Ο χρόνος.
Αυτός ο πούστης που σφίγγει τον λαιμό σου σαν σκοινί καθημερινά.
Ο ένας από τους λόγους που την "καθημερινότητα" σου την έχεις βαφτίσει "ρουτίνα" και προχωράς.
Ο τύπος που σε κοιτάει έξω απ'το τζάμι επίμονα για να σηκωθείς από το κρεβάτι κάθε πρωί.. αυτός ο κυκλοθυμικός ανθρωπάκος που πότε τρέχει και άλλοτε σου υπενθυμίζει πως ήρθε για να μείνει σ'αυτή τη στιγμή, σ'αυτή την ώρα, σ'αυτό το δευτερόλεπτο που σε λούζει κρύος ιδρώτας απ'την κορφή ως τα νύχια.
Ξύπνα νωρίς, τρέχα, μη χαζολογάς, προχώρα, θα αργήσεις, βιάσου, τι κάθεσαι και κοιτάς; Όπα περίμενε, μη τρέχεις, μη βιάζεσαι, ζήσε την κάθε στιγμή σαν να είναι η τελευταία.. κάτσε λίγο βασικά, περίμενε, ξανασκέψου το, επεξεργάσου τα "θέλω" σου πριν τα μετατρέψεις σε πράξεις. Σε περιμένουν, άντε φύγε γιατί θα σε αφήσουν αν δεν βιαστείς.. καλά που πας; Προς τα που βαδίζεις και για ποιον τρέχεις; είναι δα νομίζεις εκεί κάποιος να σε περιμένει; Όχι, μόνο εγώ είμαι εδώ για να σου υπενθυμίζω πόσο γρήγορα τρέχει η ζωή και πως αν δεν τρέξεις.. πάει.. την έχασες! Και μετά; αν τρέξεις, αν βιαστείς.. είμαι εδώ για να σε βασανίσω με σκέψεις, είμαι εδώ για να σου δείξω πως δεν έκανες καλά που βιάστηκες και που.. ωχ κοίτα, μόλις άνοιξες τα μάτια σου.. απ'την πολύ βιασύνη γλυκέ μου, πέρασαν τα χρόνια, έφτασες κιόλας τα πενήντα. Μη τα ξανακλείσεις, κράτα τα ανοιχτά, διότι αν πέσουν τα στόρια, αύριο θα ανατείλλει μια αλλιώτικη μέρα, γεμάτη τύψεις και stress.. που ποτέ μα ποτέ, δεν έκανες αυτό που ήθελες.. που ποτέ δεν ικανοποιήσες καμιά σου επιθυμία.. που ακόμα λαχταράς αυτό το γλυφιτζούρι που ζήταγες απ'τη μητέρα σου με λασπωμένα παπούτσια, που ακόμα σκέφτεσαι πότε να πας αυτή την εκδρομούλα, που ακόμα παλεύεις να ξεστομίσεις το πρώτο αληθινό σου «σ'αγαπώ».
Κλείσε τα μάτια αγάπη μου, άστο, είχες άπλετο χρόνο, αλλά τον σπατάλησες, τον πέταξες στο δοχείο απορριμάτων, την στιγμή που είπες «δεν πειράζει.. και αύριο μέρα είναι».
YOU ARE READING
𝐐𝐮𝐨𝐭𝐞𝐬 [✔️]
Poetry«Σε μια νεολαία που φοβάται να φλερτάρει, μην περιμένετε επανάσταση.» (Υ.Γ: Θα ήθελα να επισημάνω πως όλα τα κειμενάκια/quotes τα έχω βρει στο tumblr και δεν είναι δικά μου.) ©️2018