×105×

343 35 1
                                    

Ξέρεις τι θέλω; Θέλω πολλά. Θέλω να βγαίνουμε συχνά και κάθε φορά να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Να δοκιμάζουμε κι ένα διαφορετικό μαγαζί. Να καθόμαστε σ'έναν καναπέ δίπλα δίπλα και να μιλάμε για οτιδήποτε μας κατέβει. Να με χαζεύεις όσο πίνω το τσάι μου κι εγώ να σου χαϊδεύω το χέρι όσο πίνεις τον καφέ σου. Να με ταΐζεις μπισκότα και να σε φιλάω αμέσως μετά, με μια δόση γλύκας στο στόμα. Να φεύγουμε για εξερεύνηση στο κέντρο, να χανόμαστε μέσα στα στενά και να ανακαλύπτουμε μικρά μαγαζιά και ετοιμόρροπα σπίτια. Να λέμε τα ονόματα των οδών φωναχτά και να με κολλάς σ'έναν τοίχο για να με φιλήσεις. Θέλω να με βγάζεις φωτογραφίες όταν δεν βλέπω σαν κι αυτές που βρίσκεις εδώ μέσα: καλλιτεχνικές, αόριστες, ανέμελες, χωρίς να πρέπει να ποζάρω σαν χαζή ή θέλω να σου κάνω γκριμάτσες και να με βγάζεις φωτογραφία ώστε να τις κοιτάς και να γελάς όταν δεν είμαστε μαζί για να θυμάσαι αυτές τις μέρες. Κάθε φορά κι ένα μικρό άλμπουμ. Κάθε φορά κι ένα διαφορετικό μέρος που θα με φιλάς και θα έχει το στίγμα σου. Θέλω να μου δώσεις κάτι δικό σου να έχω και να το σφίγγω στην αγκαλιά μου όταν δεν είσαι εκεί. Θέλω να μου φιλάς τον λαιμό συχνά, με φτιάχνει όταν είμαι καλά και με ηρεμεί όταν δεν είμαι. Θέλω να βρούμε ένα τραγούδι, να το ακούμε και να θυμόμαστε αυτές τις μέρες. Θέλω να τρώμε παγωτό τον χειμώνα και ζεστό καφέ το καλοκαίρι.Θέλω να ξυπνάω μαζί σου τις Κυριακές αργά το μεσημέρι μετά από πολύωρο σεξ και συζήτηση το βράδυ του Σαββάτου. Θέλω να φωνάζεις το όνομα μου και μετά να κρύβεις το κεφάλι σου στον ώμο μου καθώς το σώμα σου χαλαρώνει. Θέλω να μου παίρνεις ένα λουλούδι που και που, είναι η πιο απλή και "ακριβή" χειρονομία που μπορεί να κάνει κανείς. Θέλω να με ξυπνάς το βράδυ όταν βρέχει και να βγαίνουμε στο μπαλκόνι να βλέπουμε τη βροχή, πάντα μ'άρεσε να την παρατηρώ, δεν ξέρω γιατί. Θα ήθελα τις Δεύτερες να ξυπνάμε μαζί ταυτόχρονα, αν ξυπνούσα μαζί σου ίσως να μην τις σιχαινόμουν τόσο πολύ. Θέλω να φάω πρωινό μαζί σου και να ταξιδέψω μαζί σου. Θέλω να δω ηλιοβασιλέματα και την ανατολή μαζί με δύο μπύρες και μουσική. Μαζί σου. Θέλω να σου πω τα πάντα, να γίνεις ο καλύτερος μου φίλος. Θέλω να μαλώνουμε, να σε δω να νευριάζεις και να ηρεμείς. Θέλω να φοράω τις μπλούζες σου για πιτζάμες και να παίζεις με τα μαλλιά μου. Θέλω να πάρουμε το τρένο χωρίς να έχουμε σχεδιάσει κάποιο ιδιαίτερο ταξίδι. Θέλω να ζήσω μαζί σου μια ζωή που θα αξίζει να φοβάμαι να την μοιραστώ με άλλους αλλά ταυτόχρονα θέλω να την πω παντού για να δείξω σε κάποιους ότι υπάρχει αγάπη εκεί έξω. Θέλω να μείνω μαζί σου, να χαθώ μαζί σου, να λιώσω μαζί σου. Θέλω να μείνεις μαζί μου, να ξεχαστείς μαζί μου, να χαρείς μαζί μου. Σε θέλω, σε περίμενα να έρθεις βαθιά μέσα μου και ήρθες, δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που ήρθες. Μείνε. Σ'αγαπώ.

𝐐𝐮𝐨𝐭𝐞𝐬 [✔️]Where stories live. Discover now