no one
dahi seokjin berkerut sepanjang mesyuarat. jaehee dan yoongi perasan keadaan tersebut.
semua pekerja yang menyertai mesyuarat tersebut berhenti seketika untuk berehat.
"yah youngjin. kau okay tak?" , tanya jaehee.
"s-sakit perut duh"
"jom la aku suruh yoongi hantar kau balik. mesyuarat ni boleh sambung lepas kau dah okay. boleh?"
seokjin mengangguk kepalanya lemah. yoongi dan jaehee terus hantar seokjin balik dan mesyuarat pada hari itu ditangguhkan.
🌸🌸🌸
seokjin
sumpah weh perut aku sakit gila vavi HUAAAA AKU RASA AKU NAK BERANAK ANAK GAJAHH
"jaeeee urut perut aku cepat!!!"
"eyy sabar la cibei aku tengah masak ni adomak" , kata jaehee.
MASYELE PERUT AKU SAKIT DENGAN PAD TETIBA HABIS LAK TADI.
ting tong!
pintu rumah aku berbunyi. jaehee bergegas ke arah pintu. siapa lak datang masa masa gini?
"ha sampai pun adik noona ni. dah beli dah benda tu?"
jungkook hulurkan something kat jaehee dengan muka blushing. then aku nampak anak park ngan anak kim kat belakang jungkook.
"ni last eh noona suruh kook beli pad?! eyy malu tau tak orang pandang kook. dah la dua ekor ni tak habis habis gelakkan kook!" , rungut jungkook.
"ye la ye la last. tapi ni untuk youngjin noona. untuk noona belum last lagi huehuehue"
sumpah kijam ada kakak macam jaehee ni wtf. ADA KE KAU SURUH BUDAK BAWAH UMUR GI BELI PAD KAU PEHAL
( a/n ; bayangkan jk, jm ngn v sama umur and diorang baru 18 )
"noona!!~"
"dah senyap. noona ada beli keyepci untuk korang tiga. gi ah makan."
"okayyy"
jungkook and dua orang manusia tu pergi ke meja makan. oh kejap, tadi jae kata dia masak. tapi dia beli keyepci. wtf.
"JAEEE PAT AHHHH!!"
"YE YE"
maka kitorang berdua pergi bilik aku. jaehee tolong urutkan perut aku. TAK DE SIKSPEK DAH WEH PERUT AKUUU HUAAAAA
tinggal lapisan lemak tepu sahaja.
"jae jae"
"urm"
aku nak tanya dia soklan senanya. dah lama soklan ni bermain kat fikiran aku. aku tak leh simpan lelama nanti lupa.
"kenapa haritu...kau menangis?"
soalan aku buatkan jaehee berhenti urut perut aku sekejap. then dia pandang aku and senyum. CREEPY SYAL
"tak de pape. mata aku masuk habuk masatu. kereta lalu lalang, asap." , jawab jaehee.
"kau...suka myungsoo eh?"
tanya aku lagi. kalini dia macam terkedu dengan soalan aku.
"t-tak la. aku just sedih, nanti kalau kau kahwin sape nak berjimba atas meja ngan aku ha. nanti aku rindu. kalau kau dah ada s-suami kena jaga tatatertib."
"oooh."
mungkin betul apa dia cakap. ye ah aku baik ngan dia sejak sekolah rendah duh. berdasarkan hidup kim seokjin, kitorang jadi rapat sebab aku pernah tanya dia apa benda tompok kat baju sekolah dia hoho.
lepastu dia tibai aku pakai langsir. sakit auch.
"alah kau jangan risau la. kalau aku kahwin pun, maybe kau dah kahwin" , kata aku.
"asal pulak?"
"sebab kita akan kahwin bersama. ni janji kita berdua."
jaehee berhenti urut perut aku and pandang aku dengan tajam sebelum cubit perut aku dengan kuat.
"ARGH-SAKIT LA"
"aku bukan serai nak kahwin ngan kau"
"dey. maksud aku kahwin sama tarikh la vavi. bebal sangat pehal?"
jaehee senyum malu. hak alah minah ni.
cute
🌸🌸🌸
SHORT
BORING
CHAPTER
EVER!!
idea aku dah keloji sejak menjak ni HUAAA dah la makin busy huhu. aku akan cuba update cepat len kaliii~ pray4sya ( ;∀;)
YOU ARE READING
period / ksj
Fanfiction⚠warning! banyak carutan, and tajuk pun dah period sah sah cite pasal darah ngan pad. jangan tekan read kalau rasa cite ni keterlaluan⚠ "ARGHH SAKIT BABI SENGGUGUT NI DUMAK!" "tu la, dulu ejek aku kan? SEKARANG KAU RASA!" "mianhae- ARGHH SAKIT SIAL...