07

108 26 16
                                    

seokjin

"so macam mana dengan myungsoo? youngjin okay kalau perkahwinan tu buat next wee-"

enzim dan mukus beterbangan masuk dapan pinggan aku. aku pandang muka omma dengan appa.

"no no no no. jin tak nak kahwin dengan dia. jin dah suka orang lain" , kata aku dengan tegas.

yes aku suka orang lain. dia lagi perfecto dari kim myungsoo tak sedar diri tu.

"siapa orang lain tu? yoongi?" , tanya appa.

ISTIGHFAR LA WAHAI ORANG TUA. yoongi dah banyak sangat tau pasal rahsia seluar dalam gucci aku. no no no no.

"no! adalah orang tu."

"alah siapa?? hoseok?"

"baik jin kahwin ngan kambing atok hoseok. lagi ensem"

"namjoon?"

"euw. no. first night pun tak sempat buat. pegang katil je dah roboh."

"jimin? taehyung? jungkook?" , tanya omma dengan penuh harapan.

jap omma dengan appa yang desperate sangat ni pehal? aku yang nak kahwin.

"omma! diorang bawah umur lagi la."

"ala wat lek wat pis ah. omma kawin dengan appa masa omma umur 19 kut. tu dapat anak jahanam macam kau"

ZAAAAPP hestek mohon terasa.

"apa-apalah omma. yang penting jin tak nak kahwin ngan myungsoo. FULL STOP."

aku terus bangun dari kerusi dan masuk bilik. even nampak kuajo disitu, tetapi aku tak nak kawin dengan kaum sejenis. BERDOSA BESAR, NANTI DILAKNAT OLEH ALLAH.

🌸🌸🌸

"tak suka tau, parents aku paksa aku kahwin dengan myungsoo tu. euw no." , bebel aku.

aku pandang muka jaehee. aku perasan something. dia tak fokus langsung dengan apa yang aku cakap. sibuk duk main dengan straw.

"wei cibei kau dengar tak?"

"..."

"jeon jaehee keturunan shyton."

"o-oh ye? kau cakap apa tadi?"

aku mengeluh. sejak menjak ni dia asyik tak fokus je. aku buat lawak pun dia tak gelak. AKU NI HAMBAR SANGAT KE WOI

"aku cakap yang aku tak nak kahwin dengan myungsoo." , terang aku.

"o-ouh...kenapa kau tak nak? dia handsome kut. baik pulak tu. kalau dia k-kenal aku, dah lama aku kawin dengan dia."

jaehee tersenyum. dia ada crush dengan myungsoo ke?

"tu kau. aku tak nak."

"hm, sukahati kau la. peluang terbesar tu"

"by the way..."

aku rasa ni masa sesuai untuk cakap. fuh. paiting youngjin!

"hm?"

"maafkan aku kalau lepas aku cakap ni kau benci aku gila babi. atau kau rasa nak jauhkan diri dengan aku. aku tak kesah semua tu, tapi aku serious nak bagi tau." , kata aku dengan panjang lebar.

"apa dia?"

"aku...


aku lesbian"

🌸🌸🌸

lama tak hapdet siot. btw, mula dari chapter ni aku akan tulis sampai 400-450 perkataan je setiap chapter. macam short story gitu. sebab aku malas and aku nak cepat habiskan ff ni ohokss

siapa bias korang dalam bts?
me, taehyung! ❤️

siapa bias korang dalam bts?me, taehyung! ❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
period   /   ksjWhere stories live. Discover now