sechzehn

22.6K 1.5K 563
                                    




Ayh, bu bölüm kirli oldu. Gerçi hep kirli kısımlar okudunuz ama neyse..

Okumak istemeyenler için başına ve sonuna yıldız koydum.

İsteğe göre atlayabilirsiniz.

Ve yine müzik koydum, açarak okuyabilirsiniz.

İyi okumalar bıdıklarım.


☾☾☾

Jungkook'un ağzından:


*****************************************

Dudaklarını yavaşça oynatmaya başlamıştı. Dudaklarıma bıraktığı tatlı öpücükleri beni benden alırken kalbimin atışlarını en aza indirmeye çalışıyordum. Ellerimi yanaklarına götürerek, minik yüzünü avuçlarımın içine almıştım. Gözünden akan bir damla yaş yanağımı ıslattığında istemsizce kendimi geri çekmiştim. Gözlerini kocaman açarak bana bakmıştı. Ay ışığı gözlerine vurmuştu, gözlerinin içi parlıyordu.

"Sorun ne Svannah?"

Yanağından aşağı süzülen bir damla yaşı baş parmağım ile sildikten sonra gözlerimi, gözlerinin içine kenetlemiştim.

"Beni ilk defa bu kadar içten öpüyorsun."

Böyle bir şeye duygulanacak kadar hassas bir insandı. Ben ona dokunmaya kıyamazken, her dokunduğumda karşımda eziliyordu. Böyle davranması canımı yakıyordu. Ve en acısı da şuan ona ne cevap vereceğimi bilmiyordum.

Bir anda kollarımı tuttuğu gibi kendinden uzaklaştırmıştı. Ellerini göğsüme koyarak sırtımı yatakla buluşturduktan sonra üzerime çıkmıştı.

"Sana dokunmak istiyorum, Jungkook."

Sarhoş olduğu gün de bunu istemişti benden. Ona iğrenç davrandığım zamanlarda bana dokunmasına izin vermiyordum. Ama artık ona karşı bütün gardımı indirmiştim. Kalbini kıracak, canını yakacak en ufak bir şey yapmak istemiyordum. "Dokunabilirsin, Svannah."

İçten gülümsemesini bana bahşettikten sonra tişörtümün eteklerine uzanmıştı. Beni yardımlarımda çıkardığı tişörtü yataktan aşağı sallamıştı. Sargı olmayan eliyle göğsüme dokunmaya başladığında yavaşça okşuyordu. "Vücudun, çok yumuşak."

Söylediği şeye gülümsemiştim. "Sevdin mi Svannah?"

"Çok sevdim. Sana dokunabilmek çok güzel."

Yavaşça eğilerek vücuduma masum öpücükler bırakıyordu. Boynuma, göğsüme, göğüs ucuma ve karnıma... Yavaşça öperek aşağı iniyordu. Belime bıraktığı öpücükten sonra yukarı çıkarak öptüğü yerleri tekrar tekrar öpmeye başlamıştı. En sonunda boynuma bıraktığı öpücükten sonra yanağıma uzandı. Aynı şekilde masum bir öpücük kondurmuştu. Biraz geri çekilerek gözlerini gözlerimle buluşturdu ve dudaklarıma uzandı. Dudaklarımı öpmeye başladığında yattığım yerden kalkarak sırtımı yatağın başlığına yaslamıştım. Svannah'ı kendime çektiğimde öpüşmeye devam ediyorduk.

Dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında alnını alnıma dayamıştı. İkimizde nefes nefese kalmıştık. Odanın içine dolduran tek ses nefes alış verişlerimizdi.

"Beni soymanı istiyorum Jungkook."

Söylediğine hiçbir cevap vermeden tişörtünün eteklerine uzanmıştım. Tişörtü kafasından geçirerek çıkardığım gibi yere sallamıştım. Kollarımı sırtına götürerek nazikçe okşamaya başladığımda gözlerini kapatmıştı. Ellerimi ince belinde gezdirmeye başladığım da ise ağzından hafif bir inilti kaçmıştı. Bu inleme, huylandığının göstergesiydi.

I want, touch u | Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin