×193×

241 24 1
                                    

Στο όνειρό μου, μας είχα δει μαζί. Εγώ να κοιμάμαι δίπλα σου. Ποιος θα το φανταζόταν; Κάποια στιγμή της μαγικής εκείνης νύχτας ξύπνησα και σε παρατηρούσα καθώς κοιμόσουν και Ω Θεέ μου, η πιο όμορφη θέα. Σε κοιτούσα καθώς γέμιζες τα πνευμόνια σου με καθαρό αέρα. Αναστέναζες τόσο βαριά από την κούραση που είχες όλη μέρα και ο ύπνος σε βοηθούσε να χαλαρώσεις. Παρατηρούσα τα χείλη σου, τα κλειστά μάτια σου, τα μάγουλά σου. Ακόμα κι όταν κοιμόσουν, έμοιαζες με άγγελο. Ξαφνικά μου ήρθε η ισχυρή επιθυμία να σε αγγίξω, να σε νιώσω. Χωρίς να το καταλάβω άρχισα να χαϊδεύω τα μάγουλά σου και ένιωθα τα γενιά σου ανάμεσα στα δάχτυλά μου. Τι υπέροχη αίσθηση ήταν αυτή; Θέλω να σε ξανά ακουμπήσω. Και ουπς το έκανα! Και τότε άνοιξες τα μάτια σου, τα οποία γυάλιζαν μέσα στο σκοτάδι. Ήξερα πως τα καστανά σου μάτια με κοίταζαν με περιέργεια και τότε. Ω Θεέ μου, ντράπηκα τόσο πολύ και αμέσως γύρισα από την άλλη πλευρά. Σου γύρισα την πλάτη, γιατί η ντροπή κυρίευσε μέσα μου. Τι ηλίθια που είμαι, σκεφτόμουν. Τι θα νομίζει για μένα τώρα; Θα με πάρει για καμία παρανοϊκή; Λες να κατάλαβε όσα νιώθω για αυτόν; απορούσα. Ω Θεέ μου, σε παρακαλώ να μην κατάλαβε τίποτα, γιατί θα αλλάξουν όλα ανάμεσά μας. Και τότε, ένιωσα ένα χέρι να ακουμπάει την κοιλιά μου. Με αγκάλιασες! Ω Θεέ μου, με αγκάλιασες! Δεν το πιστεύω! Γυρνάω προς το μέρος σου, με απορία στο βλέμμα μου, για την πράξη σου αυτή. Κατάλαβες βέβαια ότι απορούσα για το τι είχε μόλις γίνει και με κοίταξες στα μάτια λέγοντάς μου: «Σε αγαπάω» και ω Θεέ μου, έμεινα άφωνη! Μου είπες αυτό που ήθελα να ακούσω εδώ και χρόνια. Μωρό μου, ω μωρό μου κι εγώ σε αγαπάω, ήθελα να ξεστομίσω. Μα δεν το είπα, γιατί αυθόρμητα σε φίλησα. Ω Θεέ μου, σε φίλησα. Και εσύ μωρό μου, ανταποκρίθηκες σε αυτό το φιλί κάνοντας μαγική αυτή τη στιγμή και ακολούθως με πήρες αγκαλιά και μου ξανά είπες ότι με αγαπάς. Και κοιμηθήκαμε αγκαλιά για το υπόλοιπο βράδυ. Μα αμέσως ξύπνησα! Ήταν πολύ όμορφο για να είναι αληθινό. Ήταν η πρώτη μου σκέψη και δυστυχώς είχα δίκιο. Ήταν πολύ όμορφο, αλλά όχι αληθινό. Ήταν ένα ακόμη όνειρο. Ω Θεέ μου, ήταν ένα ακόμη όνειρο. Ένα όνειρο, σαν όλα τα άλλα. «Όνειρο κι αυτό, σε αγγίζω και σε χάνω» έτσι δεν έλεγε το τραγούδι «Ταξίδι στη βροχή»; Στα όνειρά μου είσαι μαζί μου. Στα όνειρά μου, μπορούμε να είμαστε ό,τι θέλω.

𝐐𝐮𝐨𝐭𝐞𝐬 [✔️]Where stories live. Discover now