jaehee
pelik. dah pukul 11 pagi, tapi jin tak datang lagi kerja. period pain jugak ke hape minah ni?
aku pergi ke arah p.a jin. hensem weii huehuehuehue.
"yoongi!"
"eo, cik jaehee. boleh saya bantu?" , dia tunjukkan senyuman dia.
senyuman dia bagaikan mentari disinarkan oleh ikan josss
k karut
"urm, jin tak datang kerja ke? dah nak masuk waktu lunch ni" , soal aku.
dia menggaru kepala dia. auchhh kiyot AHAKS
"cik youngjin tak sihat mana harini. pagi tadi pun dia jerit satu rumah. barang habis bersepah. dia pulak tak de maid, so tak de sesiapa kemas rumah dia. saya sarankan cik jaehee pergi rumah dia masa lunch nanti." , yoongi terang satu persatu.
"oooh. saya pergi sekarang la. yoongi tolong hantar saya pergi rumah jin"
aku terus pergi ke bilik aku and kemas semua barang. minah ni selalu buat aku risau. haih.
aku terus ke tempat letak kereta dan naik kereta yoongi. kemudian kami bertolak ke rumah jin.
🌸🌸🌸
"youngjin-ah!! jin!!"
aku ketuk pintu sambil laung nama dia. ni dah kali ke 10 aku panggil dia. still tak de jawapan.
k la ayy give up. nasib aku tau password rumah dia. aku terus tekan password rumah jin.
'kimyoungjinfabnamatehkalahdsvorsajatorpolladanyangpalingpentingyoungjinsorangjedivadalamdunianiseungkwansilapupus'
panjang kan?
113 huruf gaisss. berair mulut aku kira.
klukk
(sound effect bukak pintu paling fail 2017)
"OMFG NI RUMAH KE KANDANG BABI??!!"
srs bersepah gaiss. k biar aku terangkan keadaan rumah dia macam mana.
bantal bantal selamat landing dalam bekas taik kucing dia.
set bikini gucci limited edition ada kat dalam kuali.
majalah majalah fashion kucing dia makan.
"kim youngjin?! jin-ah!"
aku terus naik ke tingkat atas dimana main room terletak. dari luar lagi aku dah dengar ada orang menangis.
ADOMAK AKU TAK LEH DO KALAU JIN NANGISS HATI AKU RABAKKK
pintu perlahan-lahan dibuka oleh aku. aku nampak jin baring atas katil dengan muka dia ditekup dengan bantal. rambut habis serabai. dia nangis sepuas hati.
aku perlahan-lahan datang ke arah jin dan duduk di birai katil. aku tepuk bontot dia.
"jin-ah, asal ni? cer cite kat titew?"
VANGANG GELI AHAHAH
"j-jaehee?.."
dia alihkan bantal dari muka dia. aku senyum dan pada masa yang sama aku nak tibai dia pakai handbag aku.
HUDUH NAMATEY SIA MUKA DENGAN HINGUS MELELEH BAGAI WATERFALL DUMAK
"jin, kau pehal?"
"kenapa aku pompuan jae?! aku lelaki la! nama aku kim.seok.jin! bukan kim youngjin! HUAAAAA!!! AKU BENCI DADA BESAR NI!! AKU BENCI PAKAI PAD!! bra tu aku suka. TAPII HUAAAAA!! adakah yini balasan aku ejek kau? MIANHAE JEON JAEHEE!! HUAAAAA!!! AKU NAK JADI LAKI BALIK!! NAK RASA ADA SPERMA!! HUAAA- "
aku potong jin cakap dengan penampor padu papa zola aku.
"woi shibal binti bebal! apa kau merepek ni?!"
"HUAAAA!! JANGAN LA TAMPOR AKU VAVI!!"
tangisan youngjin makin kuat. ha sudah dia ni kalau nangis...
"MEH SINI AKU GIGIT RAMBUT KAU HUAAAA!!"
ye dia gigit rambut aku. ENZIM BAU BUDU
"oi oi oi. okay okay aku sorry. sekarang ni aku nak kau bertenang. aku gamak kau makan taik kuda semalam tu yang bangang abadi harini."
aku usap belakang dia perlahan. air mineral yang aku curi kat kedai abe daus tadi aku hulur. dia terus minum sampai titis akhir.
"thanks.." , jawab jin lemah.
"ala kau kenapa? cer cite cer cite!"
dia mengeluh sebelum cerita satu persatu. tak tahu nak percaya ke tak, tapi aku hanya balas cerita dia dengan anggukan.
🌸🌸🌸
seokjin
hari yang memenatkan. nasib aku tak piyed harini. aku dah ah tak leh tengok darah huhu.
bila aku tengok darah kepala aku jadi pening gila babi and sampai satu tahap aku boleh pengsan. itu berdasarkan hidup aku sebagai kim seokjin lah. tak tau la apa jadi lak kalau hidup sebagai kim 'youngjin' ni.
jaehee amik keputusan tadi untuk tido rumah aku. maybe jaehee biasa tido rumah kim youngjin. dia tak pernah tido rumah kim seokjin tanpa jungkook.
aku baring dalam bilik aku, hanya mampu tenung siling putih. telefon bimbit milik kim youngjin dicapai atas meja.
ada password. password dia sama ke macam phone kim seokjin?
'kambingatokhoseokbaubudu'
AFUFUFU BOLEH BUKAK HAHAHAHAH PASSWORD SAMA SIA
aku scroll contact. tak de yang menarik. kemudian aku beralih ke gallery.
dimana semua rahsia kim youngjin a.k.a diri aku sendiri terbongkar (๑ิټ ิ)
satu demi satu aku scroll. sampai la kat satu gambar ni. aku tak tau nak gelak ke nak nangis.
VANGANG HUDUH SIAL NI SELFIE ACAH DAK WICET KE HAPE INSAF LA WAHAI KIM YOUNGJIN
tengah-tengah gelak berguling berlipat berfelip tetiba aku teringat something. semalam.
something jadi dekat aku semalam masa aku ni kim seokjin.
🌸🌸🌸
HAHAHAHAHHS GAMBAR TU AKU EDIT SENDIRI TU YANG MACAM HANOT HAHAHHAHA MASA AKU EDIT SUMPAH GELAK TERKENTUT AKU HAHAHAHAHAH
k hope chapter 2 ni wokayyhhh. and aku edit tu tk jadi mana huhuhu. okay bye lap u
//TERBANG//
YOU ARE READING
period / ksj
Fanfiction⚠warning! banyak carutan, and tajuk pun dah period sah sah cite pasal darah ngan pad. jangan tekan read kalau rasa cite ni keterlaluan⚠ "ARGHH SAKIT BABI SENGGUGUT NI DUMAK!" "tu la, dulu ejek aku kan? SEKARANG KAU RASA!" "mianhae- ARGHH SAKIT SIAL...