-Mi???Kukkolt az a kis szemétláda???Megverem!Mit látott?Ugye nem látott téged meztelenül???-akadt ki Jack,majd felpattant,hogy elmenjen megverni Asht.
-Nem,nyugi nem látott semmi olyat.Csak az ablakon keresztül nézte ahogy pakolászom.-hazudtam.
-De akkor is mit nézegeti az a tahó ahogy te pakolászol azok után,hogy olyan bunkó volt?-idegeskedett tovább Jack.
-Nyugi Jack.-léptem oda hozzá, majd megfogtam ökölbe szorított kezét,hogy nyugodjon le.
-Nem látott semmit és amúgy is,ha olyat látott volna, akkor val'szeg már rég szétvertem volna.-mondtam nyugtatóan, majd megöleltem.Jack úgy szorított engem,mintha az élete múlna rajta.
-Vigyázz magadra.-suttogta a fülembe,amitől kirázott a hideg és a szívem gyorsabban kezdett verni.
-Megpróbálok.-súgtam neki vissza,majd kihámoztam magam az öleléséből.
-Na fiúk,összepakoltatok már a strandra?-kérdeztem Harryékre nézve.
-Nem valószínű.-mondta David.
-Nemár srácok,mindjárt 5 óra,siessetek!-sürgettem őket.
-De Maya még ebédelni se voltunk.Még csak 1 óra lesz.-suttogta nekem Jack,mire az oldalába könyököltem.
-Áuu ezt mért kaptam?-kérdezte Jack.
-Csak kussolj.-mondtam suttogva.
-Fiúk gyorsan!El fogtok késni!-mondtam,mire mind a 2 en felálltak.
-Baszki Maya kössz, hogy szóltál!2 perc és itt vagyunk.-mondta Harry.
-Jó de nem garantálom,hogy megvárunk titeket.-húztam az agyukat.
-Nee légyszi várjatok meg!-mondta David,aztán beszaladt a házba összepakolni a strandos cuccokat.Mikor kijöttek,már mind a ketten össze voltak pakolva.
-Kész vagyunk!Köszi,hogy megvártatok.Na induljunk!-mondta David.
-Szivesen, de menjetek csak előre,Jackkel még meg kell beszélnem vlmit.-mondtam,majd elkezdtem őket a felügyelők felé tolni.
-Oké,de siessetek.-mondta Harry.Mikor odamentek a felügyelőkhöz megkérdezni,hogy mikor indulunk, én már szóltam Jacknek,hogy menjünk.
-Jack.
-Hm?-kérdezett vissza halál nyugodtan.
-Gyere már te barom, ha megtudják,hogy még csak 1 óra lesz akkor kinyírnak minket.-mondtam,majd elkezdtem húzni őt a mosdók mögé...oda úgy se jár senki.Az volt az én titkos helyem.
-Hova megyünk?-kérdezte Jack.
-Majd meglátod.-mondtam,majd bevezettem őt a mosdók mögé.
-Úr Isten,ugye nem itt akarsz megölni?-kérdezte kiakadva.
-Hogy jöttél rá?-mondtam ilyesztően,majd a gyönyörű szemeibe néztem és elkezdtem felé haladni,amitől ő hátrálni kezdett félelmében.Mikor már csak 2 cm választott el az arcától megszólaltam.
-És most végzek veled.mondtam ilyesztően,suttogva,majd elröhögtem magam és hátráltam 1 lépést.
-Most kom bevetted, hogy meggyilkollak a mosdók mögött?-kérdeztem röhögve.
-A focipálya mellett történtek után simán kinéztem volna belőled.
-Nyugodj már meg,csak nem akarom,hogy megtaláljon az a 2 barom.
-Harry, és David?-kérdezett rá az amúgy evyértelmű válaszra.
-Nem,...a postás meg a takarító.-válaszoltam flegmán.
-Hogy jönnek ők a képbe?-kérdezte értetlenül.
-Ahjj...igen persze, hogy Harry és David te hülye.
-Ja már azt hittem lemaradtam.
-Jó inkább maradj csöndben.-mondtam,és kinéztem a mosdók mögül,hogy keresnek e minket.
-Nem látom őket.Pedig...egy fél perce még itt voltak...ahh miattad téveszettem őket szem elől.mondtam kiakadva majd a szemem sarkából láttam,hogy hátulról jön valaki.Azt nem tudtam,hogy ki, de mivel senku nem tudott erről a helyről csak én,ezért nem kívánatos személy.Egyszóval leütöm.Mivel Jack előttem állt és figyelte Harryéket,ezért nem látta,hogy ki jön mögöttem.Már éreztem,hogy itt van egy lépésnyire.Nem is...lehet,hogy ketten vannak.Nem egyszerre lépnek...Amatőr hiba...Mikor éreztem,hogy mindjárt hozzámérnek,hirtelen gyomron vágtam az egyiket,a másikat pedig tökön rúgtam...akkor fiúk.Megfordultam és kik ültek a földön?Hát David és Harry.Erre persze Jack is megfordult.
-Maya,te normális vagy?-szinte nyögte Harry.
-Hát veletek meg mi történt?-kérdezte röhögve Jack.
-Maya történt.-nyöszörögte David.Úgy néz ki Harryit vágtam gyomron.Akkor Davidé volt a rúgás...
-Ne osonjatok mögém,mert akor val'szeg ez fog történni.-mondtam, mintha mi sem lenne természetesebb.Nagynehezen felálltak a fiúk.
-Nem is most megyünk a strandra.-mondta durcisan Harry,akit kicsit megsajnáltam.
-Hát nem éppen.-mondtam vigyorogva.
-És ti mit kerestek itt?-kérdezte David.
-Hát gondoltuk,ha megtudjátok,hogy nem most megyünk strandra,akkor ki akartok minket csinálni...szóval idejöttünk.-mondtam.
-Hát jól gondoltátok, de ezek után inkább feladom.-mondta Harry.
-Jól teszed.-mondta Jack.
-Na jó...megsajnáltalak titeket.-mondtam,majd odaléptem Harryhez, majd Davidhez és nyomtam egy-egy puszit az arcukra,amitől vér vörösek lettek.
-Ezt mért kaptuk?-kérdezte David.
-A strand és az ütések miatt...ja meg a reggeli ébresztő miatt.-mondtam elgondolkozva a mai nap eseményein.
-Na és velem mi lesz?-kérdezte kisfiúsan Jack.
-Mi lenne?-kérdeztem.
-Én nem is kapok puszit?-kérdezte szomorúan, majd alsó ajkát lebiggyesztette.
-Hát...-léptem közelebb hozzá-még gondolkodom a dolgon.-mondtam majd nyomtam egy puszit az arcára,amibe belepirult.
-Na jó,menjünk.-montam,majd elindultunk ebédelni.Megebédeltünk és sokat hülyéskedtünk délután,majd végre elérkezett az 5 óra és indulunk a strandra.Jeee!
CZYTASZ
Egy nyári tábor...
Dla nastolatkówEz a történet Mayáról szól, aki egy 2 hetes nyári táborba megy nyáron.Új barátokat szerez és velük járó sok bonyodalmat.A bonyodalomak főleg 1 bizonyos személynek az oka...aki fontos szerepet fog játtszani Maya életében,de ezt ő még nem tudja... A t...