"Biriciğim,
Umuyorum ki, meleklerin bu yazdıklarımın tek bir harfini atlamadan sana fısıldıyorlardır ve sen de beni düşünüp mutlu oluyordursun. Onca şeyin sonunda hâlâ beni düşünüp mutlu olacağın konusunda şüpheliyim fakat bir şeyler için umut etmek ve hayal etmek bizi yaşatan asıl nedenlerdir. Eğer sen kollarımın arasında kanlar içinde yatmıyor olsaydın, sana seni sevdiğimi söyleyecek ve sonra yine gidecektim. Belki başından beri hatalı olan bendim bilmiyorum fakat sen de suçsuz sayılmazsın. Çünkü Kim Jongdae, siz benim zaafım, zayıf noktam, hayallerimin en saf köşesi, kalbime aldığım en güzel insan ve kollarım arasında kayıp gitmezken de meleğimdiniz.
Her şeyin ne zaman başladığını hatırlamıyorum çünkü aklımı tamamen yitirmek üzere olduğumu farkındayım.
Sanki beynimin seninle olmayan diğer kısımları ayrılıp bir poşete konmuş ve sıkıca bağlandıktan sonra sonsuzluğa fırlatılmış, ciddiyim aklıma senden başka hiçbir şey gelmiyor. Nerede olduğum bir gram umurumda değil, birilerinin benimle konuşmaya çalışıp çalışmaması umurumda değil, kendimi her şeye kapattığım umurumda değil, umurumda olan tek şey sensin biriciğim ve şimdi de sen burada değilsin. İki sene boyunca benden saklandığını düşünecek kadar aklımı kaçırmışım çünkü sensiz bir hayat olamayacağına kendimi öyle bir inandırmışım ki, şimdi sen yokken yaşasam neye fayda edecek diye düşünüyorum.Burası bana iyi gelmiyor, evim(iz) bana iyi gelmiyor, bana iyi gelecek tek yer kucağın fakat sen yoksun. Bunun ne denli iğrenç bir his olduğunu biliyor musun? Jongdae, senin olmadığını düşünmek iğrenç bir his ve bunun gerçek olduğunu bilmek nefes almamı zorlaştırıyor. Senden ne kadar özür dilemem gerekiyor bilmiyorum, seni ne kadar sevdiğimi söylersem söyleyeyim geri gelmeyeceğini bilmek canımı yakıyor ve orada iyi olup olmadığını bilmemek geceleri uyutmuyor beni.
Düşündüm ki Jongdae, belki de seni beklemek değil de sana gitmek gerekiyordur. Bu yüzden biriciğim, kızma bana fakat canımı yakacağım bugün biraz. Hâlâ nefes alıyorken söylemeliyim ki, vereceğim son nefese kadar seni sevdim, yemin ederim.
Biriciğim, seni bulana kadar tüm evreni arayacağımı söylemiştim. Tüm evrenimin sen olduğunu bilmeden aptalca söylemlerde bulunmuşum. Şimdi biliyorum ki, benim bütün dünyamı içinde barındıran küçük evrenim sensin. Bu yüzden nereye gidersen git, sana geleceğim. Çünkü aşk böyle bir şey, çünkü bu aşk.
-Byun Baekhyun"
—
Byun Baekhyun ile Kim Jongdae, sonsuza dek birbirlerinden ayrı kaldılar ancak ikisinin cansız bedenlerinden kurtarılan kalpleri başka iki kişinin sol yanlarında sonsuza dek birbirleri için attı.
Son.
—
başından beri desteğini esirgemeyip yorum yapan, oy veren, okuyan ve benimle beraber bu kurguya dahil olup en içten şekilde hisseden herkese, yani bunu okuyan sana, teşekkür ederim♡
sizleri çok seviyorum ve burada son kez güzel kalplerinizden öpüyorum.
ve marmelatım, umarım beğenmiştirsin. üzgünüm, ben mutlu sonlar yazmayı pek beceremem bu yüzden affet beni~ Chenorimo
—bdt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'll search the universe :: baekchen
Fanfiction[𝙗𝙤𝙮 ×𝙗𝙤𝙮] ❀ [𝘣𝘢𝘦𝘬𝘩𝘺𝘶𝘯 ×𝘫𝘰𝘯𝘨𝘥𝘢𝘦] byunbaek: Tüm evreni arayacağım seni yeniden bulana dek. -tamamlandı.