- Gle', ja ti mogu biti psiholog. To nije teško. Ti legneš na krevet, ja sjedim tu i onako pravim se da te slušam i zapisujem nešto u svesku, a zapravo crtam po svesci i na kraju ti kažem onako dubokim tonom, 'Sve će biti uredu,' i namignem.. - odvalila se smijati na njegove riječi. Nikada se više nije smijala u svom cijelom životu. Nije bila sigurna kako je on tako dobro raspoložen s obzirom da je danas dan d. Dan kada će mali Harry osvojiti Veliku Britaniju i potpisati svoju budućnost, mada on toga nije svjestan. Ne još, barem. 11 april će definitivno biti njegov dan. Bilo je oko 7 sati ujutro kada se pojavio u njenoj kući, zafrkavali su se oko pola sata prije nego je ona odlučila da se spremi. On je držao oči zatvorene dok je ona navlačila haljinicu koju joj je mala kupila za Karnevel. Navukla je debele crne štrample ispod čisto da joj se debele noge, ili barem kako ona mislim, ne bi vidjele kao ni izrezane noge, na stopalima je imala svoje sive starke i on joj je pružio svoj šešir. Bila je u nekom creepy hippy weird stilu i nije joj smetalo.
- Preslatka si.. - namignuo je i izvukao je iz kuće. Čuvao ju je za ruku dok su hodali do Harryeve kuće. Sada je već bio nervozan, ruke su mu bile vlažne, oznojene. - Huh, mislim da sam nervozan. Trema me je spucala. Ima da zaboravim tekst i onda.. - ona je brzo prislonila njihove usne zajedno i zacrvenila se. I on se crvenio.
- Bit ćeš najbolji. - prošaputala je i brzo se odmaknula, pretvarajući se da se ništa ama ništa nije desilo. Gledala je u svoje stopala i bila sretna. Prvi poljubac ikad joj je bio sa osobom koja je definitivno pomogla u njenom razvoju, u njenom pronalasku same sebe. Da Harrya nije bilo nikada si ne bi dopustila da se nasmije. Harry je definitivno najbolja osoba za prvi poljubac.
- Huh, ovaj.. Oh, mislim hvala. Ovo je bilo definitvno ohrabrujuće. - i ništa više nije bilo rečeno. U sekundi su se našli u Robinom, Harryevog oćuha. autu i u istom tom vremenu ispred zgrade x-factora. Ili barem gdje se on održavao. Bio je nervozan, no dobro se držao. Ispitivali su ga mnoga pitanja, no on se odlično držao. Ljudi su izlazili i ulazili, razočarani i sretni, on je grickao svoju usnicu dok ga je ona promatrala. Otisnula je poljubac uz njegov obraz, i za nju se sve odigralo jako brzo. Bio je na pozornici i mnoge djevojke su fućkale, što ju je činilo ljubomornom, a nije bila ni svjesna da će u samo par mjeseci taj mali kovrdžavi dečko biti toliko popularan da mu ona neće moći ni prići. Otpjevao je fenomenalno, bio je samouvjeren i za nju je to bilo trideset i četiri puta da. No, dobio je dva od tri što je bilo dovoljno za prolaz. Sačekala je da ga svi izgrle prije nego što je ona obmotala ruke oko njega.
- Znala sam. - nasmijala se dok je on čuvao ruke oko njenog tijela. Izvukao ju je van i svi su zajedno otišli na picu u obližnjoj piceriji. Sjedila je pored njega, igrajući se sa šalom koji je prebacio oko njenog vrata. Mirisao je na njega što je bilo ekstra slatko. Slušala je taj njegov duboki šućmurasti glas dok je pričao roditeljima kako se osjećao. Jela je komadić po komadić, tako se lakše vari hrana. Svi su primjetili da nije ljubitelj pizze. Ukusna je ona ali ima doista previše kalorija, no Harry nije dao pogledom da me bilo ko šta pita.
- Je li sve ok? - prošaputao joj je na uho, sa laganim osmijehom. Klimnula je glavom sa širokim osmijehom, ubacujući komad picu u usta. - Drago mi je. Drago mi je da si tu.. - nasmijala se i izvadila telefon koji je zazvonio.
- Hej, mama.. Dap, prošao je. Evo jedemo.. Da i ja jedem. Picu.. - malo se zacrvenila jer su sve oči bile na njoj. Pogledala je prema svom komadu pice, grizeći svoju donju usnicu. - Vidimo se doma, za par sati. Volim te.. Oke. - nasmijala se i pogledala prema njima. - Pozdravila vas je.. - klimnuli su glavom i Anne je dodala da ju pozdravim. Harry ju je izbavio iz picerije i sve vrijeme je držao za ruku dok smo hodali onako cestama.
- Danas je bio fantastičan dan.. - nasmijao se, prislonivši usne na njen obraz. Nasmijala se, klimajući glavom, igrajući se sa Harryevim prstima. On će uskoro biti popularan. I više nego to. I ona je to osjećala.
- Kada jednog dana budeš imao turneje i curu budu vrištale oko tebe.. Nećeš me zaboraviti, zar ne? Mislim putovat ćeš svijetom, i vidjet ćeš jako mnogo lijepih djevojaka. I ja razumijem ako ti želiš neku drugu ili ono.. Razumiješ valjda. - prošaputala je, s velikim strahom u njenom glasu. Čuvala je ruke oko njegovog struka, preplašena da će se to desiti jednoga dana. Da će ju jednog dana zaboraviti zbog svih tih djevojaka koje će se pojaviti oko njega.
- Ako se to ikada desi, da ja postanem tako popularan i djevojke budu letale oko mene, vjeruj mi.. Nema šanse da se između nas išta promijeniti. Ti i ja smo stvoreni za zauvijek ne za kratak period. - namignuo je, ostavljajući kratak poljubac na njenim usnama. - Ni milion drugih djevojaka se ne može porediti sa tom ljepotice.. - nasmijao se i prislonio usne uz njeno čelo. - Ni osam miliona. Ni dvadeset. Ne postoji djevojka koja će zasijati tebe. - I povjerovala je. Iako se to nije zapravo desilo.
________________________________________________
mhmh, hoću više komentara lol. probajmo +13kom za sljedeći nastavak. idemo u budućnost i vidjet ćemo šta se dešava u njihovim životima za 3 godine. šta mislite kako će to biti?:D želim da čujem vaše mišljenje ;) da li će biti zajedno ili ne:(?
CITEȘTI
34 jokes » h.s.
FanfictionPonekad su samo potrebne 34 šale. © 2014 by kerimajekraljica; all rights reserved.