Én már reggel 6 ra beállítottam az ébresztőmet,de nagyon halkra,hogy csak én halljam meg.Csak azért állítottam be ilyen koránra a jelzést,hogy kényelmesen el tudjak készülődni.Szerencsére a lányok nem keltek fel az ébresztőmre.Lassan kikeltem az ágyból,felvettem egy fehér haspólót:
és egy szürke,magasított derekú nadrágot, egy fekete-rózsaszín vans cipővel.Ja és mivel a mosdó úgy van megoldva, hogy az egész tábornak egy lány és egy fiú mosdója van amiben van mondjuk 5 wcfülke és 8 zuhanyzófülke,ezért nekem ki kéne osonni a faházból...hurrá.Szerencsére a mosdó nincs annyira messze...bár túl közel se...de mindegy.Kimentem a mosdóba, fogatmostam,kifésültem a hajamat, amit kiengedve hagytam, majd lemostam az arcom és feltettem egy kis szempillaspirált,majd kiléptem a mosdó ajtaján és beosontam a faházunkba...persze még mindenki alszik.Felkelthetném a fiúkat...hmmm...nem is rossz ötlet.Szerencsére ők csak 3 an voltak 1 szobában, mert nem volt több fiú.Még csak fél 7 van és a felügyelők is alszanak.Vittem magammal 1 nagy üveg vizet.(Muhhahaha.)Elindultam a faházukhoz, majd benyitottam a szobájukba( mivel tegnapról tudtam, hogy melyik az övék), szerencsére nem szabad bezárni az ajtókat,mivel hogyha baj van be tudjanak jönni a felügyelők.
Benyitottam,majd halkan odaléptem Jack mellé, aki békésen aludt.De csak mostanáig.Muhhhahhahaaa.Jol van,jol van befejeztem...Leguggoltam Jackhez és ráöntöttem egy kis vizet az arcára, meg egy kicsit a felső testére.Na jó egy kicsit...khm a fél üveget.Jacknek erre kipattantak a szemei.
-Te meg is mi a francot csinálsz itt?-kérdezte idegesen.
-Hát fölköltöttelek.-mondtam egyértelműen.
-Te nem vagy normális.-húzta a fejére a takarót.
-Naaa....ne legyél már olyan durci...-mondtam sajnálatot játtszva.
-Na jó de ezért megfizetsz.-jelentette ki.
-Még is ho-kezdtem volna bele a kérdésembe,de ő hirtelen berántott maga mellé az ágyába,mire nagyot dobbant a szívem és hevesebben kezdett verni.
-Mondjuk így kiengesztelhetsz, de még gondolkozom egyéb büntetésen is.-mondta magabiztosan mire én ki akartam mászni az ágyból, de újból visszarántott.
-Hova,hova kisasszony?Hmmm?-kérdezte Jack.
-Csak nem gondolod, hogy egy ágyban maradok veled.-válaszoltaszoltam.
-Ha már leöntöttél, akkor itt maradsz velem,minimum 5 percig.-mondta,és közelebb húzott magához, amitől hozzáértem a vizes pólójához és megéreztem a kockáit.Ahww te jesszusom...van egy pár kockája...Miket beszélek, le kell lépnem innen.
-Tetszik?-kérdezte önelégült vigyorral az arcán.
-Álmodozz csak.-mondtam magabiztosan.
-Meglesz.-mondta vigyorogva.
-Na jó nekem ennyi elég volt.szálltam ki az ágyából majd Harryhez léptem.
-Nézd, még őket is fel kell ébreszteni.-mondtam visszafogott röhögéssel amire Jack is elmosolyodott.Lehajoltam Harryhez majd egy kis vizet akartam volna önteni az arcára, mikor megéreztem a fenekemen egy kezet.Hárafordultam és hát ki másé lenne,mint Jacké.Na jó itt betelt a pohár.Megfordultam és mosolyogva elindultam felé, elhitetve vele, hogy én is akarok valamit.És nocsak én is akartam valamit.....egy jobbost adni Jackynek.Szép lassan közelítettem hozzá,majd letérdeltem az ágyára és szépen belerúgtam a hasába, mármint térddel.Erre ő odakapta a kezeit a hasához és meg sem tudott szólalni.
-Na mi van elállt tőlem a lélegzeted?-vontam össze mosolyogva a szemöldökeimet.
-Baszki Maya ez kurvára fájt.-mondta nyöszörögve.
-Nekem sem volt túl kellemes a tipi-tapi.Tanuld csak meg, hogyha hozzámérsz annak következményei vannak és lesznek is.Erre elkerekedtek Jack szemei,de inkább nem szólt hozzám, és hagyta, hogy leöntsem Harryt.
-Baszki Maya te észnél vagy?-ugrott ki az ágyból Harry.Nem volt időm válaszolni, mert ugye David sem maradhatott ki és hát a maradék vizet ő kapta.
-Maya, mégis hogy a francba jutottál be?-akadt ki David.
-Nem zárják kulcsra az ajtókat és elég korán jöttem ahhoz, hogy még a felügyelők se legyenek fent.-vontam vállat.
-Ezt még visszakapod.-mondta David.
-Ohh...de ismerősen hangzik ez a mondat.Jack, te nem tudod véletlenül, hogy honnan?-hajoltam bele mosolyogva az arcába.
-Srácok én is vissza akartam neki adni, de baszki úgy beletérdelt a hasamba,hogy azt hittem lefordulok az ágyról, nem ajánlom, hogy visszaadjátok neki.-mondta Jack.
-Ez komoly Jack?Elvert egy kiscsaj?-kérdezte röhögve Harry, majd felállt és persze ezt kihasználva behúztam neki egy gyomrost, amitől egyből visszaült az ágyára.
-Jó kisfiú.-mondtam neki kedvesen.
-Baszki, miből vagy te???Acélból?-kérdezte meglepődve Harry,miközben a hasát fogta.
-Én szóltam.mondta Jack.
-Nem vagyok acélból,csak bizonyos okokból önvédelmet kellett tanulnom és-itt nyeltem egyet-voltak férfiak,akik...és egy könnycsepp gördült le az arcomon,amit Jack gondolom észrevehetett,mert odasietett hozzám,és olyan szorosan ölelt engem,mintha az élete múlna rajta.
-Nem engedem,hogy bárki bántson téged, vagy olyat tegyen, amit te nem akarsz.-suttogta Jack a fülembe,úgy, hogy csak én halljam meg.Erre én csak megfogtam a pólóját és közelebb húztam magamhoz.
-Sajnálom Maya, nem tudtam.-mondta sajnálkozva Harry.Erre én kibontakoztam Jack öleléséből és felé fordultam.
-Nyugi...igazad van,nem tudhattad.Semmi baj.-mosolyogtam rá önfeledten,majd inkább kimentem a faház lépcsőjére és leültem rá.A fiúk gyorsan elkészültek és odajöttek hozzám.Már fél 8 van,azaz ébresztő.Meghallottam azt a bizonyos ébresztő dalt...Jó reggelt kívánok ,ébredni kéne már...na jó ennyi elég is.A felügyelők is csak most jöttek ki a faházukból,mi meg a fiúkkal csak néztük,ahogy rohangálnak össze-vissza mosdóba,beszélgetni stb.Egyszercsak egy kezet éreztem a vállamon, mikor megfordultam Jacket láttam meg.Óvatosan közelebb ült hozzám,majd magához húzott és egy puszit nyomott a hajamba.Nagyon jó érzés volt, hogy magam mellett tudhatom Őt.
-Megyek, ki kell takarítani a szobánkat.-mondtam szomorúan.
-Megnézném ahogy te takarítasz.-vigyorodott el Harry.
-Haha.Na megyek, majd jövök.-mondtam,majd bementem a faházunkba és a szoba kész csatatér volt.Te jesszusom csupa sár a padló,üres chipseszacskók az asztalon, párnák a földön, a takarók össze-vissza Gina és Lily meg veszekednek,csak úgy repkednek a tollak,fésűk,párnák és még sok minden.Szegény Jeny meg egy párna mögül nézi az eseményeket ilyedtében..még pizsiben...És fogadni mernék rá,hogy ezt nekem kell kitakarítanom.
-Lily!Hol a francban van a kedvenc rúzsom, tegnap odaadtam neked és azóta nem találom.-ordibált Gina.
-Fogalmam sincs,hogy hol van én az asztalra tettem!-kiabált vissza Lily.
-Hát én ott nem látom és nekem kell mára az a rúzs, úgy nézek ki, mint egy zombi!Így mégis, hogy menjek ki a faházból???-akadt ki Gina.
-A két lábadon.-vágott vissza Lily.
-Ahww utállak.-mondta idegesen Gina, majd épp készült megtépni(?) Lilyt, de gyorsan közbevágtam.
-Fejezzétek be!-kiabáltam torkom szakadtából, mire mindegyik elhallgatott.
-Na végre.Köszönöm.-sóhajtottam egyet.
-Most azonnal takarítsatok össze, mert mindjárt jönnek a felügyelők és nem láthatják meg így a szobát.Szóval Gina te hozd a felmosót és a vödröt,Lily, te ágyazz meg mindenkinek,Jeny, te pedig segíts nekem rendet rakni a szekrényekben.
-Oké.-mondták duzzogva.Először Gina felmosott, aztán Lily megágyazott a másik 2 lánynak,(mivel én már korán reggel megcsináltam magamnak)és én meg Jeny pedig rendet raktunk a szekrényben, én kidobtam a chipseszacskókat, majd letöröltem az asztalt,mindenki felöltözött,elpakolta saját holmiját ami még elölmaradt,majd Gina újra felmosott és pont 8 ra végeztünk is.
-Huhh...ügyesek voltatok.-mondtam kifáradva,majd választ nem várva odasétáltam a többiekhez akik már indultak reggelizni.Beértünk az ebédlőbe, elvettem a reggelit,ami jelen esetben vajaskalács volt és kakaó,majd megláttam Jackéket és lehuppantam Harry és Jack közé.
-Kész, végem van.-mondtam fáradtan.
-Miért is?-kérdezte David.
-Borzalmas reggelem volt,azok a lányok...azt hittem kiugrom az ablakon.-mondtam, erre elkezdtek röhögni a fiúk.
-Hohohohó,nem olyan vicces, nem titeket dobáltak meg fésűvel,tollal,egy rakás párnával és még kitudja mivel.-akadtam ki,de a fiúk csak újból röhögni kezdtek.
-És megtudhatjuk, hogy mért dobáltak meg téged azok a kislányok, vagy szupertitkos?-folytotta vissza a röhögést Harry.
-Hát Harry, kérlekszépen azért,mert Gina nem találja a kedvenc rúzsát, amit tegnap kölcsön adott Lilynek,és Lily pedig azt állította, hogy az asztalon hagyta, de Gina nem találta meg az asztalon, ezért meg akarta tépni Lilyt,mikor én közbeléptem.Persze az egész szoba csatatér volt,még sár is volt bent...nem is kevés...és persze nekem kellett kitakarítani, és szerencse, hogy végeztem.-mondtam, miközben a fiúk kikerekedett szemekkel bámultak rám.
-Sose értettem a csajokat...na de megtépni valakit mert nincs meg a rúzsom...-képedt el David.
-Ja...hát mozgalmas reggelem volt.-mondtam, majd végre beleharaptam a kalácsomba.Miután megreggeliztünk, kimentünk az udvarra, ahol összehívtak minket a felügyelők.
-Gyerekek, ma délután 5 órakor elmegyünk a strandra, addig szabad foglalkozás van, lehet ping pongozni, kosarazni, focizni,tollasozni és amit akartok.-mondta az egyik felügyelő, majd mindenki visítozni kezdett a strand miatt.Én odamentem a srácokhoz.
-Csinálunk valamit?-kérdeztem.
-Igen például nézheted, ahogy focizunk.-mondta Jack.
-Juhhu de várom.-mondtam unottan.
-Naaa,nem is vagy kíváncsi rá,hogy hogy focizok?-kérdezte Jack, lebiggyesztve alsó ajkát olyan szomorú kisfiúsan.
-Na jó...megyek...-mondtam, de félbeszakítottak.
-Ezzaz!-mondták egyszerre.-komolyan, mint a gyerekek...
-DE...még nem fejeztem be.DE hozzatok nekem széket.-mondtam eljáttszva a parancsnokot.
-Jól van már főnökasszony...hozom is.-mondta Harry, majd elszaladt egy székért az ebédlőbe.
-Tessék.-rakta le a széket a focipálya mellé.
-Naon köszönöm.-mondtam röhögve.
Jackék mellé beállt pár másik fiú is,kb annyi idősek lehettek, mint ők.Elkezdték a meccset és hogy mit ne mondjak siralnas volt.
-Gyerünk már egy kis életet is vigyetek bele!-kiabáltam a fiúknak.
-Jól van Maya,igyekszünk szórakoztatni téged.-vigyorgott Jack.
-Na gyerünk folytassátok!Én hozok chipszet.-mondtam, majd elmentem chipszért és visszaültem volna a helyemre, ha nem foglalta volna el egy másik fiú akit nem ismertem.Kb 18 év körüli lehetett, barna (oldalt rövidebbre vágott haj,mint Jacké),és gondolom magas is.Mikor visszaértem az összes fiú észrevett,(kivéve azt az egyet)mivel meghallották a chipseszacskó zörgését és hát ki nem szereti a chipset?
-Khm...ide engednél?Ez az én helyem volt.-mondtam még kedvesen.
-Jól mondtad....Volt.-válaszolt az idegesítő fiú,aki továbbra is a helyemen ült.
-Na ide figyelj,próbáltam kedves lenni, de ha nemhasznál, akkor kénytelen leszek lelökni a székemről.
-Jujujj,beindult a kiscsajszi.-mondta gúnyolódva, mire én csak kirúgtam alóla a széket, ő a földre esett,a szék meg elborult, de én felállítottam,leporoltam és leültem rá keresztvbetett lábakkal.
-Chipset?-kérdeztem a még mindig engem bámuló fiúktól, rá sem nézve arra a tahóra, aki mellesleg még mindig a földön ült.Odanyújtottam a chipset a fiúknak de kész, ledermedtek.Hurrá...
-Hahó!!!-legyeztem meg a kezem az arcuk előtt, mire felébredtek a bambulásból.
-Nem köszi...-mondták.
-Hát jó.Több marad nekem.-mondtam, majd inkább felálltam odamentem ahhoz a tahó fiúhoz és lehajoltam hozzá.
-Ne mond, hogy nem szóltam.-mondtam elégedetten, megpaskoltam kétszer a fejét,ezzel tönkretéve tökéletesen belőtt haját majd otthagytam őt, de hallottam még, hogy a többi fiú rajta röhög, és ezen én is elmosolyodtam.A táborban ugye egész nap megy a zene a nagy hangszórókból és lehet kérni is zenét.
Mikor bementem a szobánkba nem volt bent senki, és meghallottam az egyik kedvenc számomat,a Mi Gente -t, amire táncolni kezdtem.A pörgősebb résznél shuffle-öztem, a többinél pedig csak ritmusra, járt a lábam és a csípőm.Tökre beleéltem magam, de egyszer csak észrevettem, hogy az a tahó srác figyel engem az ablakból, erre csak odaléptem az ablakhoz.
-Nem illik kukkolni.-mondtam neki vigyorogva,küldtem neki egy puszit,majd behúztam a függönyt.Kimentem a faház elé.Még mindig ott állt.
-Senki nem tudhatja meg,hogy táncoltam, vili?-kérdeztem tőle.
-Miért nem?Tök ügyes voltál.-mondta.
-Csak mert.Ez az én magánügyem.Csak tartsd a szád és nem verlek meg.-kacsintottam rá.
-Megígéred?-kérdeztem belevigyorogva a képébe.
-Igen...jól van jól van.-tette fel a kezét védekezően.
-Helyes.-hagytam ott,majd megkerestem a fiúkat, akik a faházuk lépcsőjén ültek.
-Sziasztok.-köszöntem.
-Miről beszélgettél te Ashel?-kérdezte aggódva Jack.
-Neked is szia.-momdtam undokan.
-Szia.-köszönt vissza idegesen.Szóval?
-Ki az az Ash?-kérdeztem értetlenkedve.
-Akit szarrá aláztál a focipálya mellett.-mondta visszafolytott röhögéssel.
-Jaaa, hogy a kis tahó, aki nem engedett vissza a székemhez?-vigyorogtam.
-Ja,az.-mondta Jack.
-Csak kiosztottam,hogy legközelebb ne szóljon be nekem,és ne kukkoljon.-mondtam,majd rájöttem,hogy elszóltam magam...Sziasztok!Ez az első könyvem, remélem tetszik,írjátok meg kommentbe, hogy eddig milyen.
Már dolgozom a folytatáson, addig is puszi mindenkinek!
by.: Az író.
ESTÁS LEYENDO
Egy nyári tábor...
Novela JuvenilEz a történet Mayáról szól, aki egy 2 hetes nyári táborba megy nyáron.Új barátokat szerez és velük járó sok bonyodalmat.A bonyodalomak főleg 1 bizonyos személynek az oka...aki fontos szerepet fog játtszani Maya életében,de ezt ő még nem tudja... A t...