariana , mijn broer'' zei hij slechts.
'' Ik hoop dat je de tering krijgt en eraan doodgaat'' en spuugde zo in zijn face.Mijn leven is niet normaal fucked up