Soha többé nem táncolok,vagy mégis?

487 17 2
                                    

Jack karjaiban ébredtem,majd gyorsan átmentem a faházamba,átöltöztem,elmentem mosdóba,azután vissza mentem a fiúkhoz.Még csak most ébredeztek.
-Jó reggelt kicsim!-szólalt meg Jack,majd odamentem hozzá és megcsókolt.
-Jó reggelt!-mondtam én is,majd felálltam.
-Kint várlak titeket.-azzal kimentem és leültem a lépcsőre.El sem hiszem már szombat van...ma lesz az ének és a táncverseny...Még mindig nem tudtam dönteni...
-Kész vagyunk.-jött ki Harry,majd David és Jack.
-Hurrá,mehettek takarítani.-mondtam,majd felálltam,hogy én is segítsek a saját faházunk takarításában.
-Jól van na,most kwltünk fel és máris dolgozzunk...hm..-mondta David két ásítás közepedte.
-Látod milyen igazságtalan ez a világ.-mondtam,majd elindultam seprűért és felmosóért.Bevittem a lányoknak,akik mellesleg még aludtak.Gyorsan felsöpörtem,és rendetraktam az én részlegemen,a többit pedig rájuk hagytam.Mentem a fiúkhoz beszélgetni.Nemsokkal később a táborozók már gyűltek a reggelihez.Mi is elinduktunk,reggeliztünk,és én ismét maradtam mosogatni...Nem volt rossz,ismét segített a konyhásnéni,megköszöntem,majd visszamentem a táborba.Most minden olyan nyugodt és békés.Kevés ilyen nap van.A felügyelők összehívták a táborozókat és ismertették a mai programokat,amik a következők:délelőtt szabad foglalkozás,délután pedig 2-3-ig filmnézés,4-től 7-ig énekverseny,fél 8-fél 10-ig pedig táncverseny...(igen áttették vasárnapról szombatra,mert:)vasárnap pedig a ,,bál''.Nem kell sokat gondolni a bálba,aki akar énekelhet,de jön majd DJ,lesz tánc,sok kaja alkoholmentes innivalók,persze nekem vannak dolgok a táskámban...Naa nemérdekes majd még gondolkozok,hogy mire jelentkezzek,nem mintha sok időm lenne.Szokásosan mentem a fiúk faházába,majd egy lányt vettem észre az egyik ablaknál álldogálva...kicsit megijedtem,a fiúk épp öltöztek,belehetett látni az ablakon.Mivel velem egy idős lányok nincsenek,eléggé érdekel ki az,és mért nézegeti a pasimat öltözés közben.Mögé osontam,majd rászóltam.
-Hé,mit csinálszt te itt?-emeltem meg egy kicsit a hangom,közvetlen mögötte állva.Eléggé özzerezzent,majd megfordult.A fiúk is felfigyeltek ránk,majd felöltöztek és kijöttek.
-Ah,én s-semmit,csak kerestem,aa..szemüvegemet.-mondta ilyedten.A haja két copfba volt fogva és szemüveget hordott...kicsit ilyesztő volt.
-Rajtad van.-mondtam.
-Mi folyik itt?-kérdezte Harry.
-Ez a lány titeket figyelt az ablakon keresztül,miközben öltöztetek.-mondtam mérgesen.A lány belepirult,majd a fiúkra nézett.
-Szóval mért is figyelted őket?-kérdeztem nyugodtabban,majd ránéztem.
-H-hát csak...-nem fejezte be és hirtelen elrohant.Meglepődve a fiúkra néztem,Ők csak bambultak rám.Nem úgy néztek ki,mint akik felfogták,hogy mitörtént az elmúlt öt percben.
-Nahjó..menjünk be.-mondtam,majd bementünk a szobájukba.Mindenki a saját ágyára ült én pedig Jack ölébe.Átkarolt hátulról,majd belepuszilt a nyakamba.Kirázott tőle a hideg.El sem hiszem,hogy van valakim,aki ennyire szeret,önmagamért.
-Mit akarhatott?-kérdeztem.
-Nyilván csodálni a kifogástalan felsőtestem.-huzogatta a szemöldökét David.
-Csakis.De ha akár csak 1 újjal is hozzáér Jackhez,na pont addig élt a nyomorultja.-mondtam,majd megcsókoltam Jacket.
-Nyugi senki sem veget el tőled.-mondta mosolyogva.
-Jól van jól van elég lesz gerlepár.-mondta Harry.
-Biztos tetszik neki valamelyikőnk,ennyi,majd lekopik.-mondta David,végül is igaza van.
-Oké,csináljunk valami értelmeset.-mondtam,majd felálltam.
-Ez mért nem értelmes?-kérdezte Harry.
-Mert nem csinálunk semmit.-mondtam,majd felfeküdtem Jack ágyára.
-Jaj Maya,a közösségi program.Tánc?-kezdte el huzogatni a szemöldökét David.Hirtelen görcsberándult a gyomrom.
-Am,még nem tudom.-vaszoltam.
-Nyugi akármit is választasz ügyes leszel.-mondta Jack.
-Köszi-ültem fel.
-Najó akkor most azonnal eldöntöm.Legyeeeen ének..vagy nem is tánc...nem az nem jó,akkor...talán...ahhjj.-kezdtem bele.
-Te aztán jól eldöntötted.-mondta Harry,majd nevetni kezdett.
-Nevess csak nevess de én attól még nem tudok dönteni.-sóhajtottam fel.
-Najó megvan.Tánc.Anya röbbé nem az életem része.Tovább léptem.Legyen tánc...vagy talán mégse kéne?Aaahhh...meghalok..-kezdtem újra.
-Nem nem,nincs vissza út.Tánc.Már eldöntötted.-vágta rá David.
-Jo...akkor ki kell találnom,hogy mire táncoljak és,hogy mit táncoljak...-mondtam.Jack segített felülni.
-Ne aggódj,segítünk dalt választani...a táncot rád bízzuk.-mondta Jack.
-Jó megoldottuk-csaptam össze a tenyereimet-most segítetek nekem dalt választani.Hozom a telefonom.-mondtam fennhangon,majd elmentem a telefonomért.
-Ez kész.-temette az arcát a tenyerébe Jack.Visszaértem,majd elkezdtem zenéket keresni.
-Ez?-tettem be a Mi Gente t.
-Tökéletes.-állt fel Harry,majd összecsapta a tenyereit-Mehetünk is.-ment volna ki az ajtón,de megállítottam.
-Na na Harry,de még is hova mész?Nem végeztünk ülj csak vissza.-mondtam,neki,majd ő visszaült a helyére.
-De amúgy milyen volt?Tényleg jó vagy keressük tovább?
-Jó volt de nézzünk meg többet.-mondta Jack,David pedig bólogatott.A következő a 16 shots volt,amire vadul bólogatni kezdtek.
-Ez ez ez ezlesz azz!-állt föl Jack,és a telefonomra mutogatott.Elnevettem magam,majd rábólintottam.Már csak a koreó van.Huh...hát oké.Azt már nélkülük megoldom.
-Okés,köszi a tánc részét megoldom.-mosolyogtam rájuk,ők rábólintottak,majd bementem a faházamba.A lányok épp valami nyakláncot csináltak.Nem volt gond elfértem tőlük.Köszöntem nekik,bekapcsoltam a zenét,majd elkezdtem agyalni a lépéseken.Azt már tudtam,hogy mikor a lövések lesznek akkor belly dance ezek,(ha értitek),a többit meg hozzá kell építenem.

