Güneş ışıkları gözüme çarpıyordu.Elimle kapatmaya çalıştım .Sabah olmuştu ama erkendi .Yataktan doğruldum ve babaannemi gördüm. "Günaydın menekşem" bana menekşe derdi çiçekleri çok seviyordu. " sana da Günaydın"
"kahvaltı hazır hadi sofraya üstünü giyin sonra da kursa küçük prenses."
Prenses mi prensesliğim mi kaldı ki ??
"Tamamm..." Gün yine sıkıcı başladı.Zaten nasıl başlayabilirdi ki ??? Yataktan kalktım .Esnemeye başladım .Ben biraz garip esnerdim ellerimi ayaklarımın üstüne koyar zıplardım.Yani çocukken hep böyle yaparmışım .Çocukluğumda yarım kalınca bu da bende kaldı işte.Üstüme yırtık pantolon ve tam göbek hizasında bir tişört giydim.Üstünde "be patient ,good things take time " yazıyordu .Yani "sabırlı ol,güzel şeyler zaman alır" Bu benim umut cümlemdi.Ama nedense zaman geçtikçe hayat kötüleşiyordu.Spor ayakkabılarımı giydim ve babaannemin yanına oturdum.Harika yemek yapardı.Kahvaltımı yaptım çantamı aldım ve çıktım.Kulaklığı mı taktım ve müzik dinlemeye başladım .Gözlerim yarı kapanmıştı şarkı dinlemeyi seviyordum .Ama bir anda kulaklığın bir tanesini biri aldı ve kendine taktı tam bakacakken .Ağzımı kapattı bir eliyle de gözlerimi çok korkuyordum .Yavaş yavaş bırakmaya başladı gözlerimi o da ne bu ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kalp
ChickLitBu zamana kadar babaannesi ile büyüyen ailesinden ve hayattan nefret eden yalnız bir kızın hikayesi.Taki onla tanışana kadar... İki siyah kalp birleşirse nolur ? İşte cevabı 👇👇👇