Az első nap

851 41 0
                                    

-Megérkeztüüünk!!!-visítottam, mikor leszálltunk a buszról.Persze mindenki hülyének nézett,de engem nem nagyon érdekelt.Ránéztem Jackre és megakadt rajta a szemem.Jesszusom Jack vagy 190 cm, ahhw de magas és cuki...basszus...tetszik..de nem zúghatok bele..
-Gyerekek,először gyertek a bőröndötökért és csak utána rontsatok neki a tábornak.-mondta vicceskedve Dóri néni mire mindenki elkezdett röhögni.Épp indultam a bőröndömért, mikor rájöttem,hogy én nem csak 1 bőröndöt hoztam és, hogy egyiket sem bírnám el még külön-külön sem.Na mindegy, majd megoldom valahogy.-gondoltam.Megláttam a bőröndjeimet majd mentem volna oda mikor valaki megragadta a karomat hátulról,megfordultam, hát ki más lenne mint Jack.
-Segíthetek behozni a bőröndöt kisasszony?-kérdezte udvariasan, amitől kirázott a hideg és el is bambultam egy kicsit.
-Nos?-kérdezte kizökkentve engem a bambulásból.
-Amm...nem hiszem, hogy elbírnád.-mondtam bizonytalanul.
-Jaj nemár, hidd el, hogy elég erős vagyok.-mutatott a karjaira, ami valljuk be, csupa izom volt.
-Hát oké, de ne nyavajogj nekem ha nem bírod magad után vonszolni.-mondtam magabiztosan.
-Nem fogok.-mondta ő is magabiztosan.
Odavezettem őt a bőröndjeimhez.
-Itt van.-mondtam, mire elkerekedtek Jack szemei.
-Te most szórakozol velem?-kérdezte meglepődve,kínosan felnevetett és két kezével a hajába túrt kikerekedett szemekkel.
-Na ne szivass, te egy évre jöttél?Mi az Istent pakoltál bele ebbe a bőröndbe?!-akadt ki teljesen Jack.
-Van jobb is.-mondtam magabiztosan.
-Nézd, a mellette lévő is az enyém.-mondtam vigyorogva, mire Jack ejtett egy laza mosolyt,felnézett az égre és hangosan kifújta a levegőt.
-Tényleg?..Most komolyan?-emelte az égről rám tekintetét.
-Most komolyan, te ideköltözöl?-kérdezte hitetlenkedve,majd rám nézett.
-Nem, csak felkészült vagyok.-mondtam magabiztosan vigyorogva.
-És mégis mi a francra készültél fel az apokalipszisre?-kérdezte kiakadva, mire elröhögtem magam.
-Na mi van nagyfiú nem bírod el őket?Azt mondtad, hogy nem fogsz nyavajogni.-mondtam,majd ránéztem Jackre.
-De nem gondoltam volna, hogy Mayácska az egész házat magával rángatja.-mondta kiakadva, de azért viccesen.
-Hát ez van, na segítesz vagy nekem kell behurcolnom a bőröndjeimet?-kérdeztem.-A felügyelők már bementek nem tudnak segíteni.néztem rá.
-Oké segítek, de előbb idehívom a haverjaimat.-mondta még mindig egy kicsit sokkolva.
-Oké de siess, ha már elvállaltad.-mondtam követelőzően.
-Jól van, jól van, 2 perc és itt vagyok.-mondta majd bement a táborba.

*Jack*
Maya...elég helyes lány,...na meg szép...és ..talán csak egy lány a sok közül..vagy nem?-gondolkoztam,miközben elindultam megkeresni Harryéket,hogy segítsenek bevonszolni Maya bőröndjeit a táborba.Megláttam Davidet és Harryt beszélgetni,majd elindultam feléjük.
-Szevasztok, akadt egy kis gond...nincs kedvetek segíteni?-kérdeztem kínosan mosolyogva.
-Na mi az a hatalmas gond amit a ,,Nagy Jack" ne tudna megoldani?-kérdezte Harry vigyorogva.
-Hát az úton megismertem egy lányt...-kezdtem bele de David félbeszakított.
-Óhh, szóval Jacknek már nem megy a csajozás,vagy mi?-kérdezte gúnyolódva.
-Nem azzal van a gond hanem a lány bőröndjeivel.-mondtam kínosan mosolyogva, majd Davidékre néztem.
-Naaa!Azt ne mond, hogy nem bírsz el egy kiscsaj bőröndjeivel.-mondta hitetlenkedve és visszafojtott röhögéssel.
-Hidd el,hogy meg fogsz lepődni.-mondtam.
-Na jó megyünk,-mondta Harry- de csak azért,hogy lássuk mekkora bőröndöt nem bírsz el.-kezdett el röhögni.
-Fogsz te még hallgatni...-mondtam szinte suttogva,ezért nem hallották meg.
Visszaértünk Mayához.Istenem de szép, és ahogy a haját fújja a szél...ahh de sexi...Mi a fene ütött belém?

