19. I moaned

519 44 4
                                    

Uspokojoval jsem ho rukou mezitím, co slastně vzdychal a prosil o víc. Jeho tělo se napnulo jako luk, když jsem většinu jeho délky pohltil pusou a jazykem opečovával jeho tvar. Ústa se třela o jeho kůži a zuby občas lehce přejely po jeho žaludu, když jsem pohltil jen jeho špičku. Svíjel se ve vzrušení, touze a potřebě po uvolnění. Zoufale vzdychal moje jméno a zkoušel si udávat tempo, které mu vyhovovalo. Nechtěl jsem ho trápit či mu cokoliv odepřít, ale bylo to poprvé, co jsem měl v puse penis a můj dávící reflex mi prostě nedovoloval pohltit něco takového v jeho určené rychlosti. Snažil jsem se mu to vynahradit tím, že jsem se zastavil u jeho žaludu a sál ho jako brčko s nápojem.

,,Aaa-aaach Je-Jeffrey, já už to nevydržím. Mmm prosím. Prosím vem si mě" slyšel jsem ho udýchaně prosit. Ani jsem nedoufal, že by mě mohl o něco takového požádat. Byl jsem šťastný, že do mě vkládá takovou důvěru. Avšak jsem nevěděl, zda mu na to ještě stačí síly. Byl zadýchaný, rudý a nezdařile se přerývaně nadechoval do plic. Přesto mi svým jemným pohlazením po rameni a následných pevným stisknutím dal najevo, že je v pořádku a že to zvládne.

,,Jsi si jistý Taeyongu? Opravdu to chceš? Nevadí ti, že budeš mým prvním?" chrlil jsem na něj nejistě jednu otázku za druhou. Chápal bych, kdyby mi na jednu z nich neodpověděl. Sám jsem v tom oparu vášně, jenž zahaloval mou mysl hustým dýmem touhy stěží normálně myslel a reálně nad věcmi uvažoval.

,,Jasně že jo. Chci jím být. Budu za to neskonale rád a vděčný..bude mi opravdu ctí" zasmál se a pohladil mě po tváři, na kterou mi dal následně jemnou pusu. Nemohl jsem si pomoct a jeho rty na mé tváři si přivlastnil těmi svými do vášnivého polibku plného emocí chovaných k němu. Miloval jsem jeho rty. Bylo mi jedno, zda byly popraskané, vysušené nebo rozkousané od jeho vlastních zubů. Byly dokonalé ať už byly jakékoliv.

,,Dobře. V tom případě mi musíš slíbit, že ať už se stane cokoliv, musíš mi říct, jestli to dělám správně. Musíš mě umět zastavit, rozumíš?" řekl jsem s naprostou vážností a navázal s ním dlouhý oční kontakt.

,,Myslím si, že to nebude potřeba" dořekl klidně a hned na to se otřel svým rozkrokem o ten můj. Trhaně jsem zavzdychal a přivřel oči nad tou slastí. Byl jsem dosti vzrušený a upnuté kalhoty mi na bolesti zrovna neubíraly. Ještě naposledy jsem si uždibl z jeho rtů a zahákl prsty za své kalhoty, abych si je i s ponožkami mohl sundat. Hned na to letěly pryč i boxerky a mírně jsem se zastyděl, když jsem si všiml Taeyongova pohledu na můj klín.

,,A tohle všechno jen díky práci?" zeptal se mě, když se zvedl na lokty a dlaní mi přejel po odhaleném břišním svalstvu, které si mohl tentokrát již v klidu a pozorně prohlédnout. Nečekaně zajel dlaní až k mému rozkroku, který bez váhání vzal do dlaně.

,,J-jo" trhaně jsem odpověděl a následně vzdychl, když pohnul rukou vpřed. Měl až moc šikovné ruce, ale já tu měl být ten, kdo bude o druhého pečovat. Chtěl jsem jím být a taky jsem věděl, že pokud pohyb ještě párkrát zopakuje, už toho moc nevydržím.

,,Nehraj si s mou trpělivostí" řekl jsem hned, jakmile jsem na něj náruživě nalehl a zastavil ho tak v pohybu. Překvapeně se mi díval do očí a s pootevřenou pusou sledoval můj obličej. Jeho duhovky tikaly mezi mýma očima a rty až k mým tvářím. Bylo k smíchu, jak byl mým činem zmatený. Po delší pauze, kdy jsem se ho rozhodl trochu potrápit jsem znovu ochutnal jeho rty a nadzvedl se, aby se mu pod váhou mého těžkého těla náhodou něco nestalo.

Tentokrát jsem mu udělal další z mnoha značek na krku a ošetřil jí jazykem. Pak jsem se zvedl a sedl si na paty. Měl jsem na něj dokonalý výhled. Jeho obnažené tělo v plné kráse teď leželo přede mnou a jen svými křivky mě svádělo. Pohladil jsem vnitřní stranu jeho stehna, až má dlaň došla k jedné půlce jeho malého zadečku, kterou jsem něžně pohladil.

,,Jsi připraven?" zeptal jsem se ho hlubokým hlasem a mlsně na něj pohlédl, jako by byl má kořist.

,,Jen do toho" usmál se šibalsky a sledoval mé počínání, dokud mohl.

Prosím nezabíjejte mě za to :D v psaní tohoto budu vždycky strašně nezkušená a špatná ':D každopádně následující kapitola bude už vážně pro straší :D tak si dejte pozor a nezapomeňte dýchat ;)

Prove ItKde žijí příběhy. Začni objevovat