«Νομίζεις θα μπορέσει ποτέ καμιά άλλη να σε αντέξει;» σου είχα πετάξει μια φορά πάνω στον τσακωμό μας. Το εννοούσα. Το εννοούσα με όλη τη σημασία της πρότασης.
Εσύ βέβαια γέλασες... θύμωσες και με ειρωνεύτηκες.
Δεν σε κατηγόρησα, ήτανε βαρύ. Είναι βαρύ να λέει κάποιος που σε ξέρει τόσο καλά κάτι τέτοιο σαν κι αυτό.
Το αρνήθηκες κατηγορηματικά, πράγμα αναμενόμενο, και συνεχίσαμε να τσακωνόμαστε προσπαθώντας να μου αποδείξεις άλλη μια φορά πόσο μαλάκας ήσουν.
Τίποτα το καινούριο, άλλος ένας τσακωμός απ' τους χιλιάδες.
Μείναμε τσακωμένοι για τις επόμενες μέρες που ακολούθησαν και ο καθένας μας είχε χρόνο να σκεφτεί.
Έπειτα ήρθες και μου ζήτησες συγγνώμη λέγοντας πως είχα δίκιο. «Ίσως ποτέ κανείς να μην με αντέξει όσο εσύ, γιατί κανείς ποτέ δεν θα με μάθει όσο εσύ.» είπες κατά λέξη. Η ικανοποίηση μέσα μου, άρχισε να κάνει βόλτες, όταν επιτέλους παραδέχτηκες πως εγώ σε γνώριζα καλύτερα από τον καθένα.
Τα βρήκαμε για ακόμη μια φορά, ήταν αδύνατο άλλωστε να μείνουμε τσακωμένοι για πάνω από τρεις μέρες και αυτές ήταν ήδη αρκετές για εμάς.
Οι μήνες πέρασαν, είχαμε τσακωθεί ξανά αρκετές φορές, αλλά τίποτα που να κρατήσει για παραπάνω από μισή ημέρα.
Μέχρι και σήμερα, ανακαλύπτω και κάθε μέρα κάτι καινούριο για εσένα.
Πόσα πολλά κρύβεις μέσα σου, μάτια μου; Πόσα κρύβει μέσα σου η ψυχή σου και πως αντέχεις να κουβαλάς όλο το βάρος της;
Γαμώτο, αλήθεια δεν πρόκειται να σε αντέξει ποτέ καμία. Καμιά δεν πρόκειται ποτέ να δει τις τόσες πτυχές του εαυτού σου που εγώ ακόμα παλεύω να ανακαλύψω και καμιά δεν θα εκτιμήσει τον εαυτό σου όπως εγώ.
Καμιά δεν πρόκειται να σε αντέξει, ακόμα το εννοώ κι ας είναι όλα μέλι γάλα μεταξύ μας, δεν πρόκειται να σε αντέξει κανείς.
Είσαι πολύ βαθύς για όλους. Δεν νομίζω κανείς να έχει την δύναμη να βουτήξει στα βαθιά της ψυχής σου μόνο και μόνο για να αγγίξει τον πάτο της.
Γιατί και εγώ που το έκανα, έμεινα εκεί. Δεν υπάρχει γυρισμός, δεν μπορώ να φύγω.
Έκανα τόση προσπάθεια,-τόση προσπάθεια μηνών και ακόμα κάνω, ώστε να καταφέρω να δω το μέσα σου, και τώρα δεν μπορώ να φύγω.
Ο κόσμος είναι πολύ λίγος για εσένα μάτια μου. Και τα γράφω όλα αυτά εδώ, ελπίζοντας μια μέρα να βρω το θάρρος να στα πω, να σου πω πόσο πολύ αγαπώ την ψυχή σου, αν και το ξέρεις ήδη.. Απλά να στο θυμίσω.
Σε αγαπάω. Και δεν σε αγαπάω επειδή δεν μπορώ χωρίς εσένα, ούτε επειδή μου λες πόσο με αγαπάς εσύ.
Σε αγαπάω για αυτό που είσαι, γι'αυτό που γίνεσαι όταν θυμώνεις, όταν χαίρεσαι, όταν ενθουσιάζεσαι, όταν γελάς, όταν είσαι ένα βήμα πριν τα παρατηρείς όλα, όταν κλαις.. πάντα σε αγαπώ για εσένα.
Ακόμη και όταν τσακωνόμαστε διάολε ξέρω ακριβώς γιατί αντιδράς έτσι, παρόλο που αγνοώντας τα πάντα τη στιγμή που με νευριάζεις και θολώνω και το μόνο που θέλω είναι να σου δωσω μια μπουνιά μπας και συνέλθεις.
Σε αγαπώ γαμώτο, και δεν έχω αγαπήσει κανενός αλλού τα ελαττώματα έτσι. Με νευριάζεις. Με νευριάζεις συνέχεια μα σε αγαπάω κάθε φορά και πιο πολύ.
Γιατί αυτός είσαι εσύ μάτια μου. Ένα μάτσο ελαττώματα και αν βρεθεί ποτέ καμιά να αγαπήσει κάθε ένα από αυτά πιο πολύ από έμενα, κρύβει απίστευτη δύναμη μέσα της, γιατί δεν είσαι εύκολος άνθρωπος.
Είσαι ίσως ο πιο δύσκολος άνθρωπος που έχω γνωρίσει ποτέ, αλλά εγώ σε αντέχω, γιατί κάθε φορά που μου δίνεις έναν λόγο να σε αφήσω μου δίνεις άλλους δυο για να σε κρατήσω.
Γιατί αγαπάω κάθε πτυχή του γαμημένου σου εαυτού, και δεν ξέρω αν ποτέ βρω άλλο άτομο που να με συμπληρώνει τόσο όσο εσύ. Γιατί είσαι κάθε απόχρωση του ουρανού σε ένα μόνο ηλιοβασίλεμα. Γιατί είσαι παράδεισος και κόλαση μαζί. Γιατί σε μισώ και σ'αγαπώ ταυτόχρονα. Γιατί το ποτέ, είναι το για πάντα μας.
Γιατί αν σε χάσω ξανά, θα χάσω και έμενα. Και αν φύγεις πάλι, θα τα πάρεις όλα μαζί σου και θα με αφήσεις με ένα τίποτα ξανά. Γιατί έκανα χρόνια να χτίσω τον εαυτό μου, και αν τον γκρεμίσεις πάλι θα μου πάρει καιρό να τον φτιάξω ξανά και σίγουρα δεν θα είναι ίδιος. Γιατί δεν θα έχω να δώσω τίποτα άλλο σε κανέναν, αφού θα τα έχεις ήδη πάρει όλα εσύ.
Συγγνώμη που το χαλάω μα αδυνατώ να βάλω τέλος στον λόγο μου, για ακόμα μια φορά.
Παρ' όλα αυτά θα κλεισω ισως με το πιο ειλικρινές πράγμα που έχω πει ποτέ μου:
Σε αγαπώ.
YOU ARE READING
𝐐𝐮𝐨𝐭𝐞𝐬 [✔️]
Poetry«Σε μια νεολαία που φοβάται να φλερτάρει, μην περιμένετε επανάσταση.» (Υ.Γ: Θα ήθελα να επισημάνω πως όλα τα κειμενάκια/quotes τα έχω βρει στο tumblr και δεν είναι δικά μου.) ©️2018