twelfth

1.4K 157 12
                                    

Polako je prošla rukom kroz uvijenu smeđu kosu koja je padala preko njenih ramena. Odmahnula je kratko glavom i sjela na stolicu, krsteći ruke preko svojih prsa. - Ne znam nisam sigurna.. - promrmljala je. Tri godine jesu prošle ali ona je i dalje bila jedna nesigurna krtica. - Misliš da će se njemu svidjeti? - pogledala sam prema Matildi koja se nasmijala.

- Tvom mužu se sviđa i kada nosiš jednu od svojih jednodjelnih pidžamica. Prošlo put si bila u onoj žirafi i on je rekao da si najljepša osoba ikada. A sada nosiš dolce haljinu i kosa ti izgleda predivno.. Naravno da će mu se svidjeti. - uzela je svoj pribor i pogledala prema Dahlii. - Još samo šminka. Nećemo ništa jako. Ti si prelijepa bez obzira koliko šminke imaš na licu. - Dahlia se zakikotala, rumeneći se.

- A daj, jooj.. Hvala ti. - zakikotala se i mogla sam čuti kako se vrata otvaraju. - Doma je.. Idi na stražnja vrata.. - pogurala je Matildu van iz stana sa kratkim osmijehom. Požurila je prema vratima, zapinjući za haljinu i padajući pravo u dvije snažne ruke.

- Pa gdje se ova ljepotica žuri? - nasmijao se i spustio svoje predivne pune crvene usnice na njeno čelo. Zakikotala se i pogledala prema njemu, crvenilo ju je obuzelo kada je primjetila kako je prelijep. I kako dobro izgleda u tom odijelu. Zagnjurila je glavu u njegova prsa, ostavljajući kratak poljubac na njegovim prsima.

- Da pozdravi svoga mužaa.. - zakikotala se i uspravila u njegovim rukama, Harry je postajao sve visočiji i visočiji. Morala se dignuti na prste čak i u svojima štiklicama da bi otisnula poljubac na njegove crvene usnice. Nasmijao se kada je otisnula njihove usnice zajedno.

- Mhmh, kako to zvuči lijepo iz tvojih usana. Ne sjećam se da si bila tako malušna. Smanjila si se.. - dodao je iako je znao koliko ju ljuti činjenica da je on visok kao soliter. Zagnjurila je  glavu u njegova prsa i uzdahnula. Podsjetila ga je na jednu od onih beba sa youtube'a.

- Ne, nisam.. Samo si ti porastao. I ja sam savršene veličine, a ti si ogroman. - zakikotao se na njeno blebetanje, tako je barem to ona zvala. Podigao joj je bradu da bi se pogledali oči u oči. Nasmijao se jer nije mogao da vjeruje koliko je zapravo sretan. Kao i svi drugi vjerovao je da njihova veza to neće izdržati, paparaci, fanovi.. Mislio je da će biti preteško no ona je sve to izdržala hrabro i znao je da je to to. Suđeno mu je da bude sa Dahliom i vjenčanje je bila najnormalnija odluka. Skoro godinu dana braka sa najdivnijom ženom na cijelom svijetu. 

- Mhmh, da oprosti. Geni. - nasmijala se i prešla rukom kroz njegove kovrdže koje su bile dosta duže. Njegova kosa je bila dosta duža no njoj nije smetalo. Voljela bi Harrya i sa kosom do poda.. Oke, to bi bilo čudno no svejedno. Otisnuo je još jedan poljubac na njenu kosu prije nego li ju je povukao sa sobom u dnevni boravak. Ostavio ju je na vratima dnevnog boravka, sjedajući u njihov kožni kauč. - Dođi do mene.. - polizao je usnice, dok ju je gledao kako hoda prema njemu. Nije često nosila takve haljine, no njemu je bila predivna u svemu.. A ova haljina joj je stojala fenomenalno. - Znaš da si prelijepa.. - prošaputao je kada se spustila na njegovo krilo. Naslonio je glavu na njeno rame, ostavljajući par kratkih poljubaca na njena otkrivena ramena, čuvajući ruke oko njenog malenog tijela. 

- Harry.. - zakikotala se kada ju je poškakiljao po stomaku. Opustila se u njegovim rukama no haljina bila preuska da bi mogla sjediti tako. - Imamo oko pola sata do dodjele nagrada. Ne želim da zakasnimo.. - pokušala je ustati no nije mogla. Njegove ruke su je čvrsto držale za njegovo krilo. Nasmijao se i podigao je u svoje ruke. 

- Ljepotica poput tebe ne bi trebala hodati.. - zakikotala se, dok ju je on nosio prema vratima. - Ljepoticu poput tebe trebao bi nositi lijepi gospodin. - zabila je glavu u njegov vrat, nadajući se da će šminka ostati na svome mjestu.

- Harry, izgužvat ćeš si odjelu. Spusti me dolee.. - smijala se glasno dok ju je on nosio niz stepenice zgrade u kojoj su živjeli. Stan je bio definitvno ogroman i predivan. Dahlia je voljela velike stanove. Imala je ogromnu terasu gdje je mogla uživatu u suncu i u Harryevim palačinkama i poljupcima. Kada su trebali izaći kroz vrata, uzdahnuo je i morao ju je spustiti na noge jer su papraci bili svuda. 

- Morat ćeš prohodati do auta, previše je novinara. Unišištit će nas do auta.. - uzdahnuo je i nervozno utipkao broj na telefonu. Njen pogled je bio na njegovom prelijepom licu. Pomakla je par kovrdža sa njegovog lica, popravljajući njegovu košulju. - Evan i Leo mi trebaju. Zgrada je potpuno opkoljena. Pa znaš.. Objavio sam da Dahlia ide na dodjelu i odmah su dotrčali. Žele da vide moju ženicu.. - nasmijao se i obmotao ruke oko njenog struka, gledajući ju kako popravlja njegovu košulju. - Oke, čekamo. Dodjela je za pola sata, bolje požurite. - ubacio je telefon u džep i pogledao prema njoj.

- Koliko ćemo čekati da dođu? - Postajala je nervozno. Skoro godinu dana su u braku ali ih niko nikada nije vidio zajedno. Dap, čudno no ona je voljela noćne izlaske. Muvali bi se u kasne sate i skoro niko ih ne bi primjetio. Par puta se slikala sa Harryevim fanovima i špekuliralo se da mu je djevojka no niko nikada to nije potvrdio. I danas je taj dan.. Uhvatila je njegove ruku kada je Evan otvorio vrata.

- Spremni, gospođo i gospodine Styles? - Evan je namignuo prema mladom bračnom paru.

_________________________________________________

kako ste bili cruel. svi ste mislil da će on nju napucat. no way. no uskoro nastaju brige u raju ;) 15 komentara želi malena kerimica jer je ipak sretan nastavak haha:D žao mi je ako ima nekihhhhhhhh greškica:D

34 jokes » h.s.Where stories live. Discover now