Miután visszaértünk a táborba én bementem a faházunkba és átvettem egy rövid fehér trikót,amire egy 26 os volt írva rózsaszínnel és egy világosrózsaszín szaggatott farmert,majd belebújtam a nyuszis mamuszomba és elkezdtem kutakodni a bőröndjeimben.
-Ahjj...tudom,hogy idetettem valahova...-nyöszörögtem,miközben a mély bőröndjeimben kutakodtam.
-Áhh megvan!-húztam ki egy óriási zsákot inkább,mint táskát az egyik bőröndömből...bizonyos dolgokkal tele...khm: 5 doboz tejszínhab (ami egy,a zsákban elhelyezett hűtőtáskában volt),vizibombák(500 db os kiszerelés),egy csomag műtoll,gumicukor,gumipókok, kendők,bluetooth os hangszóró,műanyag tálak,nagy hangszigetelő szivacsok, hajspray-k: (rózsaszín,kék,zöld,fekete,piros,és neon sárga), egy vékony,de hosszú kötél,baseball ütő, kicsi zseblámpák,tollak,papírok,egy kissebb kés,almák,körömlakkok:(rózsaszín,fekete,zöld,kék,piros,sárga,
lila,narancssárga,barna),darts,egy kis whisky....5 üveg (ez is a hűtőtáskában volt csak,hogy ne rohadjon meg ...melegen utálom,és nyugi nem vagyok alkoholista csak néha iszok ha ideges leszek...),alkoholos filcek minden színben és végül 10 zacskó chips.Hát felkészültem...na jó elárulom ezek a felelsz vagy merszhez kellenek...De sss...Na jó váltó ruhát is viszek...biztos ami biztos.Már mindenki elment aludni,a felügyelők is...persze Mayácskának pont most támad kedve beosonni a fiúk szobájába egy hatalmas zsákkal a hátán teli jobbnál jobb cuccokkal...Muhhahaha...Megfogtam a telefonomat és kiosontam a faházból,már a lányok is aludtak és szerencsére nem keltettem fel őket.Megnéztem az időt és még csak fél 11 volt,nehogy már aludjanak,ha meg mégis,akkor vannak jó kis pókjaim...jó csak egy kicsit vagyok gonosz.Bementem a mosdóba és megtöltöttem 20 vízibombát, beleraktam őket egy szatyorba és imádkoztam,hogy ne durranjanak ki.
Odamentem a fiúk faháza elé és beosontam az ajtón...haha mindenki aludt...most végük.Mindegyiküknek rajzoltam alkoholos filccel bajuszt,és szemöldököt,majd belefújtam a kezükbe egy kis tejszínhabot..najó vagy 1 kilót...és megcsikiztem őket a tollakkal,aztán kimentem az ajtó mögé és vártsm,hogy felébredjenek.Az első szerencsés gyermek Harry volt.
-Mi a szar???Melyik barom volt?kérdezte idegesen mire a másik 2 srác is felkelt és ők is megvakarták az orrukat amitől tejszínhabosak lettek.
-Mi a..???Ez meg...?Ki?-akadt ki David.
-És mikor?-kérdezte Jack.Már alig bírtam ki,hogy ne röhögjek...és még az arcukat nem is látták...ahhw kesz végem nem bírom elröhögtem magam.Szerencsére nem vettek észre,de nem bírtam ki csak úgy besétáltam és mindegyikük rám nézett.
-Ki az és mi akar?-kérdezte idegesen Jack.
-Titok és csak le szeretném mosni a tejszínghabot.
-Maya???-kérdezte hitetlenkedve Jack de nem volt sok ideje felfogni,hogy mi történik ugyanis megdobtam egy vizibombával.
-Talált!-kiáltottam fel.-Na ki akar vizibomba csatát???-kiabáltam,majd megdobtam Harryt és Davidet is.
-Maya most elkaplak.-kiabálta Harry.
