Ξέρω, φιλαράκι, όλοι περάσαμε ή περνάμε ακόμη τέτοιες φάσεις.
Νύχτες που αργούν να ξημερώσουν, μέρες που αργούν να περάσουν.
Δύσκολα τα πράγματα, το ξέρω.
Ξέρω σιχάθηκες τους πάντες και τα πάντα.
Εξαντλήθηκε η υπομονή σου και κουράστηκες, ταλαιπωρήθηκες πολύ.
Ξέρω πως έπεσες, πως πόνεσες, πως είπες πολλές φορές «τελευταία φορά» και πως λύγισες.
Ξέρω πως μισείς τον εαυτό σου. Σε είδες στον καθρέφτη το πρωί και αναρωτήθηκες για άλλη μια φορά «γιατί».
Ξέρω, άκουσες να βγάζουν φήμες για εσένα άτομα που δε γουστάρεις και πως όταν τα πρωτοέμαθες ήθελες μόνο να πεις «παραιτούμαι».
Ξέρω, οι δικοί σου πάλι σου την είπαν σήμερα για κάτι που σε κάνει να νιώθεις καλά ή γιατί σήμερα δεν ένιωθες και τόσο καλά ώστε να κάνεις κάτι που έπρεπε.
Ξέρω, σε κατηγόρησε κάποιος για ένα στοιχείο του χαρακτήρα σου κι εσύ έγνεψες καταφατικά λέγοντας «έχεις δίκιο, λάθος μου».
Ξέρω πως υπάρχουν μέρες που δε μπορείς να αναπνεύσεις. Δυσκολεύσαι τόσο πολύ και νιώθεις πως θα τα παρατήσεις σύντομα.
Ξέρω, δικοί σου άνθρωποι σε απογοητεύουν σιγά σιγά και εσύ νιώθεις τόσο μόνος απόψε και δεν έχεις που να πεις αυτά που σου τρώνε την ψυχή.
Ξέρω, ένιωσες πολλές φορές την απόρριψη και αισθάνεσαι σιγά-σιγά πως αποτελείς κι εσύ μια απόρριψη για αυτόν τον κόσμο.
Ξέρω πως κάνεις τα πάντα για να είναι καλά τα αγαπημένα σου πρόσωπα και πως ακούς προσεκτικά όλη μέρα (να επαναλαμβάνουν) τα προβλήματα τους.
Ξέρω πως ποτέ δεν κατόρθωσες να πεις ούτε λέξη για τα δικά σου αισθήματα, για τις σκέψεις που σε βασανίζουν επί ώρες, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να κοιμηθείς για ένα βράδυ ακόμη. Δεν είναι θέμα εμπιστοσύνης, απλώς ξέρεις πως θα σου πουν μόνο «Σιγά μωρέ. Δεν είναι κάτι, μη στεναχωριέσαι» και θα συνεχίσουν να περιγράφουν τη δική τους "τραγική" καθημερινότητα.
Ξέρω πως κάθε πρωί ξυπνάς με την ελπίδα, μήπως και η σημερινή ημέρα σου φερθεί καλά και ίσως σε ανταμείψει και κάθε βράδυ κοιμάσαι με τη σκέψη πως «αύριο θα πάνε όλα καλά». Και αυτό είναι ψέμα.
Κάθε πρωί, κάθε νύχτα ζεις και αναπνέεις ελπίζοντας πως κάποια στιγμή θα είσαι πραγματικά ευτυχισμένος και δε θα έχεις τίποτα να ζηλέψεις από τους "χαρούμενους" ανθρώπους. Θα είσαι ένας από αυτούς και δε θα θέλεις τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από όσα ήδη έχεις.
Δεν ξέρω πότε θα έρθει εκείνη η στιγμή, όμως ελπίζω να μην αργήσει. Γιατί πονάω.
YOU ARE READING
𝐐𝐮𝐨𝐭𝐞𝐬 [✔️]
Poetry«Σε μια νεολαία που φοβάται να φλερτάρει, μην περιμένετε επανάσταση.» (Υ.Γ: Θα ήθελα να επισημάνω πως όλα τα κειμενάκια/quotes τα έχω βρει στο tumblr και δεν είναι δικά μου.) ©️2018