Ik kijk naar het plafond.
Waarom heeft hij zelfmoord gepleegd? Alleen voor mij? Dat gaat echt té ver. Maar goed wat gebeurd is , is gebeurd. Er word gezegd dat hij té veel drugs / alcohol in zijn bloed was waardoor hij hyper werd. Ik grinnik. Doet me denken wanneer ik redbull heb gedronken.Deze dagen waren normaal. Ik begon me echt aan de leef omgeving aan te passen. Amira en ik waren deze dagen ook de beste vriendinnen geworden. Ze heeft elhamdoulilah een mooi leven. I'm really happy for her. Ik gun haar letterlijk alles. Behalve mijn leven. Niemand gun ik dat. Maar goed wat gebeurd is , is gebeurd. Je kan het niet terug draaien.
Ik heb ook werk gevonden. Ik geef nederlandse curcussen. Gek hé! In Duitsland kan dat dus. (Wollahme ik weet of dat kan. Heb zomaar bedacht)
Zijn echt leuke mensen. Maar je weet nooit of ze boos zijn of vrolijk. Hoe ze praten komt echt aggresief over maar het zijn leuke mensen waarmee je kan lachen.Vandaag ga ik eten bij Amira. Haar familie is echt gezellig. Ze heeft 2 broers en 1 zusje. Die zusje is zo snoezig. Gewoon om op te eten.
Haar moeder is erg druk maar aardig. Je kan echt met haar praten en gelukkig kan ze berbers want mijn duits is echt niet perfect.
Haar broers en vader heb ik nooit gezien noch gesproken.
Maar goed tot nu toe is het echt een leuk gezinnetje.----------
Nog even een laatste check voordat ik de deur uitga. Het is precies 19:00 pm en ze woont gewoon 1 straat naast me.
Ik pakte snel mijn tas en de cake die ik vanmiddag heb gemaakt.
Ik doe mijn schoenen aan en loop de deur uit.
Het is best fris vandaag en zeker in de avond.
Het is altijd fris in de avond maar hou ervan. Het weer hier is gelukkig niet hetzelfde als in Nederland. Aangekomen bij Amira druk ik op de bel.
Na een tijdje doet een jongen van ongeveer 25 jaar de deur open.
"Hallo" zei hij droog. "Hoi" zei ik en liep naar binnen. Geen zin om te wachten totdat hij gaat zeggen kom binnen."Omg Isra haaaiii." Zei Amira en gaf me een knuffel.
"Heeyy" zei ik en gaf haar nog 3 kusjes op haar wang.
"Waarom maak je een cake. Had niet gehoeven man." Zei ze. "Denk je dat ik serieus met lege handen kom. I think the fuck not." Zei ik.
"Hahaha kom naar de woonkamer iedereen is daar." Zei ze en trok me mee.