Definitivno je imao sreće. A možda mu se i Bog malo smilovao. A možda ga je ovim i nagrađivao. Prvo joj je saznao ime, a onda mu se ona i obratila. I sada su sjedili zajedno za stolom i ispijali kafu, igrala se nemirno sa svojim prstićima dok mu je prepričavala koliko i koje je šale zapravo pročitala. Uvijek je voljela puno pričati. Mada zadnjih godina jedva da je puštala glas. On je ispružio svoju ruku, pokušavajući ne biti ofiran. Njena ruka je stojala tačno pored šoljice kafe i trebalo mu je samo malo. Naravno, slušao ju je no sada mu je glavni zadatak bio osjetiti njenu kožu. Osjetiti njenu kožu ispod svog dodira. Jučer joj je poljubio ruku ali nije stigao osjetiti mekoću njene ruke. Još samo malo, pomislio je i njegovi vrhovi prstiju su dotakli njene. Zaustavila se sa pričom i pogledala prema Harryu koji joj je ponudio maleni osmijeh i brzo vratio ruku na svoje koljeno.
- Jesi ti mene uopšte slušao? - glumila je povrijeđenost. Brzo je prekstila ruke preko svojih prsa. U mlađim godinama je išla u školu glume. No učitelj glume joj je rekao kako je predebela da bi pohađala takve časove. To je bila jedna od prvih uvreda koje je doživila. Naravno, njena mama se potrudila da se dobro izdere na učitelja, a potom je tražila povrat novca - pri čemu ga je htjela i tužiti. No ni novac, kesa puna mliječnih karamela te nova bratz lutka nije pomogla. To je ostavilo ogroman utisak na nju. Bila je djevojčica od samo sedam godina i do tada to joj je bila najveća uvreda. Nije ni bila svjesna da će za par godina doživjeti i puno gore. Zato je naglo počela jesti. Jela je više nego ikada i sa 10 godina je imala sigurnih 90 kilograma. Doktori su je poslali na operaciju želuca, ali sve je postajalo samo gore. Sa 13 godina su odlučili da je bulimična nakon što ju je mama pronašla kako povraća u toaletu. A sa petneast je bila jedna od onih djevojaka koji su ljudi ili sažaljevali ili kudili. Ruke, stomak i bedra su bili izrezani na svaki mogući način. Mozak joj nije radio kao prije i sada je čula glasove. Ruke su joj sa petanest godina počele drhtati kao što drhću starim bakama u sedamdeseti. Komentari nebitnih ljudi, nepoznatih ljudi su je dotukli i dovukli na rub. Bila je poznata kao djevojka koja je pokušala počiniti samoubistvo čak četiri puta, a broj bi bio i veći da mama nije upadala u njenu sobu dok je brojala tablete.
- Jesam, slušao sam te. - sada je on nju prekinuo iz malenog transa. Gledala ga je i nije vjerovala da je njemu doista stalo. Nikada nije vjerovala da ljudi zaiste žele da razgovaraju sa njom. Da ih zanima nešto iz njenog života i da žele postati dio njenog života. Bilo joj je nevjerovatno da osoba poput Harrya, zgodnog kovrdžavog momka želi da potroši svoj dragocjeni sat od vremena i provede ga s njom.
- I tako pročitala sam samo dvije. Prva je puno bolja od druge.. - dodala je na što se on nestašno nasmijao. Nije mogao vjerovati da je otvorila papir i zapravo pročitala njegove šale. Ček, ček, ček. Nije mogao vjerovati da ona priča s njim. Da ona priča s njim.
- Znači prva je bolja. Pa znao sam da si taj tip.. - ponudio joj je još jedan od svojih osmijeha i lagano podigao ruku na stol. Vrhovi njegovih prstiju su dotakli vrhove njenih. - Znaš moja ponuda za karneval i dalje vrijedi. Želim ti osvojiti jednog od onih velikih meda i možda uslikat koju sliku.. Znaš imam instagram. Je li ti imaš? - klimnula je glavom. Na instagram je ulazila čisto da se divi tijelima drugih djevojaka i žalosti nad svojim. - Oh, mogu te followati? - pogledala je u njega. Nije imala ni jednog pratioca, nije imala ni jednu sliku. Klimnula je glavom.
- icedahlia. - izgovorila je nježno ime svog instagram računa. On je klimnuo glavom kao da razumije i brzo izvadio telefon, tražeći ju. Kada je napokon pronašao njen račun kliknuo je na prati. - Obično samo pratim druge ljude, tako da.. - dodala je dok su se njeni prsti dotakli sa njegovim i brzo se zarumenila.
- Pratim te. Ja sam harrystyles. Mada ja postavljam slike svaki dan.. - promrmljao je i možda se malo i postidio jer je bilo par slika vezanih upravo za nju. Nadao se da ona to neće shvatiti. Pogled mu je pao na njeg desni zglob. Bio je dodatno izrezan i naježio se na pomisao da se ponovno rezala. - Ne bih htio da te izgubim. - prošaputao je i ona je shvatila gdje je njegov pogled bio.
- Nemoj. - dodala je dok je njen pogled bio na njegovom licu, ponovno. - Nemoj mi odavati osjećaj sigurnosti. Osjećaj ljubavi. Mrzim takve ljude. Ljude koji ti nude sve. Od ljubavi do sigurnosti. Takvi ljudi ne ostaju dugo. - prošaputala je.
________________________________________________________
hahah what's up? hoću više komentara, hajde ljudi možete vi to! <3
YOU ARE READING
34 jokes » h.s.
FanfictionPonekad su samo potrebne 34 šale. © 2014 by kerimajekraljica; all rights reserved.