«Τι τα θες τόσα tattoo; Αφού είσαι κοπέλα.»
«Θες και μανίκι; Αγόρι είσαι;»
«Γιατί τόσα piercing; Κοτζάμ κορίτσι.»
«Τι είναι αυτά που φοράς; Βάλε κανένα φορεματάκι.»
«Μην βρίζεις. Δεν είναι θηλυπρεπές.»
«Μην τρως τόσο, τα κοριτσάκια πρέπει να προσέχουν τη διατροφή τους.»
«Πρόσεχε μην χτυπήσεις πουθενά, τα κορίτσια πρέπει να προσέχουν το σώμα τους.. Να μην έχουν σημάδια.»
«Μη θυμώνεις, μην υψώνεις τη φωνή όταν αδικείσαι, μην εκφράζεσαι. Δεν είναι κομψό. Σιώπησε και μην αντιμιλάς, μην αντιδράς.»
«Μην κατσουφιάζεις, δεν έχεις δικαίωμα να περνάς μια δύσκολη μέρα.. και αν περνάς να το κρύψεις. Χαμογέλα, τα κοριτσάκια πρέπει να χαμογελάνε.»
«Μην κάνεις skate, μην σκαρφαλώνεις, μην παίζεις μπάλα.. μην μην μην. Αυτά είναι για αγόρια, εσύ είσαι κορίτσι.«
«Συμβιβάσου. Είσαι κορίτσι. Κάνε ότι σου λένε, βάψου, στολίσου, φτιάξε τα μαλλιά σου, μάκρυνε τα, ξύρισε τα πόδια σου..»
Κάνε το ένα, κάνε το άλλο.
ΌΧΙ. Αρνούμαι να γίνω αυτό που θέλετε. Αρνούμαι να συμβιβαστώ με ότι επιβάλει η κοινωνία.
Ναι θα κάνω το tattoo που μου αρέσει.
Ναι θα τρυπήσω το φρύδι μου. Θα στρετσάρω το αυτί μου.
Αν θέλω θα βάλλω φόρμα.. Αν θέλω θα βάλλω τζιν
Αν το επιλέξω θα βάλω εκείνο το κοντομάνικο, ναι αυτό που βρήκα στα "αντρικά" όπως λες. Θα φοράω ότι μου αρέσει και με κάνει να νιώθω άνετα.
Θα βρίζω όταν θυμώνω και στα αρχίδια μου τι σου αρέσει.
Θα τρώω όσο θέλω και ότι θέλω όποτε το θέλω.
Τα σημάδια μου δεν με κάνουν λιγότερο θηλυκή, μα άνθρωπο.
Δεν θα υψώσω τη φωνή, μα το ανάστημα μου. Θα διεκδικήσω το δίκιο μου άμα αδικηθώ.
Αν έχω μια δύσκολη μέρα θα σου χαρίσω ένα χαμόγελο, μα αυτό είναι. Μην μου ζητάς πολλά. Είμαι άνθρωπος. Δεν είμαι φτιαγμένη από πέτρα.
Πληγώνομαι, νιώθω και ξεσπάω όπως όλοι, θα το δεις στο πρόσωπο μου.
Ξέρεις τι; Όχι απλά skate ή μπάλα. Ότι θέλω θα κάνω. Ότι επιλέξω και με γεμίζει, δεν υπάρχουν αγορίστικα ή κοριτσίστικα πράγματα.
Μόνο ταμπέλες, αυτές που κρεμάσατε εσύ και οι γύρω σου.
Ξέρεις τι; Δεν θα βαφτώ. Δεν θα στολιστώ.
Αν το επιλέξω θα ξυρίσω το κεφάλι μου αντί για τα πόδια μου.
Δεν θα κάνω ούτε αυτό, ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
Θα κάνω ότι εγώ επιλέξω.
και μια μικρή αναφορά στο θέμα του "μην βρίζεις."
Βάλε τις ταμπέλες σου εκεί που ξέρεις γαμώ την κοινωνία μου.
YOU ARE READING
𝐐𝐮𝐨𝐭𝐞𝐬 [✔️]
Poetry«Σε μια νεολαία που φοβάται να φλερτάρει, μην περιμένετε επανάσταση.» (Υ.Γ: Θα ήθελα να επισημάνω πως όλα τα κειμενάκια/quotes τα έχω βρει στο tumblr και δεν είναι δικά μου.) ©️2018