08

98 26 2
                                    

seokjin

aku perhati setiap inci muka jaehee. dia macam terkejut, tapi dia cuba control ekspresi dia. maybe cuba jaga hati aku erm.

"j-jaehee."

"it's okay. jadi lesbian bukan salah! aku support kau walau apa pun." , kata jaehee sambil tersenyum.

bibir aku perlahan-lahan mengukirkan senyuman. HAHAHAHAH JAP ASAL AYAT AKU FORMAL SANGAT

kalaula jaehee tau yang aku ni lelaki. aku bukan lesbian. cuma sebab aku ni lelaki, mesti la ada perasaan kat perempuan. and sekarang bentuk fizikal aku perempuan. jadi...aku lesbian.

sekarang ni masalah utama, macam mana nak explain dekat parents aku :/

🌸🌸🌸

"LESBIAN?!"

shit. menyesal aku bagitau omma. jaehee genggam tangan aku kuat. fuh serious tangan aku berpeluh weh.

"s-sayang, bagi anak kita terangkan dulu-"

"NAK TERANGKAN APA LAGI?! DIA LESBIAN! AND DIA TAK BOLEH KAHWIN DENGAN MYUNGSOO! MACAM MANA SAYA NAK RILEK?!"

fuyoh. aku hidup 26 tahun, tak pernah appa kena marah dengan omma. aku tak berani pandang muka omma sekarang. mesti- tak nak pikir ah.

"kim youngjin." , panggil omma.

shit shit shit sHIET. sorry, bertambah dosa korang.

"y-yes?"

"ALHAMDULILLAH NAK, KAU TAK PAYAH KAWIN DENGAN MYUNGSOO TU HA. WEH PARENTS DIA BONGKAK GILA BABI. INGAT AKU HAMAK SANGAT DENGAN HARTA DIORANG?! HA TAK YAH KAWIN DENGAN DIA!"

-what?

"maksud omma?"

"dah terang yang omma memang tak suka myungsoo tu dari awal. cuma parents dia nampak desperate sangat, so omma terima je. ingat omma rancang lepas kau kahwin dengan dia, kau ceraikan dia talak 3!"

MANGAT SIA OMMA UYOOO NI BARU BORN GIVER AKU HUAHUAHUA tapi part ceraikan talak 3 tu pelik, perempuan mana boleh lafaz ;-; . kurang pendidikan agama omma ni ish ish.

"THANK YOU OMMA!! SAYA SAYANG OMMA DARI SELUAR APPA SAMPAI SKIRT OMMA-"

"woi, jangan bagitau readers rahsia omma ngan appa wujudkan kau kat dunia ni. penat usaha omma ngan appa"

"BAIK OMMA!"

psstt gais, rahsia dia dimana ovum dan sperma bekerjasama! MOHON SKIP PART NI HUEHUEHUEHUE

🌸🌸🌸

no one

"woi, senyum sampai ke dahi nampak" , usik jaehee yang dari tadi perasan seokjin tersenyum seorang diri.

"siapa tak happy. FUH TAK YAH KAWIN DENGAN MYUNGSOO! and aku harap aku dapat kawin dengan orang yang aku cinta."

"LAMEK AYATTT JIWANG BERGETARRR"

mereka berdua tergelak. soju dihadapan mereka diteguk sikit demi sedikit. saja lepaskan stress.

"youngjin" , panggil jaehee.

"erm"

"siapa perempuan bertuah yang kau suka tu? AKU NAK TAU!"

seokjin pandang muka jaehee dengan pandangan lembut. kemudian dia senyum.

"someone. orang yang selalu buat aku bahagia"

"ye la, siapa dia?"

"rahsia"

seokjin tepuk bahu jaehee sebelum bergerak pergi meninggalkan jaehee.

"yah! kim youngjin! bagitau la!"

"tak naakk"

alangkah indah kalau kau tau perempuan bertuah tu adalah kau jeon jaehee.

🌸🌸🌸

DONE CHAPTER 8 UYEEHH. btw, thanks 500 read! baru part 8 dah half 1k (^^)/ HAPPY GILA SIOT NCBSJSHJS THANKKSSS I LOVE U GUYSSS

 btw, thanks 500 read! baru part 8 dah half 1k (^^)/ HAPPY GILA SIOT NCBSJSHJS THANKKSSS I LOVE U GUYSSS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
period   /   ksjWhere stories live. Discover now