Αν κάποια στιγμή φύγω από τη ζωή σου θέλω να ξέρεις ότι ήσουν η καλύτερη στιγμή της εφηβείας μου. Δεν το έχω με τα ρομαντικά πολύ, αλλά ξέρω να εκτιμώ τους ανθρώπους μου, τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα μου. Αν ποτέ χρειαστεί να διαβάσεις αυτό το κείμενο, σημαίνει ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά, μάλλον φεύγω για άλλη πόλη ή φεύγεις εσύ ή πάω εξωτερικό ή κάποιος κάποια στιγμή σταμάτησε να νιώθει. Δεν είναι εκεί το θέμα μας. Αυτή τη στιγμή γράφω γιατί θέλω να εκφράσω όλα όσα δεν εκφράζονται. Γράφω για ένα μεγάλο ευχαριστώ που ήσουν μαζί μου, που δέθηκες με εμένα και με τα προβλήματα που κουβαλάω. Έπασχα από κρίσεις άγχους, από χαμηλή αυτοεκτίμηση, από κρίσεις πανικού, από φόβο ότι οι γύρω μου θέλουν να με βλάψουν, από οξυθυμία και κυκλοθυμία. Δεν ήσουν ψυχολόγος, δεν μου μίλησες ποτέ όπως μου μίλαγαν οι άλλοι όταν προσπαθούσαν να με ηρεμήσουν. Παρ' όλα αυτά είχες τον δικό σου τρόπο, έναν τρόπο που ξαφνικά με απάλλασσε από όλα αυτά όταν εσύ ήσουν γύρω μου. Δεν ήσουν μόνο ο άνθρωπος που ερωτεύτηκα, ήσουν αυτός που μου έμαθε ότι κάπου μέσα μου κρύβω αυτά που χρειάζομαι ώστε να κοιτάω τα πάντα κατάματα. Θα σου φαίνεται περίεργο αυτό που διαβάζεις αυτή τη στιγμή, δεν στα είχα πει και ποτέ αλλά για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά. Ξέρεις, κάποτε είχα σκεφτεί να αυτοκτονήσω, χαζή σκέψη θα λες,ναι συμφωνώ είναι χαζό αλλά η ζωή μου δεν είναι εύκολη, η οικογένεια μου δεν είναι εύκολη. Είχες αίσθηση αυτού, όμως συνέχιζες να είσαι εδώ, να μου λες «Εγώ θα είμαι δίπλα σου ότι και να γίνει, μαζί θα τα περάσουμε όλα» και τα περνάγαμε και συνεχίζαμε και μου έδινες κουράγιο. Μάλλον σε κούρασα, θέλω τόσα να γράψω αλλά δεν μπορώ, δεν μου βγαίνουν. Οι εφηβικές αγάπες μπορεί να φαντάζουν ανούσιες και να κρατάνε σπάνια, δεν με νοιάζει. Εγώ είχα ανάγκη από κάποιον που θα με στήριζε και τον βρήκα. Σε ευχαριστώ και θα σε ευχαριστώ.
أنت تقرأ
𝐐𝐮𝐨𝐭𝐞𝐬 [✔️]
شِعر«Σε μια νεολαία που φοβάται να φλερτάρει, μην περιμένετε επανάσταση.» (Υ.Γ: Θα ήθελα να επισημάνω πως όλα τα κειμενάκια/quotes τα έχω βρει στο tumblr και δεν είναι δικά μου.) ©️2018