second

2.4K 191 17
                                    

- Idi doma, Harolde. Tvoja smjena je završila.. - Klara je uzdahnula no kovrdžavi dečko je odmahnuo glavom. - Harold, zbog tebe neću zaraditi svoju plaću! - prekrstila je ruke preko svojih ravnih prsa. No, on je bio uporan. Zašto bi otišao kada djevojka /prekrasnih smeđih očiju/ se još nije pojavila? A doći će. Mora.

- Gle', budem preuzeo i tvoju smjenu. Idi doma. Odmaraj se. Dat ću ti tvoj dio novaca.. Molim te. - procijukao je i napravio najslađi /dječiji/ izraz lica kojem ona nije mogla odoljeti. Možda je potajno bila i zaljubljena u kovrdžavca no znala je istinu. Kovdžavi je želio ostati, pa čak i raditi duplu smjenu da bi vidio nju. Nije imala šanse, ali nije željela pokvariti njegovu šansu sa Tajanstvenom.

- Uredu.. Uredu. Ali nemoj ništa razbiti i pokvariti jer ja ne mislim preuzeti zasluge. Vidimo se, čupavi.. - uputila mu je kratki osmijeh i pokupila svoje stvari na brzinu. On je spustio topao poljubac na njen obraz i nasmijao se od uha do uha, kao da mu je poklonjen paket pun banana i to onih sa crnim pjegicama, a ne kao da će odraditi još jednu smjenu. Ona se samo zarumenila i klimnula glavom, znajući da joj se Harry zahvaljuje preko kratkog poljupca.

- Sretno sa Tajanstvenom.. - to je bilo njeno ime. Niko ju nije poznavao. Jer i ako je išla u školu, sigurno nije bila najkomunikativnija osoba na svijetu. I bili su upravu.. Obično je sjedila u zadnjoj klupi, grickala vrh olovke i pisala po hiljadu puta neki detalj iz Sherlocka. Ili samo riječ 'Sherlock'.. Nije bila društvena i zbog toga ju niko nije ni primjećivao. No, ona nije glavna tema sada. Glavna tema je široki osmijeh koji je ona proizvela.

- Sretno mi.. - Harry si je prošaputao kada je ugledao crnu kapicu /pola sata poslije/. Crna kapica joj je bila nabijana do pola čela, prekrivajući dobar dio njene kose. Na kapi je pisalo 'Loš dan za kosu' i Harry je shvatio da ju je vjerovatno zaboravila oprati. Pročistio je grlo i otpio gutljaj vode iz velike čaše kada je shvatio da ju treba poslužiti. Sjela je za uobičajan stol i zapravo je bila u svojoj uobičajnoj odjeći. Široki džemper, ovaj put bijeli sa crnim okovrtanikom, crne hlače i stare sive starke. Igrala je se nervozno sa prstenom koji je skinula sa prsta, dok je spuštala knjige na stol. Ruksak je bacila na stolicu pored i ušuškala se ugodno u stolicu. Harry je bio potpuno uništen. Nije mogao shvatiti kako bi neko mogao povrijediti nešto tako malo i nevino. Nije mogao shvatiti da je ona pokušavala povrijediti sebe. Da je Harry tako predivan kao ona, vjerovatno bi se gledao po cijeli dan u ogledalu i možda poigrao sa kosom koja je izgledala ekstremno čisto i mekano /iako je kapa govorila drugačiji priču/. Pogrešnu kapu nosiš, bejbe, pomislio je u sebi no nije ništa rekao. Čvrsto je čuvao hemijsku olovku i malenu sveskicu u svojoj ruci dok se kretao prema 'njenom' stolu. 

Kada je čula korake, pogledala je ka gore, kroz svoje duge trepavice koje su još uvijek bile vlažne od plača. Uvijek tako završi. Prvo stane na vagu, onda ugleda ogromnu brojku, rasplače se i gurne prste što dublje može u svoje grlo. Taj postupak ponovi par puta sve dok čista voda ne izlazi iz njenih usta. Čitala je da je povraćanje loše za njene zube jer ih nagriza no s obzirom da mrzi svoj osmijeh, nije da joj je stalo. Kroz vlažne trepavice ugledala je smiješnog konobara. Ili barem onog koji pokušava biti smiješan. Nosio je bijelu majicu sa plavim prugama, uske hlače i požalile je što je i pogledala prema njegovim nogama. Bile su duge, onakve kakve je ona željela i bile su tanke kao kod najboljeg modela. Ispustila je kratak uzdah no on joj se obratio pa je pogledala ponovno prema njegovom licu.

- Danas imamo u ponudi, svježe mafine sa čokoladom i tijestom od banane. Kapućino od čokolade sa mentom i naravno.. Svježeeee šale koje ću ja izvesti. - nasmijao se ponosno jer nije zaboravio ni dio govora i nije mucao dok ga je izgovarao. Primjetio je njene blago crvene oči, blago crveni nos, blijedo lice i ogromne podočnjake. - Je li sve ok? - prošaputao je, skoro bojeći se da će otrčati kao i prvi put kada ju je pitao oko njenih izrezanih zglobova.

34 jokes » h.s.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora