Finn
Pont akkor érek le a lépcsőn, amikor anya becsukja a bejárati ajtót.
-Nem zavar, hogy alig vannak itthon? - átmegyek Nickhez a konyhába.
-Már megszoktam. Te nem? - kérdi "nem törődöm" stílusban a telefonja képernyőjét bámulva. Néha olyan idegesítő.
-Képzeld el, hogy nem igazán. Hiába van jó állásuk, apa hiába rendező, anya meg nővér a kórházban, ha velünk meg alig vannak. - leülök mellé az asztalhoz és csak nézek magam elé - Mintha mi lennénk az elveszett fiúk. - értetlen arccal, felvont szemöldökkel fordul felém - A Pán Péterből. Hagyjuk. Soha ne próbálj meg komolyan venni. - mondom már nevetve a szörnyű hasonlat miatt.
-Ha már a komoly témánál tartunk... - kezdi, mire megfagy bennem a vér.
-Még gyors azelőtt mondd, hogy rájönnék a témádra. - asztalra tett kezeimre hajtom a fejem, arccal a padlónak.
-Mi a helyzet Sophieval? Letagadta, hogy a barátnőd. - hangjából ki tudom következtetni, hogy teljesen félreérti az egészet. Még mindig nem nézek fel.
-Mert nem is az. Csak egy rossz vicc volt. Egyszerűen csak barátok vagyunk. Ennyi... - felemelem fejem és Nickre nézek, aki elégedett mosollyal néz rám - Haver, még csak 15 éves, rá ne merj hajtani! Komolyan ne, mert kicsinállak. És nem, nem hat meg, hogy a testvérem vagy. - úristen. Felállok az asztaltól és felindulok a szobámba.
-Te hülye vagy? Soha nem tennék ilyet, jesszus! - kiabál utánam - Egyszerűen csak látom rajtad, hogy hazudsz. - megállok a lépcsőn korlátja mellett, melynek következtében beér engem. Lenézek rá.
-Honnan veszed? - nekidőlök a korlátnak és idegesen játszok az ujjaimmal - Mondtam, hogy semmi nincs köztünk. Barátként tekint rám, mert csak engem ismer a nagynénjén kívül, akihez ideköltözött. De még vele se gyakran van. Hátra van hagyva, mint mi, kb. Én pedig csak segítek neki átvészelni ezt.
-Teljesen belezúgtál, ne is tagadd inkább! - menet közben megérinti a vállam egy pillanatra, majd nekem hátat fordítva továbbmegy - Teljesen más vagy, ha itt van. Én pedig nem vagyok se hülye, se vak. - utánamegyek.
-Az elsőben azért kicsit kételkedem. - megállok az ajtaja előtt.
-Melyik elsőben? - összevont szemmel rám pillant.
-Abban, hogy hülye vagy. - mondom, majd elfordulok és bemegyek a szobámba.
-Még sosem hallottam Magyarországról. Milyen hely? - néz rá Sophiera Ayla.
-Hát..Igazából nem sokat tudok róla mesélni. Egy kicsi ország Közép-Európában és nem igazán szeretem. A fővárosban laktam, vidéken nem sokat jártam. Nem vagyok egy nagy világlátott ember. - meséli - Sokkal jobban szeretek itt lenni. Itt valahogy élettel telibbnek érzem magam. - nevet.
-MEGTALÁLTAM!! - egyenként a kiabáló Malcolm felé fordultunk.
-Jesszus, mit? - megállok mellette és a telefonját nézem.
-A térképen. Hogy bírtál ki ilyen hosszú utazást, csak ezért? - széttárja karját és körbe forog. Sophie leül a fotelbe, ami közvetlen a házba vezető ajtó mellett van.
-Könnyen. Egy teljesen más életért bármit kibírok. - mondja nagy elhatározottsággal, mire a többiek kissé furán néznek rá, majd rám - Váltani akartam, úgyhogy ideköltöztem egy rokonomhoz. Az iskola diákjai, az ismerőseim az ellenségeim voltak, mondhatni. Nem éreztem jól magam. Ennyi. - nem néz rá senkire, idegesen vizslatja a padlót, mintha valami érdekes lenne ott.
-Majd később ismerkedtek, most nem próbálhatnánk? - kérdésemre a többiek mind elindulnak a helyükre. Sophie hálás pillantással néz rám, amiért kihoztam őt a kínos helyzetből. Egy gyors mosollyal nyugtázom, majd én is beállok a mikrofon mögé.
-Szokásos sorrend? - kérdezi Jack, és azt a lapot olvasgatja, amire a betanult dalaink vannak írva.
-Nos, mivel van egy nézőnk - Sophie felé fordulok, így már inkább neki beszélek -, kezdjük Mac DeMarcoval. - hátranézek a többiekre, nekik megfelelő lesz-e. Bólintanak, majd egy gyors visszaszámolás után elkezdjük játszani a My Kind of Women című számot.
You're my, my, my, my kind of woman
My, oh my, what a girl
You're my, my, my, my kind of woman
And I'm down on my hands and knees
Begging you please, baby, show me your world
YOU ARE READING
MY LIFE NEXT DOOR // Finn Wolfhard / magyar / BEFEJEZETT
Teen Fiction,,-Azt hiszem, kedvellek. -Elismételnéd angolul is, kérlek?" FIGYELEM! Basic cím. A történet lassan indul be, és kicsit unalmas. Ha már ez alapján nem tetszik, el se kezdd, mentsd meg magad a kínhaláltól. Ha tetszett az, amit olvastál, hagyj magad...