- A da ipak obučeš haljinicu koju sam ti kupila? - mama ju je upitala dok ju je gledala kako navlači jednu od starih tatinih majica. Bila je to majica 'Nirvane', ona ju lično nije slušala no majica je bila super. Utrpala je ju u hlače koje su bile isprane i jako stare. Navukla je svoje stare crne cipele koje je mama našla na buvljaku za par funti. Brzo je popravila kosu koja je zapravo uvijek bila ista. Razdeljak na sredini glave koji je pridavao da se njeno srcoliko mršavu lice još više istakne. Odlučila je staviti malo korektora na bubuljice čisto da Harry ne odustane od nje čim se vide.
- Mama, neću oblačiti haljinice. Imam debele noge i ne želim da ih Harry vidi. - pogledala je prema svojoj mami koja je kolutala očima. To je jedan od razloga. Drugi od razloga jeste da su joj noge prekrivene ožiljcima. A to nije htjela pokazati nikome. Brzo je spakovala svoju smeđu poštarsku torbu. Imala je novčanik sa novčanicom od deset funti. Njena mama nikada nije imala novaca, imala ih je no nikada dovoljno. No tko danas ima dovoljno novaca. Bila je ponosna jer njene djevojčica izlazi na spoj. Mada to u Dahlinoj glavi nije bio spoj. Daleko od toga. Harry je bio prelijep dečko, bila je zbunjena da on uopšte želi razgovarati sa njom.
- Dušo.. Tvoj prvi spoj je, a ti si se obukla kao da ideš prati prozore.. - uzdahnule je i Dahlia joj je dala upitni pogled. - Mislim, prelijepa si ali.. Hoćeš probati? Barem za mamu svoju.. - Dahlia je dobro znala što njena mama radi. Bilo je još samo 10 minuta do Harryevog dolaska, što znači da ona ne bi imala dovoljno vremena da se presvuče i otišla bi u haljini.
- Sljedeći put mama. - rekla je i nervozno sjela na krevet. Nije htjela ispasti kreten ispred Harrya. Da je samo znala da je ona za Harrya posebna pa čak i kada sam sjedi. Ili kada nabraja. Ili kada toliko puno priča da ni sama ne može pohvatati što je sve rekla. No, ona nije bila svjesna toga. Mislila je da se on sa njom druži iz sažaljenja.. Jer zašto bi netko htio biti njen prijatelj? Nije bila sigurna koliko je razmišljala o tome zašto bi netko bio njen prijatelj.. No mama ju je pogurala i uskoro se našla oči u oči sa Harryem. Bio je u crnim hlačam, bijeloj majici sa crvenom kariranom košuljicom i svojim bijelim starkama.
- Hej? Jesam na vrijeme? - nasmijao se i osjetila je kako joj se noge tresu. Ujela se za donju usnicu kada je shvatila da bulji. Klimnula je glavom i pogledala prema mami koja je virila, no Harry ju nije mogao vidjeti.
- Hej, jesi da.. Huh, možemo ići. - promrmljala je i brzo zatvorila vrata za sobom, igrala se nervozno sa svojim prstima dok su hodali. On je držao iza leđa, dok je ona nervozno lomila prste. Bila je sigurna da izgleda kao idiot.
- Jako si lijepa u toj odjevnoj kombinaciji. - dodao je i ona je osjetila kako se njeni 'uvijek' bijeli obrazi pune krvlju i kako se crveni. Postalo joj je nevjerovatno ugodno i neugodno u njegovom društvu. - Mislim, neobično te je vidjeti van tvojih džempera.. Koji ti super stoje. Nemoj da misliš da mi se ne sviđaju.. - sada se on crvenio i skoro maleni momenat je falio da se ona zakikoće. Pronašla je nešto neodoljivo u načinu na koji je on brbljao. Pogled joj je pao na njegove crvene obraze i potapšala ga je po ruci.
- Sve pet. Hvala ti na komplimentu. - ponudila mu je nježnu facu. Toliko je mogla. Htjela se nasmijati ali su je unutarnji glasovi proganjali. Svaki put kad bi se pokušala nasmijati, imala je osjećaj da je nož probada po sredini njenog stomaka, pa sve do njenog srca. Polako je uzdahnula dok su hodali jedno pored drugog u tišini.
- Reci mi nešto o sebi. Neke male detalje.. - dodao je. Znao je par stvari o njoj. Voljela je džempere. Prema maskici njenog telefona, voljela je crtane filmove. Voljela je kafu bez mlijeka i šećera, no nije bila obična. Suicidalna je i depresivna što pokazuju njeni zglobovi te njene uplakane oči koje je viđao jako često. No u ovoj majici polu dugih rukava nije uočio puno ožiljaka. Tek par na oba zgloba. Uzdahnuo je i pogled mu je pao na njene usnice. Bile su crvene boje skoro kao trešnje, sigurno si takvog i okusa bile. No bile su jako suhe i pokidane. Primjetio je da grize usnice kada je nervozna te lomi prste.
- Volim crtiće i džempere. To je to. - rekla je kao da drugo ne postoji. On je samo klimnuo glavom. Bio je očaran njenim usnama i jedva se sudržavao da ih ne dotakne svojim. - A ti? Pored što radiš u kafiću i voliš Ramonese.. - on se nasmijao i prošao rukom kroz kovrdže.
- Idem u drugi razred srednje no volio bih prekinuti školovanje i biti pjevač. - klimnuo je glavom kao da potvrđuje ono što govori. - Prijavio sam se na x-factor, audicija mi je za dva mjeseca. - nasmijao se ponosno je i ona mu je dala mali aplauz.
- Isn't she lovely, zar ne? Meni su super zvučao onaj dan.. - njegovo lice se ponovo zacrvenilo i ona je bila ponosna jer je to uspjela. Lagano je prošla rukom kroz kosu, uništavajući razdeljak koji je napravila kada je izlazila iz kuće. Polako je polizala usnice i pogledala prema njemu. Bio je samo par centimetara visočiji zbog čega se osjećala ponosno. Svi ljudi u njenoj generaciji su bili visočiji od nje. No, on nije odgovorio. Uhvatio joj je ruku i ona je osjetila kako su munje prošle kroz njeno tijelo.
- Pogledaj.. - prošaputao je, oduševljeno i glavom pokazao prema skupini balona koji su se nalazili na ulazu za karneval. Dok je on gledao prema šarenim balonima, ona se nasmijala, no on nažalost to nije uhvatio.
_________________________________________
what's up? kako vam se sviđa? hoćuuuuuuuuuuuuu 10+ komentara za nastavak (ne brojim komentare od dvije riječi), hvala vam punooooo i volim vas. xxx
STAI LEGGENDO
34 jokes » h.s.
FanfictionPonekad su samo potrebne 34 šale. © 2014 by kerimajekraljica; all rights reserved.