-Csak szeretnéd.-dobtam meg újra,majd kiszaladtam.A táskám is kint várt engem,majd gyorsan kikaptam belőle a baseball ütőt és mikor odaért volna hozzám Harry fejbevágtam...mire ő hátraesett én meg gyors visszatettem az ütőt a zsákba.Jack felkapcsolta a lámpát én meg bementem és elhúztam a sötétítő függönyöket.Mikor megfordultam nem bírtam ki röhöges nélkül.Így a földön fetrengve röhögtem,ők pedig engem bámultak...a tejszínhabos,filctollas képükkel,Harry meg most állt fel.Még csak most néztek egymásra.
-Jesszus Jack hogy nézel ki!-kiáltott fel David.
-Maya mit műveltél velem?-kérdezte kiakadva Jack.
-Csak azt amit velük is.-felültem,majd rámutattam a két fiúra.
-Ez ugye lejön???-akadt ki Jack,majd mindhárman elkezdték dörzsölni az arcukat.
-Hát...alkoholos...-mondtam halkan.
-Baszki te betörsz hozzánk,összefirkálsz minket,lefújsz tejszínhabbal és engem le is ütsz valami szarral,ami mellesleg nagyon fájt,olyan volt mintha baseball ütővel ütöttél volna meg,de azt nem hoztál ide.Gondolom.-hadarta Harry.
-Nagyjából igen,összefoglalva.-röhögtem el magam.
-Ja és Harry az tényleg egy baseball ütő volt.-röhögtem tovább.
-Mi???Te magaddal hoztál egy baseball ütőt??-akadt ki Harry.
-Meglehet.-forgattam meg a szemeimet.
-Te nem vagy normális.-mondta végül Jack.
-Ezt eddig is tudtuk,na de hoztam ám mást is.-mondtam majd bevonszoltam azt a hatalmas zsákot amiben a cuccok voltak,meg a szatyrot,amiben a maradék vizibombák vannak.
-Én félek.-jelentette ki David.
-Nyugi...nincs mitől tartanod...hacsaaaak...nem félsz a pókoktól.
-Mi baszki Maya hoztál pókokat?-ilyedt meg David,majd felállt az ágyra.
-Lehet.-mondtam nyugodtan,majd leültem a szoba közepére.
-Na ki akar felelsz vagy merszezni???-kérdeztem csábítóan.
-Ha már felkeltettél akkor én benne vagyok.-mondta Jack.
-Ja én is.Meg akarok bosszulni mindent.-mondta Harry.
-David?-kérdeztem.
-Csak ha nem veszed elő a pókodat.-mondta ilyedősen.
-Jól van megígérem csak gyere.-végül mindenki belement.
-Na ki kezd?-kérdezte David.
-Aki felé mutat az üveg.-mondtam tök természetesen.
-Milyen üveg?-értetlenkedtek a fiúk.Erre elővettem egy whiskyt.
-Ez az üveg.-mutattam fel a srácoknak.
-Nemár hogy te piát is hoztál.-röhögött fel Harry.
-Ja...és van még ott ahonnan ez jött.-röhögtem el magam.
-Maya csak nem gondolod,hogy hagyom,hogy leidd magad?-kérdezte aggodalmasan Jack.
-Nyugi...nem fogok annyit inni.Mert már bevágtam egy fél üveggel.-röhögtem.
-Hogy mi???-akadt ki Jack.A srácok meg csak röhögtek.
-Nyugi apuci csak vicceltem.-röhögtem el magam én is.
-Maya ilyennel ne viccelődj mert seggberúglak.-mondta Jack.
-Jol van,na kezdjük.-mondtam végül.
-Oké én kezdek.Itt egy vizes üveg Jack.Jó lesz?Ja és aki nem válaszol,vagy nem teszi meg amit kér a másik,az megszabadul egy ruhadarabjától,attól a ruhadarabjától,amelyiket kéri,az aki feladta a feladatot/kérdést.Nektek alsóig lehet vetkőzni,nekem melltartó és bugyiig.Oké?
