7

288 37 12
                                    

byunbaek: Yoruldum Jongdae.

byunbaek: Gün boyu sana dair bir iz bulmaya çalışmaktan,

byunbaek: üzerime ağır gelen giysilerden,

byunbaek: hiçbir şeye yaramadığını bildiğim hâlde alışkanlık olan antidepresanlardan,

byunbaek: midemde hissettiğim büzülmeden ve ensemde hissettiğim baskıdan,

byunbaek: en çokta sensizlikten yoruldum.

byunbaek: Ben seni çok özledim Jongdae. Belki anlamak istemiyorsun ama çok özledim.

byunbaek: Sanki bir nefesmişsin gibi yaşamam için sana ihtiyacım var. Güzel şeyler fısıldamana, bana sarılmana, saçlarımla oynayıp beni uyutmana, ağlarken sırtımı sıvazlayıp umut edeceğim bir şeyler söylemene ihtiyacım var.

byunbaek: Bu bencillik mi bilmiyorum ama, sana ihtiyacım var Jongdae.

byunbaek: Seni kırıp dökerken umursamazdım belki ama şimdi sana ihtiyacım olduğunu iliklerime kadar hissediyorum.

byunbaek: Bana gelmeyecek kadar gururlu oluşunu da biliyorum.

byunbaek: Pes mi ediyorum bilmiyorum.

byunbaek: Sadece çok özledim Jongdae.

byunbaek: Bilmediğim şeyler var ve bu dünyada çok savunmasız hissediyorum. Yanımda olup gülümseyişini görmem şart.

byunbaek: Hiç değilse bari bir tepki versen?

byunbaek: Bununla yetineceğime söz veriyorum, daha sonrasında seni rahatsız etmeyeceğim, söz.

byunbaek: Yoksun Jongdae ve bu yokluk soğuk olup kalbimin buz tutmasına sebep oluyor.

byunbaek: Tüm evreni tek başıma arayacağımı düşünecek kadar aptalmışım Jongdae, bari bu sefer affeder misin beni?

—bdt.

i'll search the universe :: baekchenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin