Rána už se nemohla dočkat. Tolik myšlenek ji běželo hlavou. Rozhodla se, že nebude hrát na Jimina, že neví o jeho malém tajemství a jakmile ho ve škole potká, okamžitě se ho na všechno zeptá. Vyšla ven a kluci už na ni čekali. „Jsi v pohodě Ino? Nebylo toho na tebe moc včera?" zeptala se Namjoon. „Neměj starost, hned jak toho parchanta potkám, zeptám se ho na pár otázek. Musí mi to všechno vysvětlit, se mnou si nikdo zahrávat nebude." Zahlédla jak se ostatní smějí. „Co je? To mi nevěříte, že ho zvládnu?" zeptala se. „Ale věříme, jen je to....no Jimin je upír a ty..." řekl Jungkook. „Hej to nic neznamená, řekněte mi, všechny možné slabiny a já to zvládnu a kdyby ne, tak mám přece vás ne? Můžu s vámi počítat nebo jste na jeho straně?". „Jasně, že s námi můžeš počítat Ino." odpověděl rychle Hoseok. „Jen nedělej nějaké hlouposti, zbytečně ho nevyprovokuj a možná by bylo lepší kdyby jsi mu hned neříkala, že víš, že je upír. že vůbec znáš upíry. Přemýšlej budeš mít navrch. On se jako upír nikdy neprozradí až do dne, kdy se neovládne. Ale do té doby se bude od tebe držet aspoň trochu dál, Nepokusí se ti vysát krev nebo ti nějak ublížit." radil jí Jin. „Já mám, ale takový pocit, že už to ví. Myslím, že nás včera večer slyšel. Když jste odešli, šla jsem zatáhnout závěsy a jsem si na stoprocent jistá, že jsem ho viděla, jak stojí pod lampou, před mým domem." řekla a stoupla si pod jednu lampu, aby jim to lépe vysvětlila a pak pokračovali v cestě do školy. „To ještě nic neznamená. Myslím, že nás neslyšel, to bych ho vycítil. My totiž vycítíme něčí přítomnost, když je v doslechu." řekl Namjoon. „A jaké to je vědět sestro, že ti můžeme vypít krev?" zeptal se najednou Tae a objal ji kolem ramen. Ona se na něj zaraženě podívala a podívala se mu na pusu, zda tam neuvidí nějaké tesáky. „No nic moc..." odpověděla nervózně. „Chceš vidět moje tesáky, že se mi tak díváš na ústa? Nebo snad chceš polibek? Víš, vůbec, že polibek od upíra tě...." Hoseok ho přerušil. „Tae tohle není fakt téma, které by jsi ty měl s ní probírat a na ty tesáky zapomeň, Nel je už tak vystrašená strachy." Ina si odfrkla. „Já se nebojím." a snažila se, aby to znělo co nejodvážněji. Kluci se jí zase zasmáli. Tae, který měl stále ruku kolem jejích ramen jí řekl:„Slyšíme to. Slyšíme tvé srdce. Buší tak rychle a hlasitě. Před námi nic neutajíš. Před tím jsme dělali, že to nevíme, ale teď když už to o nás víš, bude to s námi mnohem těžší." Ina si skousla ret. „Vidíš a proto jsem ti nechtěl ještě nic říkat, úplně se naše přátelství změní a uvidíš, jak hrozně nadržený prasata to jsou, protože jako upír cítíme všechno mnohem intenzivněji, ale nedávali jsem to najevo. Poděkuj Jungkookovi." řekl Namjoon a Jungkook sundal Taeho ruku z jejích ramen. „Takhle se k ní už raději nepřibližuj." řekl naštvaně a Tae mu věnoval jen nenávistný pohled. „A ty slabiny chceš vědět nebo ne?" zeptal se a obmotal si tentokrát ruku kolem jejích ramen on. Všichni mu věnovali nenávistné pohledy. Ina přikývla. Nevšímala si jejich zdivočelých hormonů, které teď proudili vzduchem. „Ale nejprve si určíme pravidla." řekla a zastavila se. Všichni přikývli. „Tak za prvé. Nesahat." a shodila Jungkookovu ruku z ramen. Ten se naštvaně odtáhl a uviděla, jak se Tae potajnu směje. „Za druhé, žádné rychlé pohyby, protože vy upíři umíte určitě rychle dobře běhat a to já prostě nenávidím, když to taky neumím. Za třetí. Žádné další pitomé narážky na to, že jsem jen člověk. Za čtvrté nechci vás nikdy vidět pít krev, je to určitě nechutný. Za pátý už žádný tajnosti, A za poslední, co se teda stane, když se políbím s upírem?" tu poslední větu řekla, jak velmi zvědavě dítě. Všichni ji brali vážně a poslouchali, ale jak řekla tu poslední větu začali se smát. „Tak teď jdeme na ty slabiny." řekl Jungkook a pokračovali dál v cestě do školy i když je Ina stále přemlouvala, ignorovali ji.