(Belly dance,a pisztolyos cuccot így képzeltem el👇🏻3.percnél van az a pisztolyos amire gondoltam,csak ugye a másik zenével,azt is berakom)


(Ez az a zene amire táncolni fog👆🏻)

A lépések nagyjából már megvannak,elég jól összeraktam,már megyünk is filmet nézni az ebédlőbe.Valami rajzfilmet nézünk meg,ami nagy valószínűséggel nem fog érdekelni.Elindultam az ebédlőbe a többiekkel együtt,majd mikor beértem,megláttam a hátsó sorban a fiúkat,akik nekem integettek,hogy foglaltak helyet.Leültem Jack mellé.
-Na hogy megy?-kérdezte Jack.
-Egész jól.-mondtam,majd fejemet a vàllára hajtottam.Elkezdődött a film,ami most a Coco volt.Nem volt rossz,csak egy kicsit unalmas(ha valaki szereti ne vegye magára,láttam,és nem ez az igazi véleményem).Film közben eleredt az eső,aminek nagyon örültem.Mikor vége lett a Coco nak székeket kellett pakolnunk,majd berohanni a faházainkba,én persze a fiúkhoz mentem.Felelsz vagy merszeztünk egy kicsit elállt az eső.Ezzel a programok is csúsztak,aminek egy kicsit örültem.A táncot áttették 8-ra.Nem sokkal később átmentem az én faházamba gyakorolni,a lányok nem voltak bent.Ami azt illeti nem sokat láttak a táncomból,aminek örülök,mivel annál nagyobb meglepetés lesz.Kidolgoztam a lépéseket,és észre se vettem,hogy elszaladt az idő, már 5óra van.Most kezdődik az ének,amiről szintén nem szeretnék lemaradni.Bementem az ebédlőbe,ahol a táborozók nagy része bent volt.A terem is szépen ki volt díszítve,még egy kisebb színpad is volt,és hely a táncosoknak.Nagyon tetszett.Megtaláltam a fiúkat,odamentem hozzájuk,majd közösen néztük az éneklő táborozókat.Az a jó,hogy nem tudják,hogy tudok énekelni...talán holnap meglepem őket a bálon...hmm,nem is rossz ötlet.Eddig csak kisebbek voltak,és egész jól csinálták...najó már aki.Most jött az egyik nagyarcú kosaras.Nem hittem volna,hogy tud énekelni.Elkezdte énekelni az imagine dragons tól a Believer t.Elismerem,hogy jól énekelt,de holnap akkor is le fogom énekelni a színpadról.Muhahaha.Volt még pár korombeli csávó akinek jó hangja volt,ők is ismertebb dalokat énekeltek.A táborozók döntenek a helyezésekről,holnapig lehet szavazni,és a bálon kihírdetik a nyerteseket.Ugyanígy van a táncnál is.Ami mellesleg most fog jönni...Gombóc szorult a torkomba.A fiúk egész idő alatt bíztattak,van is miért mert szerintem nagyon jól táncoltak a fiúk,és ha nem ütöm meg a szintjüket mindenki rajtam dog röhögni...Szerencsére nem az elsők között voltam.Nagyban lapultam,de mikor már az összes táncos lement nem volt hova lapulnom...én következtem...

Sziasztok,itt is a rész.Akkor szerintem vasárnaponként lesz rész,vagy lehet most előbb mert élvezem ennek a résznek az írását.😍😍Huhu mi lesz még itt😱😍❤️.Na mindegy is majd a héten megtudjátok,(egy részét)addig is puszi mindenkinek😘:
Luv you all: the Writer

Egy nyári tábor...Onde histórias criam vida. Descubra agora