Jongdae: Baekhyun, ilk kalp sancım. Bir gün seninle birlikte olacağımı söyleseler hiç şüphesiz ağlardım. Benimle birlikte olmak istediğini söyledin, ağladım. Birlikteyken beni bazen mutluluktan ağlattın, bazen canımı yaktığın ağlattın. Bugün, yine ağlıyorum. Bu peri masalının bitecek olmasından ağlıyorum sanırım ya da aptallığımdan.
Baekhyun, sana yeterince sevgimi yansıtamıyor muydum da sevgiyi başka bedenlerin tadına bakarken arıyorsun? Beni dünyanın en güzel şeyiymiş gibi hissettirdikten sonra kim bilir kimlere bu yalanı söylüyordun? Baekhyun, sana öfkeliyim. Hiç olmadığım kadar, hiç istemediğim kadar öfkeliyim. Seni penceremden içeri alırken, kalbimin kapılarını da sana sonsuz kez açıyordum. Gitme vakti geldiğinde, pencereyi sessizce kapatıyordun fakat kalbimin kapılarını hızlıca çekip gidiyordun. Baekhyun, ben seni sahiden çok sevmiştim, hâlâ aptal gibi seviyorum üstelik. Neden bunu yaptığını düşünürken aklım çıkacak gibi oluyor. Baekhyun, beni aldattığını öğrendim bugün. İnkâr etmeye kalkışma çünkü bu sadece sana olan öfkemi daha da arttırmaktan başka bir işe yaramayacak. Konuşmalıyız bunları yüz yüze. Bu yüzden içeriye girdiğinde sevgimden yapılmış korumanı kaybettiğin o ucube yerden çıkta sokağın başına gel. Konuşmak istemiyorum, son kez seni görmek istiyorum. Sadece son kez iyi olacağından emin olmak istiyorum. Sadece son kez kendimi dünyanın en güzel şeyiymiş gibi hissederek aptallaşmak istiyorum. Ve karşında söyleyemem diye korkuyorum Baekhyun, seni seviyorum. Sevgimin zarar görmemesi için seni son kez görmek istiyorum.
29/01/16—
—bdt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'll search the universe :: baekchen
Fanfiction[𝙗𝙤𝙮 ×𝙗𝙤𝙮] ❀ [𝘣𝘢𝘦𝘬𝘩𝘺𝘶𝘯 ×𝘫𝘰𝘯𝘨𝘥𝘢𝘦] byunbaek: Tüm evreni arayacağım seni yeniden bulana dek. -tamamlandı.