1 hari sebelum kejadian...
seokjin
aku pandang jaehee disebelah aku. muka dia berkerut tahan sakit. tak pepasal aku kena bawak minah ni balik rumah dia. sunggugut katanya.
sakit sangat ke duh senggugut? lemah
"KIM SEOKJIN!! CEPAT LA!! AKU MACAM NAK BERANAK SEPULOH TUNGGU KAU!! BAWAK KETE MACAM TENUK!!" , jaehee pukul lengan aku berkali-kali.
"YAH! AKU TENGAH DRIVE LA! SABAR LA SHIBAL!"
"KAU TAK RASA MACAM- XHKSJSKS SAKIT!"
okay maybe sakit sikit. tapi minah ni over sangat pehal? habis make up dia cair sebab menangis.
akhirnya lepas bermandi pittam nunmul, sampai jugak rumah jaehee. dia berlari masuk rumah dia. aku pun ikutla sekali.
hEY ADA ADIK DIA DALAM TU JANGAN RISAUUU. aku pun tak hingin buat maksiat dengan minah gila tu.
aku terus melabuhkan punggung di sebelah jungkook yang sibuk makan maggie sambil tengok cite robocar poli.
"eo hyung? noona tu pehal?" , tanya jungkook.
"period pain"
"ouh. teruks betul. macam nak beranak 10 dah noona tu ha."
"itulah" , jawab aku lalu amik maggie jungkook.
"dah ah, hyung nak gi tengok jaehee jap. nanti hyung kena balik opis. banyak lagi kerja tak settle"
"wokay"
aku bangun dari sofa lalu pergi ke bilik jaehee di tingkat atas. senyap je? dah tidur ke hape? ekspress betul.
"jaehee-ah" , aku ketuk pintu dia.
"um."
okay dia tak tidur. aku terus masuk dalam bilik jaehee. teruk betul condition minah ni. dah macam tak keluar bilik 2 tahun.
selimut menutupi seluruh badannya. hanya rambut yang terjuntai je kelihatan. aku terus pergi ke arah dia dan duduk di birai katil.
"oi, kau okay tak? kalau tak okay lagi esok kau cuti je ah"
AYY JENTELMEN WOKAYYYHHH
"okay...esok aku gi kerja..." , jawab jaehee lemah.
cute
OKAY TAK HAHAHA k
"sakit sangat ke duh senggugut? macam separuh mati dah aku tengok kau" , soal aku.
ye ah, sakit dia sampai menjerit. jerit dia tu en dah macam orang jerit tak dapat beli bikini gucci.
"sakit la shibal."
"kau tu je lemah sangat"
"KAU RASA LA SENDIRI!"
"aku bukan perempuan. kalau aku perempuan pun, aku tak rasa senggugut sakit macamtu. kau over je ah"
"kau tengok ah nanti kalau kau tetiba kena period pain. kau rasa la kim seo- ARGH FNDKSJ SAKITT. DAH KAU KELUAR AH AKU MALAS TENGOK MUKA KAU"
kain lap hingus dia tepat kena muka aku. MUKUS MERATA EEEUUUUUWWWWWW!~
aku terus keluar dari bilik dia. ni kalau lawan cakap lagi ni mahu ngan meja study dia baling.
HABIS MUKA PEBELES AI NANTI!
k jin k
🌸🌸🌸
"woi jangan lupa makan ubat. esok kau datang kerja tendang pintu aku siap ah. pintu opis aku tu dah 10 kali pecah sebab kau shyton. ha kk...iye...ha bye" , aku terus matikan panggilan.
biasa la jaehee tu tak pernah couple, dia kena ada kasih sayang sikit dari abe jin.
k aku pun tak pernah couple huehuehue. muka diva ni pun tak laku, sedih butul hiduppp
aku lemparkan diri aku atas katil empuk jenama michelin. pusing kanan, pusing kiri.
oKAYH dah jumpa spot tidur yang boek.
aku pejamkan mata aku. dan dengan itu, aku masuk dalam mimpi aku.
🌸🌸🌸
no one
malam sudah larut, pagi mula menjelma. eh betulkan ayat? ha lantak la.
seokjin bangun dari tidurnya. rambutnya yang panjang hampir masuk dalam lobang hidung fab dia.
"adomak rambut ni aku cukur satgi kang" , kata seokjin lalu felipkan rambutnya.
harummm bau budu (・∀・)
dia mengambil tuala pink yang disangkut lalu masuk ke dalam bilik air. baju dan seluar dibuka. meninggalkan pakaian dalam sahaja.
tak perlu nak detail sangat shyton kau tau kan pakaian dalam tu hape dumak.
"wuuu spenda pink. tapi aku rasa semalam aku pakai warna merah. k lantak lah" , belum sempat dia buka spenda dia, seokjin dapat rasa menantang kapas dalam spenda.
"apekah kapas kapas yini?"
seokjin cuba abaikan kemudian pergi ke cermin untuk menilik dirinya. matanya terbuntang luas.
"WATEPARK DADA AKU BESAR MACAM OYEN!! KXBSKSJD RAMBUT AKU PANJANG MACAM POMPUAN!! AND-"
seokjin intai spenda.
"AKU PAKAI PAD BABI APEKAH YINI DKSBSKSNS!!! HUAAAAAA!!"
kemudian dia intai kali kedua.
"fuh nasib tak piyed. dah tu pehal aku pakai pad?"
seokjin tengok diri dia dalam cermin lagi sekali. dia menampar pipinya. kemudian dia ternampak satu memo pad terlekat di cermin tandas.
'KIM YOUNGJIN FIGHTING!'
"n-nama aku kim youngjin and bukan kim s-seokjin?!!"
🌸🌸🌸
ha amacam first chapter oi? k ekceli aku pun geli tulis ni HAHAHHAHS so ff ni lebih baik kalau pompuan je baca huehuehuehue
YOU ARE READING
period / ksj
Fiksi Penggemar⚠warning! banyak carutan, and tajuk pun dah period sah sah cite pasal darah ngan pad. jangan tekan read kalau rasa cite ni keterlaluan⚠ "ARGHH SAKIT BABI SENGGUGUT NI DUMAK!" "tu la, dulu ejek aku kan? SEKARANG KAU RASA!" "mianhae- ARGHH SAKIT SIAL...