*Maya*
-Na végre, hogy ideértél,azt hittem itt őszülök meg, 2 perc mi????-akadtam ki teljesen.
-Bájos egy teremtés.-vigyorodott el egy kb 188 cm magas,fekete, oldalt rövidebbre vágott hajú, -(olyna stílusú a haja mint Jacké)-barna szemű srác.
-Ja vettem észre.-röhögött fel Jack.
-Látom jól szórakoztok de a bőröndjeim nem fognak maguktól besétálni!-mondtam idegeskedve,majd elálltam a bőröndjeim elől mire a másik két fiúnak elkerekedtek a szemei.A másik fiú is magas volt de szerintem ő olyan 180 cm körül lehet,sötétbarna haja ugyanolyan volt, mint Jacknek és a másik srácnak, és zöld szemei voltak.
-Harapós a kicsike.-vigyorodott el Jack.
-Baszki...te az egész házat magaddal hoztad?-kérdezte a fekete hajú srác.
-Azt a kurva...te meg mi a francot pakoltál ezekbe a bőröndökbe?-kérdezte a sötétbarna hajú srác.
-Én szóltam.-mondta Jack nagy vigyorral az arcán.
-Sok mindent.- válaszoltam a barnahajú srác kérdésére,majd vállat vontam.
-Na segítetek vagy itt állunk még egy drabig?-kérdeztem kiakadva.
-Persze segítünk.-mondta Jack-Ugye srácok?-hajolt bele a két srác arcába.
-Hát hogyne.-mondták,cinikusan,mintha a világ legkönnyebb dolgára vállalkoztak volna.
-Na gyerünk már,én mára terveztem a kipakolást.Ha már belementetek nincs visszaút.-mondtam,eljáttszva a parancsnokot.
-Megyünk már főnökasszony.-monda vicceskedve Jack, majd ő és a fekete hajú srác megfokták az egyik hatalmas bőröndömet és elkezdték befele vinni.Naggggyon lasssssan...szó szerint...Én neki láttam a másik bőröndnek.Vonszoltam magam után...szó szerint.Egyszer csak könnyebb lett húzni, hátrafordultam majd a barnahajú srácot pillantottam meg aki hátulról tolja a bőröndöt.
-Köszi.-mondtam kedvesen, mire ő elmosolyodott.
-Ne már..., te mosolyogni is tudsz?-kérdezte.
-Mint láthatod.-mondtam.Jackék nagy nehezen lerakták a bőröndömet egy faház elé, és nem sokkal később mi is odaértünk a másik bőrönddel a barna hajú sráccal,majd leraktuk.
-Huhh...ezzel is megvolnánk.Köszi a segítséget.-mondtam kifáradva.
-Szivesen.-mondták a fiúk szinte egyszerre.
-Amúgy ő itt Maya, Maya ők itt Harry( mutatott a barnahajú fiúra) ,és David(nézett a fekete hajú srácra)
-Örültem.-mondtam, majd a választ meg sem várva a felügyelőkhöz mentem,akik nagyban magyaráztak valamit a többi táborozónak.Én már csak annyit hallottam az egészből,hogy 4 en alszunk egy szobában.Mindenki eldönthette,hogy kivel akar egy szobában lenni, ja és ugye fiú és lány faházak külön vannak.
De persze én csak a három fiút ismertem...Nem is voltak velem egy idős lányok.Csak 12-13-14 max 15 évesek.Mikor már mindenki kiválasztotta,hogy kivel akar lenni én még csak egyedül álldogáltam.Három lány volt egyedül, akik szerintem olyan 12-13 év körüliek lehettek.
-Sziasztok.-köszöntem.
-Úgy néz ki, hogy veletek leszek.-mondtam egy kicsit bizonytalanul.
-Ezaazz!-visították egyszerre.Na erre nem számítottam...Azt hittem nekem ugranak,vaaaagy...közlik velem,hogy a terasz szerű előtér tágasabb.
-Mért örültök ennek ennyire?-kérdeztem értetlenkedve.
-Mert te vagy az egyetlen idősebb lány a táborban.-mondta az egyik lány.
-Jaaa.Oké.Amúgy Maya vagyok.-értettem meg,majd mutatkoztam be.
-Én Jeny vagyok(félhosszú szőke hajú,barna szemű, kb 165cm magas),ő itt Lily(vállig érő,barna, egyenes haj,zöld szemek, kb 160cm )és Gina(ő a legkisebb kb 155 cm, szinte fekete szemek és barna hosszú haj).Rájöttem,hogy szólnom kéne,hogy nekem az a faház kell ami elé lepakoltunk a fiúkkal, mert nem bírnánk már elvinni őket.
-Elnézést, Dóri néni, azt szeretném kérni,hogy a miénk lehessen az a faház-mutattam rá arra a faházra,amelyik előtt voltak a bőröndjeim.
-Sajnálom, de az már egy másik lánycsapaté, és már elkezdtek kipakolni.
-Nemár.Ahj...jo azért köszönöm.
-Nézd,az lesz ott a ti faházatok.-mutatott egy jó messzi faházra a tábor szélén.
-Köszönöm.-motyogtam magam elé,majd elmentem a fiúkhoz.
-Fiúk, mondtam már nektek,hogy mennyire szeretlek titeket?-mondtam kedvességet tettetve.
-Nem még nem mondtad.-válaszolt Jack.
-Oké hát akkor most mondom.-mondtam.
-Mi kéne?-kérdezte Harry, mintha ő már tudná,hogy csak meg akarok velük csináltatni valamit.
-Jaj, honnan veszitek, hogy csak akkor jövök ide ha kéne valami?-kérdeztem megjáttszva magam.Erre mindhárman csak felhúzták a szemöldöküket.
-Jól van na.-adtam meg magam-a felügyelők azt mondták, hogy nem lehet a miénk az a faház ami elé lepakoltuk a bőröndöket.-mondtam miközben lebiggyesztettem az alsó ajkamat.Erre Jack jobb szeme kissé tikkelni kezdett,amire majdnem kitört belőlem a röhögőgörcs.
-De tudtam.-mondta David.
-Légysziii segítsetek a bőröndökkel, a faház szinte a világ másik oldalán van.-könyörögtem nekik.
-Jól van, jól van segítünk, csak hagyd abba.-mondta Jack.
-Tudtam én,hogy beleegyeztek.-ugrottam a nyakukba.
-Jól van, nyugi, na menjünk.-állt fel David,majd elindultunk a bőröndök felé.Jack és David megfogták az egyik bőröndöt,én és Harry pedig a másikat.
Megmutattam nekik, hogy melyik faház a miénk, amitől elkerekedett a szemük...hát igen messze volt egy ici-picit...Na de csak odaértünk.
-Köszike, ti vagytok a legjobbak!!!-mondtam vigyorogva és ugrándozva.Egyenesen a szobába hoztuk a bőröndjeimet és ahova leraktuk őket azok ott is fognak maradni még 2 hétig, mert hogy én meg nem mozdítom őket az biztos.
-Szivesen,máskor inkább nem.-mondta Jack, mire mindenki nevetni kezdett.Aztán ők is mentek kipakolni, és én is nekiláttam.Sok mindent a bőröndben hagytam inkább,nem azért mert nem fért el a szekrényben...áhh dehogy.Aznap már csak megvacsoráztunk az ebédőben és elmentünk pihenni, mert mindenki kivolt.Nem csodálom...

Egy nyári tábor...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora