Mikor odaértünk a táborhoz még mindenki össze-vissza rohangált.Mikor beléptünk a kapun ismét mindenki minket figyelt.Én csak beletemetten az arcom Jack nyakhajlatába.Nem akartam senkit látni.
-Csak menjünk be a faházatokba és ki se jöjjünk.-súgtam oda Jacknek,aki vette és egyből bementünk a faházukba.Jack óvatosan lefektetett az ágyára,majd egy puszit nyomott a homlokomra és persze,hogy most rontottak be a fiúk.
-Srácok jól vagytok?Maya Úristen minden rendben?-kéredezősködtek a fiúk.
-Majd mesélek...de ha nem haragszotok most inkább aludnék.-mondtam halkan.
-Persze...rendben.-mondta Harry.
-Oké,megértjük.-mondta David.Én csak befészkeltem magam Jack ágyába és próbáltam aludni,de nem nagyon ment.Harry és David már kimentek a faházból.Csak Jack ült ott mellettem és figylete minden mozdulatomat.
-Ide jössz mellém?-kérdeztem halkan,de Jack szerencsére meghallotta.
-Persze.-mondta,majd bebújt mellém az ágyba.A fejemet a mellkasára hajtottam,jobb kezemmel a hasát öleltem át,ő pedig átkarolta a derekamat,bal kezével pedig átölelt.Annyira jó volt mellette lenni.Így már pillanatok alatt el tudtam aludni.Nincs annál jobb,mikor az Ő karjaiban alszom el és érzem az Ő illatát.Nem tudom mennyit aludhattam,de mikor kinyitottam a szememet,már este volt.Jack még mindig mellettem feküdt és a fiúk is aludtak.Senkit nem akartam felébreszteni,de én már nem bírok visszaaludni.Inkább játszottam egy kicsit Jack hajával,majd végigsimítottam az arcán.Olyan aranyosan szuszogott mellettem.Na jó nem bírom sokáig egyedül.Muszáj felkeltenem valakit.Ha már Jack úgy is ilyen közel van...Lassan odahajoltam hozzá és apró puszikkal hintettem el az arcát.Elkezdett mocorogni de nem kelt fel...na jó...ezzel lassan odahajoltam hozzá és lágyan megslcsókoltam,amire egyből felébredt és visszacsókolt.Nyelve az enyémet kereste,majd mikor megtalálta egy újabb szenvedélyes csókban forrtunk össze.
-Szeretném ha minden reggel így ébresztenél.-súgta oda lihegve vágytól égő hangon két csók között.
-Csakhogy most éjszaka van.-mosolyogtam bele a csókunkba,ami láthatóan tetszett neki.Végigsimított a derekamon,majd kezdte volna kikapcsolni a melltartóm pántját,mikor megfogtam a kezét.
-A-a.Még nem.És nem is itt.-mondtam.
-De már annyira akarlak.-suttogta ismét vágytól égő hangon.
-De nem lehet.-mondtam.
-De mindennél jobban akarlak.Tudni akarom,hogy itt vagy velem.Csak velem.Senki mással.Azt akarom,hogy csak az enyém legyél.-
-Hidd el,hogy eljön majd az ideje de az nem most lesz.-
-Jólvan...kössz.-durcizott be.
-Naaaa,tudod,hogy szeretlek.-nyomtam egy puszit a szájára,,majd lassan kikeltem az ágyból.
-Hova mész?-fogta meg a karomat Jack.
-Csak pisilni.-
-Oda is jöhetek veled.-
-Nem kell köszi.Odatalálok egyedül is.-majd kimentem a mosdóba,megmostam az arcom,gyorsan elmentem pisilni,majd az utam Jackhez vezetett vissza.Óvatosan benyitottam hozzájuk,majd ismét bebújtam Jack mellé.
-Gyors voltál hercegnőm.-
-Nem terveztem a wc fülkében nézni a sorozatomat.-mondtam neki kissé flegmán.
-Akkor néznéd velem?-
-Azt se tudod,hogy milyen sorozatot nézek.-
-Majd megtudom.De amúgy is,amit veled csinálok az csak jó lehet.
-PLL.-
-Mivan?-
-A kedvenc sorozatom.-
-Ja...aha...biztos.-
-Nem fogom elmagyarázni.Jössz vagy nem?-
-Jövök!-erre csak elnevettem magam,majd elővettem a telefonomat és elindítottam a PLL legújabb részét.
Mind a ketten ültünk.Én beültem Jack elé,ő pedig mögöttem volt,nekidőlt az ágy támlájának,és átkarolta a derekamat.Én meg csak tartottam a telefont,majd a füles egyik részét odaadtam neki,és így együtt tudtuk nézni.Már vagy 2 kemény perce ment a sorozat mikor...
-Ez ki?-kérdezte Jack a barna alacsony lányra mutatva.
-Aria.-
-És az?-
-Spencer.-
-És akk-nem hagytam,hogy befejezze.
-Csak nézd és kuss.-
-De cuki vagy.-
-Tudom.De hagy nézzem.-
-Jólvan na.-mondta,majd mégszorosabban kezdett ölelni.
-És ki valójában a fekete pulcsis?-
-Ez a sztori lényege.Még senki sem tudja,hogy ki A.Elvileg Mona lett volna,de őt is irányította valaki.Majd kiderül.-
-Ahm...oké.-ezek után már nem beszéltünk sokat,csak néha rossz pózban voltunk vagy ilyesmi és azért szóltunk egymásnak.Miután vége lett a résznek mindketten bealudtunk úgy ahogy voltunk.Reggel arra ébredtem,hogy Harry és David bámul ránk felülről.Kezdtek egyre közelebb jönni...
-Felkeltél hercegnő?-kérdeze játékosan Harry,erre én csak kitoltam az arcát az enyémből,majd Davidet is kitoltam a képből.
-Na,mért kell ellökni magadtól?-kérdezte szomorúságot tettetve David.
-A területemen vagy és eléggé zavar.-mondtam,majd kimásztam Jack mellől,aki mellesleg még csak most ébredt fel.Jack még csukott szemmel kezdett el kapálózni utánam.
-Maya,hol vagy?-kérdezte még mindig csukott szemmel.A fiúk elröhögték magukat,én meg csak mosolyogni tudtam ezen.Lassan visszamentem Jackhez,aki ahogy megérezte,hogy ott vagyok.Magához húzott és jó szorosan átölelt mint valami plüsst.Alig kaptam levegőt.
-J-jack,nem kapok levegőt.-nyögtem ki végül.
-Jah,bocsi.-nyitotta ki gyönyörű szemeit,majd lejjebb vett a szorításán.
Lassan felé fordultam,majd mielőtt akármit is mondhattam volna,hosszú és eléggé nyálas csókba vont.A fiúk csak röhögtek,de abban a percben nem érdekelt.Lassan végeztünk,a fiúkat egyesével leütöttem,majd átmentem a faházamba átöltözni,elkészülődni,miután végeztem újra a fiúk faháza felé indultam.Megláttam Bryanékat és a többi embert aki akkor ott volt,mikor leüvöltöttem kb mindenki fejét.Gyorsabban kezdtem el menni,a végén csak azt vettem észre,hogy már rohanok a fiúk faháza felé,majd berontok a szobájukba.Nagy szemekkel néznek rám,hát gondolom nem értik,hogy mért rontok csak így rájuk.
-Mi ez a nagy rohanás?-kérdezte Jack,majd átölelt.
-Áh...semmi,semmi.Hagyjuk.-mondtam még mindig lihegve.
-A semmiért nem rohansz.-mondta David.
-David te olyan bölcs vagy ma.-mondtam cinikusan,majd kibontakoztam Jack öleléséből és inkább leültem az ágyra.
-Köszönöm,de nem csak ma.-válaszolt,mire én csak megforgattam a szemeimet.
-Siessetek!Mindjárt reggeli!-mondtam,majd a fiúk gyorsan elkezdtek pakolni,majd rendet rakni.
-Huh,készen vagyunk.-mondta Harry,majd ledőlt az ágyára.
-Lehetne jobb is...de megteszi.-mondtam,majd keresztbe raktam a lábam és néztem,ahogy kidőlnek a fiúk.Jack mellém ült,aztán megszólalt.:
-Akkor inkább csináld te!-mondta,majd elkezdett csikizni.Erre én csak nevettem és elkezdtem csapkodni,hogy hagyja abba.A végén sikerült leszorítanom a kezeit,én kerültem fölülre,majd én is csikizni kezdtem őt.A fiúk csak bámultak mi meg jól szórakoztunk.Így kell ezt.
-Oké ha befejeztétek,akkor talán mehetnénk is.Ja és Maya,te még tartozol nekünk egy elég hosszú sztorival.-mondta Harry,aztán kiment a szobából Daviddel együtt.
-Mehetünk?-kérdezte nevetve Jack.
-Tényleg menni akarsz,vagy csak nem bírsz kiszabadulni a csikizésem alól?-röhögtem tovább.
-Erre inkább nem válaszolok.-mondta ő is röhögve,majd abbahagytam a csikizést és elindultunk az ebédlő felé.Kicsit féltem,hogy mit fognak mondani a többiek,dr tudtam,hogy itt van velem Jack aki majd megvéd,és nem hagyja,hogy bármi bajom essen.Annyira szeretem őt.De még Davidnek és Harrynek is el kell mesélnem a történteket,ami nem lesz egyszerű...de muszáj lesz...Sziasztok!Itt egy rövidebb rész addig,ameddig nem találom ki pontosan a sztori eseményeit.És nagyon szépen köszönöm,a több,mit 900 megtekintést,és több,mint 60 vote ot!Imádlak titeket.Igyekszem a kövi résszel,addig is puszi mindenkinek😘.: by: Az író.
ESTÁS LEYENDO
Egy nyári tábor...
Novela JuvenilEz a történet Mayáról szól, aki egy 2 hetes nyári táborba megy nyáron.Új barátokat szerez és velük járó sok bonyodalmat.A bonyodalomak főleg 1 bizonyos személynek az oka...aki fontos szerepet fog játtszani Maya életében,de ezt ő még nem tudja... A t...