-Hű...Mayácska beindult-vigyorgott Jack,de közben láttam,hogy ez naggyon nem tetszik neki.Én pörgettem és Harrynél állt meg az üveg.
-Na Harry....-kezdtem bele.
-Én félek.mondta Harry mire mi elröhögtük magunkat.
-Nyugi az elején még nem leszek annyira gonosz.-mondtam eljáttszva a bíztatót.
-Kössz...ezzel most nagyon megnyugtattál.-mondta Harry.
-Na felelsz vagy mersz?-kérdeztem vigyorogva.
-Válaszolni nem akarok,de félek,hogy mit találsz ki...-bizonytalankodott Harry.
-Gyerünkmár haver,merj!-mondta Jack.
-Jó legyen.-egyezett bele Harry.
-Na Maya?Megvan már?Hmmm?-kérdezősködött David.
-Jolvan kussolj,mer gondolkozom.-csitítottam el Davidet,aki máris kussolt.Elkezdtem kutakodni a zsákomban,a fiúk meg bámulni kezdtek.Igaz,hogy háttal voltam nekik de észrevettem.
-Megvan!Na Harry,itt van 2 tálka és én rakok bele 3-3 gumicukrot, telefújom tejszínhabbal és lesz rá 1,5 perced,hogy megedd őket.A kezeddel nem segíthetsz,se semmiddel.Csak a száddal veheted ki őket.Oké vagy vetkőzöl?-hadartam el enyhén vigyorogva.
-Fújd tele a tálakat.-mondta Harry én megtettem amit kért,beleszórtam 3-3 gumicukrot és beállítotzam a stoppert,már készült volna Harry,de megállítottam.
-Álj csak meg.-szóltam Harryinek.
-Mi van?-flegmázott.
-Itt egy kis nehezítés.-vigyorogtam majd felemeltem a kötelet.
-Én is szeretlek.-hangzott a válasz Harryitől.Hátrakötöttem a kezeit és a kezeihez pedig hozzákötöttem a lábát is.A szerencsétlen mozdulni sem tudott.
-Na gyerünk Harry.-vigyorgott David,aki tartotta a tálat.Harry ugyan megoldotta a feladatot 1perc 22 mp alatt.Így még tejszínhabosabb lett.Mi pedig kikötöttük őt.Ő pedig megpörgette az üveget,ami David felé mutatott.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte Harry.
-Merek.-válaszolt David.
-Ez a beszéd haver.-mondta Jack.
-Na most véged Maya.-mondta David.
-Mért nekem,hogyha Davidre mutat az üveg?-kérdeztem.
-Majd meglátod.Na szóval telefújom Mayát tejszínhabbal és neked pedig David le kell nyalnod és meg kell enned onnan.Oké vagy vetkőzöl?-mondta Harry én pedig teljesen lesokkoltam.
-Sajnálom Maya.-mondta David.Jack nagyon feszült lett,ugyan nem szólt semmit,de láttam,hogy mindjárt ráugrik Davidre vagy Harryire.
-David...ha hozzámérsz akkor tiéd a legdurvább feladat és a baseballütőm a szádban fog kikötni.-mondtam fenyegetően.
-Vállalom.-mondta David,mire odajött hozzám Harry.
-Kisasszony, pólót le.-mondta,majd levettem a pólómat Harry pedig telefújt tejszínhabbal a nyakamtól kezdve,a csípőmig.Jacket majd szétvetette a düh.Jack idahajolt Davidhez,majd a fülébe súgott valamit,úgy hogy csak ő hallja.
-Na akkor mehet.-szólt Harry,majd David elkezdte fentről lefele lenyalni a tejszínhabot,ami amúgy elég csikis volt.Mikor a csípőmhöz ért elkezdtem röhögni.
-Csináld már bazdmeg David!-kiabáltam rá.
-Jól van igyekszem!-kiabálta tejszínhabbal teli szájjal David.
-Nem eléggé.-panaszkodtam tovább.
-Kész.-mondta David,és Jack mintha megkönnyebbült volna.David pörgetett én letöröltem a maradék tejszínhabot...és a nyálat majd visszavettem a pólómat.Felém mutatott az üveg...hurrá...
-Mit akarsz David?-kérdeztem unottan.
-Először is felelsz vagy mersz?-kérdezte.
-Ezek után inkább felelek.-mondtam unottan.
-Jol van....hmmm megvan!Kivel és hol csókolóztál először?-kérdezte nagy vigyorral az arcán,majd láttam,hogy Jack megint ideges lesz.Eszembe jutott a csókunk a parton...a naplementében...ahw de jó volt.-gondolkoztam el.
-Hahó Maya!Itt vagy?-legyezte meg előttem a kezét David.
-Ja persze csak elgondolkoztam.-válaszoltam.
-Ja azt láttam.Na szóval?Oké vagy vetkőzöl?-kérdezte.Nem akartam vetkőzni,de válaszolni se...nem akartam,hogy a többiek megtudják,hogy kitől van az első csókom,és azt se akartam,hogy Jack tudja,hogy vele volt.De tudom,hogy hogy válaszoljak úgy, hogy csak Jack tudja meg....jobb mintha a fiúk is tudnák.
-Egy idiótával a Balatonparton.-válaszoltam majd Jackre néztem aki kikerekedett szemekkel nézett rám.
-És megtudhatjuk az idióta nevét?-kíváncsiskodott David.
-Az titok.-nyújtottam ki a nyelvem.-Én jövök,-majd megpörgettem az üveget és David felé mutatott.
-Na David, jöhet a legdurvább feladat?-húztam fel a szemöldökömet.
-Félek...Jack segíts.-mondta David.
-Mért én?Amúgy is megmondta,hogyha megcsinálod a tejszínhabosat,akkor tiéd a legdurvább feladat.-osztotta ki.
-Kössz...-mondta David.
-Na felelsz vagy mersz David?-kérdeztem.
-Felelek.-mondta félénken.
-Na nemár,David.-mondták a fiúk.-Beijedtél?
-De ez egy sátán.-mutatott felém David én meg direkt mosolyogtam és szépen pislogtam a fiúkra amikor rám néztek,de amikor elfordultak,akkor meg sunyin néztem Davidre és azt mutattam neki,hogy figyelem,észre is vette ezt.
-Nemár,mi lehet a legdurvább, ez csak Maya.-mondta Harry.
-Hidd el Harry hálát fogsz adni az égnek,hogy ez a feladat nem a tiéd lesz.-vigyorogtam.
-Na akkor most felelsz vagy mersz?-kérdeztem flegmán.
-Merek.-jelentette ki félénken David.
-Na lássuk csak...hmmm...igen ez kell meg ez is...ohh na meg ez...-kutakodtam a zsákomban.
-Na szóval először is bekötöm a szemed és megforgatlak 10-szer utána ki kell futnod a fahából,és azt kell kiabálnod,hogy buzi vagyok,aztán vissza kell jönnöd ugyan így bekötött szemmel,majd ki kell festened Harry körmeit.Aztán rárakok valamit az arcodra és ki kell találnod,hogy mi az,addig nem fogom levenni,amíg ki nem találod,ja és ehhez pedig kezet nem használhatsz,sem semmit.Oké vagy vetkőzik a drága?-kérdeztem gúnyosan.
-Hát Maya kitettél magadért.-röhögött Jack.
-Mikor hoztuk a bőröndöket mondtam, hogy felkészültem.-vigyorogtam.
-Megteszem,de csak mert meg akarlak kímélni a gyönyörű kockás hasamtól,nehogy elolvadj.
-Jaj de aranyos vagy!-vigyorogtam majd hirtelen átváltottam unott arcra.
-Na húzzál idefele,hogy bekössem a szemedet.-mondtam eljáttszva a parancsnokot.David iddjött majd bekötöttem a szemét,megforgatzam 10 szer és ő meg elindult a szoba másik felébe,majdnem elesett,aztán megkapaszkodott az ágyba és nagynehezen kitalált,ha nem fogja meg a korlátot a teraszon akkor leesik.
-Buzi vagyok!-kiabálta majd elkezdett visszafele jönni,egyszer elesett,de végül sikerült bejönnie.
-Na ez kész,most pedig...hát igazából nem sajnálom Harry.-mondtam,majd kinyitottam a rózsaszín körömlakkomat és David kezébe adtam.
-Kössz Maya én is szeretlek.-mondta Harry.Segítettem Davidnek odamenni Harryhez,majd elkezdte festeni a ,,körmét".Már mindenhol volt körömlakk csak a körmein nem.Végül valamennyi a körmeire is ment.
-Na jó inkább hagyjuk mert kifogy a körömlakkom.-mondtam,igazából volt még rózsaszín körömlakkom,de nem bírtam nézni a szenvedésüket.
-Most pedig feküdj le a földre.-utasítottam Davidet,majd ő meg is tette.Elővettem a gumipókokat.
-Maya mire készülsz?-kérdezte David.
-Majd meglátod.-vigyorogtam.
-Maya nagyon gonosz vagy.-jelentette ki Jack.
-Én mondtam,hogy durva lesz,ő meg elvállalta, ennyi.
-Harry mit akar rám rakni???-ilyedt meg David.
-Ha elmondod neked is kitalálok valamit.-néztem rá ilyesztően.
-Majd meglátod David.-mondta gyorsan Harry.Ráraktam David arcára a gumipókot.
-Na?-kérdezte Jack.Megfogtam a pókot és elkezdtem szép lassan feljebb csúsztatni az arcán,úgy mintha mászna...
-Úr Isten Maya ez egy pók!!!Szedd le !Szedd le!Szedd már le az Isten szerelmére!Jack!Harry!Segítesetek már!-rángatózott,majd elvettem a pókot és a szemkötőt is leszedtem.
-Nyugi nagyfiú már vége,és ez csak egy gumipók volt.-röhögtem.
-Maya te nem vagy normális.-mondta David.
-Ja,tudom,na mind1 forgasd azt az üveget.-mondtam,majd David megforgatta az üveget,ami Jack felé mutatott.
-Na haver,felelsz vagy mersz?-kérdezte David.
-Merek.-hangzott a válasz Jacktől.
-Maya mik vannak még a csodazsákodban?Hmm???-huzogatta mosolyogva a szemöldökét David.
-Azok az én kellékeim,szóval találj ki magadnak.-osztottam ki.
-Nemár Maya.-mondta Harry is.
-Na jó van nálam még egy s más.-mondtam,majd elővettem a rózsaszín hajspray-t.
-Te komolyan hoztál magaddal rózsaszín hajspray t?-akadt ki Jack.
-Nem csak rózsaszín van.-elővettem a többit is,majd felállítottam őket a földre.
-Tessék van még kék,zöld,fekete,piros és neon sága.-mutattam végig a spray-ken.Melyik kell?-kérdeztem.
-Maya mért hoztál ennyi hajsprayt?-akadt ki Jack.
-Hogy legyen.-válaszoltam egyértelműen.
-Na Jack a feladatod pedig az,hogy...
YOU ARE READING
Egy nyári tábor...
Teen FictionEz a történet Mayáról szól, aki egy 2 hetes nyári táborba megy nyáron.Új barátokat szerez és velük járó sok bonyodalmat.A bonyodalomak főleg 1 bizonyos személynek az oka...aki fontos szerepet fog játtszani Maya életében,de ezt ő még nem tudja... A t...