„Jsi hned vlhká a připravená na sex. Cítíš všechno intenzivněji, stejně jako ten upír." zašeptal jí najednou Jungkook do ucha. Byla zrovna hodina biologie a Jungkook seděl zase vedle ní. Podívala se na něj šokovaně. A pak mu ukázala výraz jako „Cože?". „Když tě políbí upír. Sama ses ptala a já se ti rozhodl odpovědět, jsi spokojená?" řekl a cítila, že se trošku červená. Přikývla a dál se soustředila na hodinu.
Na obědě narazila do jedné holky, když se marně snažila najít Jimina. Už ho zase dnes vůbec neviděla. Copak se hodlá schovávat dlouho nebo ho snad honí černé svědomí, že ty dívky zabil? „Hej příště čum, kam se díváš, blbko!" vykřikla na ni ta holka, ale Ina si jí nevšímala a pokračovala dál v cestě ke stolu, kde se už smáli kluci. Sedla si a stále nad Jiminem přemýšlela. Pak po ní někdo hodil papírek a ona se podívala konečně vzhůru na ostatní. Všimla si, že ji pozorují. Snažila se odhadnou, kdo na ní ten papírek hodil, ale pak jí myšlenky zase zapluli jinam. „Hej, chceme s tebou mluvit, slečno zasněná?" řekl Jin. Podívala se na něj. „A co vám mám říct nebo spíš co mi vy chcete říct. Mě teď zajímá jen, kde je ten bastard." řekla ostře. „Aha já myslel, že už jsi ho potkala, já ho dnes potkal, ale na záchodech, tam ty bohužel nesmíš." řekl Tae. „Asi se ti snaží vyhýbatasi jsi dosáhla čeho jsi chtěla." řekl Jin a poplácal ji po ramenou. „ A co, že se neptáš na tu tvou otázku, kterou jsi tak strašně chtěla vědět dnes ráno. Víš rozmyslel jsem si to, možná bych ti to za takovou malou odměnu moc rád řekl." Tae ji to řekl s šibalským úsměvem na rtech. Nel se k němu naklonila, moc dobře věděla od Jungkooka odpověď, ale chtěla najednou znát, co za pitomej úkol by po ní chtěl Tae.„Prosím Tae, co proto mám udělat." zaprosila. Jungkook chtěl něco říct, ale přikryla mu ústa rukou a dívala se Taemu přímo do očí. Ten vypadal, že se na to její hraní chytil. Všichni si Inu prohlíželi s otevřenou pusou, cítili jak se její srdce zrychluje její vůně se line po celé jídelně, byla trochu vzrušená, ale ani jeden se neodvážil nic říct. „Moc bych chtěl, aby jsi mě doprovodila na hodinu plavání, když ty dnes nemáš hodinu klavíru." řekl a podíval se jí při tom na rty. Cítil to taky, ve vzduchu něco bylo a Inino šílené srdce mu dokazovalo, že ta vůně se line z ní. Najednou to napětí pominulo. Ina pustila ruku z Jungkookových úst. Ten se musel hodně ovládat, když cítil její teplou kůži na jeho rtech, stačilo je kousek a trošku by se zakousl a už by cítil její krev v ústech. Když ho, ale konečně pustila oddechl si. Ina se posadila zpět do opěradla. „Stejně už to vím, Jungkook mi to malé tajemství řekl v hodině. Musím říct, že upíři jsou docela zajímavástvoření." řekla a usmála se, když se pustila do jídla, rozhodla se ignrovat ty nadržené upíry, kteří měli stále otevřené huby dokořán.Usmála se sama nad sebou.
ČTEŠ
Bloody Vampire (JiminBTS - Fanfikce)
FantasyIna se po smrti svého otce odstěhovala s matkou do malého městečka Walley. Ina není ze stěhování nadšená, hlavně kvůli tomu, že se stěhují za novým matčiným přítelem, kterého nemá Ina moc v lásce, ale nemá na vybranou. Ve škole je to ze začátku, tak...