''Ik mis mijn vader ook'' zei ik met tranen.
Hij keek me aan en knikte enkel.
''Sorry' zei ik. ''Hoezo sorry? Je hebt niks gedaan.'' Zei hij.
''Jewel , je bent hier zo verdrietig en ik maak je nog verdrietiger met mijn verhaal. Maar die ken je al'' zei ik."Ik wil het wel nog een keer horen hoor waarom niet" zei hij.
"Weet je zeker'' vroeg ik. '' 903%'' zei hij met een glimlach door zijn tranen heen.''Ik had ook een ' goed leven' om het zo even te noemen. Ik heb een moeder , ik heb een vader. Geen broers of zussen , ben altijd enigst kind geweest. Dus op een normale dag kwam mijn vader niet terug. Niet wetend dat mijn moeder de oorzaak was. Ze vertelde gewoon dat hij niet meer van haar hield enz.
Maar wattefuck mijn vader hield fucking erg van me moeder dus waarom zou hij haar verlaten. Maargoed ik huilde elke dag om me vader want hij is mijn beste vriend. Ik ben hoe je het noemt een papa's kindjes. Op een normale dag de ergste dag van me leven werd ik verkracht. Die man zei dat het mijn moeders fout is. Hij gooide me toen op straat alsof het niks is.
Ik kwam thuis en huilde het bij me moeder uit. Dus ik vroeg aan me moeder of ze er iets mee te maken had. Ze zei natuurlijk nee. Vervolgens had ze me alles uitgelegd. Ik was zo boos , woedend , verdrietig. Kortom had gemengde gevoelens.
Ik ben toen uit huis gegaan en heb haar nooit meer gesproken. Wil ik ook niet. Welke moeder doet dat nou. Welke fucking moeder. Het is gewoon een monster.'' Zei ik huilend.Alles kwam weer. Die dag hoe ik te keer ging tegen haar. Hoe ik het huilde. Ik had gewoon niemand. Weten jullie überhaupt hoe dat voelt.
Het is de pijnlijkste moment van je leven. Men zegt ' na moeilijke tijden komen gemakkelijke tijden' dat klopt. Maar je weet zelf niet wanneer die moeilijke tijden klaar zijn. Kwestie van geduld.
Hij keek me meelevend aan. ''We hebben samen geen goede tijd gehad maar dat veranderd wel geloof me'' zei hij met een glimlach van hier tot Nieuw - Zeeland.
''We gaan er samen doorheen'' zei ik.
''Er zijn altijd mensen die het erger hebben dus zeg ElHamdoulilah'' zei hij.
''Alhamdoulilah'' zei ik hard.
''Maar ik heb honger van al dat emo gedoe'' zei ik.
''We hebben net gegeten en nu heb je weer honger SubhanAllah'' zei hij.
''Eten is bae jongen. Is gewoon geweldig. Lekker. Geil. Alles in 1'' zei ik dromerig en keek naar een advertentiebord waar taco's op stonden.
''Eten is altijd real met je. Was eten maar een persoon , wollah ik zou met hem trouwen al was het een vrouw'' zei ik weer.
''Houd je mond gewoon en kom mee'' zei hij lachend.
''Je bent kapot mooi wil je me je mooiheid leren'' vroeg ik.
''Heb je jezelf gezien fucking sexy'' zei hij.
''Niet zo sexy als jou😏'' zei ik met die face.
''Je bent echt een aparte meid. I like youm' zei hij.
''En ik hou van jou'' zei ik plots.
''ECHT? WOLLAH IK WILDE DAT NET ZEGGE I LOVEEE YOU TOOOO'' zei hij schreeuwend.
''Waarom schreeuw je'' vroeg ik.
''Omdat je van me houd , en ik ook van jou. Dus nu ben je van mij'' zei hij serieus.
''Waar staat je naam op?'' Zei ik.
''Hier'' zei hij en pakte oppeens een pen en schreef op me wang 'eigendom van Samad'