04

155 39 10
                                    

no one

"excuse me, siapa kau sampai pegang pipi pebeles ayy ni?" , tanya seokjin lalu menepis tangan lelaki itu.

lelaki tersebut tergelak kecil. kemudian dia pegang tangan seokjin.

"you hilang ingatan ke? ni kim myungsoo. tunang you"

enzim dan mukus bertebangan di langit selepas seokjin tersembur air di muka jaehee.

"WHAT?! no no no! muka tikus macam you ni tunang I? OMG YOUNGJIN TAK HADE TASTE KE SIAL?!"

"baby, you okay tak ni? nak I bawak pergi klin-"

kata-kata myungsoo dipotong oleh seokjin. seokjin terus tarik tangan jaehee dan pergi dari situ.

"oi oi oi selow sikit."

"ish! WEH JANTAN TU SIAPA CIBEI?!"

"like he said, tunang kau." , kata jaehee.

"okay jaehee. aku nak balik. mood aku dah pupus sebab jantan tu"

"KIM YOUNGJINN!! WEH ADA MERAH LA VAVI!!"

jeritan jaehee menyebabkan semua orang di dalam mall memandang ke arah jaehee dan seokjin. orang di dalam mall mula berbisik sesama sendiri. almaklumla seokjin ni pemes, ramai kenal.

seokjin terus ke arah jaehee.

"apa maksud kau ada merah?"

"k-kau piyed. kau tak pakai pad ke?"

🌸🌸🌸

jaehee

damn jeon jaehee.

YOUNGJIN MERAJUK DENGAN AKU WEH DIA TAK KELUAR TANDAS 2 JAM WEH! AKU RISAU DMZBZKNZKZ

"youngjin! jin-ah! weh asal lama sangat siot kau dalam tandas?! senggugut ke? ke pad kecik?!"

senyap.

HUAAAAA DIA TAK JAWAB VAVI

dah mati ke?

"WEH ADA AJAL LAGI TAK DALAM TU?!"

HXKAKSNS DIA TAK JAWAB DMHDLSJS

nak pecahkan pintu ke? uish tak leh tak leh, aku dah pecahkan pintu opis dia 10 kali.

🌸🌸🌸

seokjin

tak de ah.

bukan pad aku kecik. bukan senggugut. bukan mati.

TAPI AKU LOYA GILA BABI NAK MUNTAH HDKAUALNA MACAM MANA POMPUAN BOLEB HANDLE BENDA NI XKSNMSNSL

yes dah dua jam aku dalam tandas. aku geli nak basuh hdmskajs

( a/n ; meremang bulu roma aku tulis ni HAHAHHAHA TERIMAGINE )

AKU

GELI

DARAH

shit kepala aku pening. ugh.

ok chill kim seo- youngjin! tutup mata dan basuh. okay start!

maka aku basuh segala uhum kau pun tau kan? aku basuh sampai la bersih.

maybe...

lepas siap basuh, then aku basuh spenda lak ha. lepas siap semua, aku bukak pad baru.

aku

tak

tahu

cane

nak

pakai

pad.

HUAAAA VAVI SUNGGUH LA ALAMEK CANE NAK PAKAI DUH BSHDHEKwEJ-

"GOOGLE"

aku cepat cepat amik phone aku and bukak gugel. PAKCIK GUGEL SILA BANTU FANS KAMBING ATOK HOSEOK! aku terus type 'cara pakai pad'

OUH YESHHH KELUAR HUAHUAHUAHUA. aku cepat-cepat pakai pad sebelum eksiden terjadi. you know what will happen gurrlllzz..

akhirnya, kim youngjin siap!

🌸🌸🌸

no one

selepas hampir 2 jam 30 minit akhirnya kim seokjin keluar dari tandas. jaehee terus bangun dari katil seokjin dan peluk seokjin.

"MIANHAE KIM YOUNGJIN!!! WEH AKU TAK ADA NIAT PUN NAK JERIT BAGI SATU MALL DENGAR!!"

"lek ah. aku dah okay. ha kau tu, tak nak balik rumah kau ke? esok kerja macam biasa." , tanya seokjin.

"ye ah ye ah. esok kau datang eh? jangan tak datang. nanti aku rindu kau!"

"iye iye. oh and esok kita ada meeting untuk product baru. panggil namjoon ngan hoseok sekali tau."

"BAIKLAH!" , kata jaehee sebelum keluar dari bilik seokjin.

"what a day..."

seokjin mengeluh, matanya semakin berat. tidak sampai satu minit, dia pun tertidur.

🌸🌸🌸

DAH 4 HARI TAK HAPDETTT. kalini short update lolzz. idea aku dah ke loji sebab terpikirkan pt3 💔💔 AKU TAK NAK JAWAB PT3 LA DEYYY. nanti cite ni dah kena slow update T^T miann

sedikit note, siapa yang rasa geli or mual jangan la gedik nak baca. lepastu kalau rasa cite ni macam keterlaluan JANGAN TEKAN READ DARI MULA. jangan nyusahkan aku okay? cite ni aku dah letak sebagai mature content tq :)

btw tqsm untuk yang support ff ni dari mula, sayang kamu MUAH 👄

btw tqsm untuk yang support ff ni dari mula, sayang kamu MUAH 👄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
period   /   ksjWhere stories live. Discover now