„Našla jsi dost knížek, které tě zaujali, jak vidím." řekl Namjoon, když k němu Ina přišla. Dýku už měla bezpečně schovanou u pasu. Ale rozhodně něco Namjoon tušil nebo to dokonce slyšel. Určitě, nemají přece upíři slyšet na hodně velkou vzdálenost? Sakra měla by si už přečíst tu knížku, aby věděla na co si má u Jimina dávat pozor. „Byl tady Jimin, že ano?" zeptal se s čista jasna a díval se za Inou. „Ano, ale zmákla jsem ho. Neboj žádný problém. Asi by jsem měla už jít pomalu domů, chci si tohle všechno už začít číst." řekla vesele a chtěla Namjoona obejít, ale chytil ji za paži. Ina se mu podívala do očí. „Je nebezpečnější, než si myslíš Ino." byl opravdu vážný. Inapřikývla a on se konečně usmál. „Dobře. tak jdeme."
Namjoon stále naléhal, že ji doprovodí, ale Ina mu to zakázala. Venku svítilo slunce po dlouhé době a ještě se ani nestmívalo. Už takové počasí dlouho neviděla, protože vždycky ze školy vycházela už skoro za tmy. Už se chystala jít domů, když jí zazvonil mobil. Přišla jí sms od Taehyunga. „Ať tě ani nenapadne jít domů samotnou." Nel vzdychla a vymazala zprávu z mobilu. „Myslím, že už to trošku přehánějí. Copak by mi ublížil za bílého dne?" zašeptala si pro sebe a se skloněnou hlavou popošla dopředu, ale hned narazila hlavou do něčí hrudi. Podívala se a stál před ní usmívající se Taehyung. „Tak ty mažeš moje zprávy a jsi ještě tak dobrá kamarádka, že na ně ani neodpovíš?" řekl a zněl trošku uraženě. Vzal ji za ruku. „Moc rád bych tě doprovodil domů." řekl. „Ale..." snažila se Ina zaprotestovat, ale položil jí prst na ústa.Ina se zarazila a Taehyung najednou cítil její rychlý srdeční tep. Rychle polkl a dal jí prst z úst pryč. „Ahmm promiň, tak jdeme?" a vyšli ulicemi k jejímu domu. „V knihovně se ti muselo hodně líbit, podle toho kolik sebou táhneš knížek." ukázal na její kabelu plnou knih. „Jasně, Namjoon mi jich hodně doporučil. Je opravdu hodný.". „Jo Namjoon dokáže být k holkám velmi galantní, ale není to zase takový dobrák, jak si myslíš." řekl a Ina si vzpomněla na ten den, kdy byl Namjoon a Jungkook u ní doma. Ten večer jí řekli, že je Jimin upír a Namjoon se svěřil s tím, že měl jednou lidskou dívku, ale kvůli své krvežíznivosti ji zabil. „Myslíš tu dívku, kterou zabil?" zeptala se a Taeho to zaskočilo. „Ano....nevěděl jsem, že to víš.". „Vím, sám mi to řekl, když mi vysvětloval, co vlastně pro Jimina jsem." řekla Nel klidně. Dál kráčeli ulicemi, které byli prázdné. Nakonec byla Ina ráda, že s ní Tae jde. „A zabil jsi taky člověka?" zeptala se jen tak. Určitě musel někoho zabít. „Ano, ale neměl jsem k němu žádné city, jako měl Namjoon k té dívce. Víš když upír zabije svého druha, truchlí vlastně celý svůj nesmrtelný život. Ale zdá se, že Namjoona to už přešlo, asi to nebyla ta pravá." a odvrátil od Iny zrak. Ina byla velmi zvědavá. „A co ostatní?". „To by ti měli říct sami, co myslíš? Nechci je teď probírat Ino. Copak si myslíš, že jsem tě šel doprovodit, jen proto, aby jsme se bavili o ostatních?" Teď se na ni díval jinak. Úplně jinak, nějak se Ina necítila v bezpečí. „Ne jen mě to zajímá, ale když mi to neřekneš ty, tak se jich zítra zeptám sama." Tae přikývl. Už byli blízko jejího domu, když Tae stouplpřed ní. Zastavila se. Naklonil se k ní blíže, snažila se postoupit trošku dozadu, ale Tae ji chytil kolem pasu a přitáhl si ji ještě blíže něž před tím. Chystal se jí snad políbit?„Chci, aby jsi...." nestačil to Tae doříct. Vyrušil je totiž jiný hlas, který patřil Jiminovi. „Hej! Být tebou, tak bych to nedělal." řekl Jimin a přišel k nim. Tae se na něj zamračeně podíval. „Co tady děláš?" Nel byla opravdu ráda, že je tady Tae. „To bych se měl zeptat spíš já tebe Tae. Pokud vím měl by jsi být na plavání?" Ina to věděla, vždyť říkal, že dnes bude na plavání. Podívala se tedy na Taeho a ten ji konečně pustil. Její srdce bušilo, jako splašené. Tae i Jimin to moc dobře slyšeli. Jimin se musel hodně ovládat, aby Taemu hned neutrhl hlavu. Chystal se jí políbit! Idiot! „Rozhodl jsem se raději doprovodit Inu domů. Jedna vynechaná hodina plavání mě nezabije." řekl Tae. Jimin se zašklebil. „Doprovodit ji domů? Jo jasně, myslíš, že přede mnou skryješ svoje pocity? Cítím je až na druhou stranu ulice.". „A od kdy tě tohle vůbec zajímá. Ty jsi ten, co se má od Iny držet dál! My ji chráníme. A já bych jí nikdy neublížil, ale to se o tobě říct nedá." Ina se chtěla z tohodle rozhovoru rychle vykroutit, bylo jí to nepříjemné, že o ní mluví, jako by tam nebyla. Ale oba se na ni podívali. „Děkuji Tae, ale já už opravdu jdu domů." Tae přikývl. „Dobře uvidíme se zítra ráno." věnoval jí úsměv najednou to byl ten starý Tae. Jimin si založil ruce na hrudi. „S tebou jsem ještě neskončil Ino." řekl najednou Jimin k ní. Chtěl ji chytit za ruku, ale Tae mu stál v cestě. „Ne, já mám s tebou nevyřízené účty." řekl Tae Jiminovi a zamával Ině, která už pomalu vcházela do domu.
„Víš, že ji můžu navštívit každý večer, že?" řekl Jimin, aby Taeho rozčílil. „Opovaž se k ní přiblížit, možná dřív jsme byli přátelé, ale teď jsi můj nepřítel a ona je pod mou ochranou." řekl Tae přes zaťaté zuby. „Jak roztomilé. Moc dobře znáš zákony Tae. Znáš je mnohem lépe než já. A něco mi říká, že zákony a tahle malá dívenka vám všem brzy zničí přátelství, pokud po ní takhle všichni půjdete." odpověděl mu Jimin. Tae se zasekl, měl pravdu. Ale pokusí se jít i za hranici zákonů. Nedovolí, aby si na ni podal nárok Jimin, jen pro jejich pitomé pouto. „Ale ještě jsi se z nenapil? Že ne?" Tae zasáhl hřebíček přímo do hlavičky. Jimin si uvědomil, že má pravdu, ale nebude to trvat dlouho a už se k ní oni nebudou moc ani přiblížit. „Že ano Jimine? Protože zákon nám ostatním upírům zakazuje pít krev od člověka, který má s upírem to divné pouto. Lásku? Nebo co, ale ty to pouto s Inou ještě nemáš. Možná tě předběhnu a budu první já. Tak mi tady nemluv o zákonech." řekl Tae a se škodolibým úsměvem nechal Jimina stát uprostřed ulice.
ČTEŠ
Bloody Vampire (JiminBTS - Fanfikce)
FantasyIna se po smrti svého otce odstěhovala s matkou do malého městečka Walley. Ina není ze stěhování nadšená, hlavně kvůli tomu, že se stěhují za novým matčiným přítelem, kterého nemá Ina moc v lásce, ale nemá na vybranou. Ve škole je to ze začátku, tak...