Sakumo, az összetört hős

170 8 0
                                    

(Ez egy flashback special rész, ami Sakumo-ról fog szólni, azok után, miután elvesztette feleségét, barátait, a klánját és a tiszteletét a faluban. Kihagyható fejezet, a főszál előrehaladásában nem segít, viszont annál érdekesebb dolgokat tár fel. Egyik szereplő szemszögéből sem értelmezendő.)

Gondolkodtál már azon, hogy milyen érzés az, ha valaki kitaszított, összetört és lebecsült. Főleg úgy, hogy ha az a valaki melletted van... És látod egyik napról a másikra őt, ahogy szépen lassan megindult lefele a lejtőn; és csak halad és halad, míg nem egyszer csak elérkezik a gödör aljára, ami egyet jelent a halálával. S erre csak az tesz rá egy lapáttal, hogy az a személy, akit látsz napról-napra összeomlani, az a legjobb barátod, és sajnos nem tudsz rajta segíteni, mert képtelen vagy; vagy éppen a tömeg nem azt várja el tőled, hogy ne segíts annak, akit a tömeg legjobban utál. Igen... Szörnyű dolog, hisz megakarsz felelni a tömegnek (főleg úgy, hogy a törvény ezt írja elő), de ugyanakkor nem akarod, hogy a barátod, lelkileg összeomoljon... Ahogy sejtitek, ez a szerencsétlen ember, aki szenved az életétől, az nem más, mint Hatake Sakumo; S, aki végig nézi szenvedését, az Might Dai és Namikaze Minato. Dai az, aki segítene barátján, de sajnos a falu nem ezt várja el tőle; Minato pedig abban a helyzetben van, hogy nem tud segíteni ninja társának, hiszen... Még fiatal, és nem tapasztalt annyit, hogy megmentse társát a sötét gondolatoktól... Hiába igyekezet... Hasztalan volt.

Történetünk a 2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Történetünk a 2. Shinobi háború után játszódik bő 10-15 évvel; S közvetlenül a 3. Shinobi háború elején. Konoha-ban a 2. nagy háború után a ninja-k nem lélegezhettek fel, hiszen, újból támadás érte az itt lakókat, és nem mások, mint Konoha egyik legerősebb és legveszélyesebb klánja támadta meg a falut, akik nem voltak mások, mint a Hatake-k. A „Hidegvérűként" ismert ninja-k, tényleg gond nélkül mészároltak le embereket, gyerekeket, nőket, férfiakat... Mindenkit! Természetesen nem mindegyik; voltak, akik védekezni próbáltak ellenük, de elbuktak, s saját klán társaik végeztek velük. Ilyen Hatake ninja volt Hatake Sakumo és Hatake Inazuma. Ők ketten kitartottak a Hokage mellett, s felvették a harcot a saját klánjukkal. Hiába sikerült nyerniük, a falu a támadás és a véres pusztítás végett követelte, hogy a Hatake-ket száműzzék. És, sajnos a 2. Hokage is a faluval értett egyet. Száműzték a csapatokat, kivéve egy ninja Hatake családot, ami Sakumo családja volt. A férfi túlságosan nyugodt vérmérsékletű volt egy Hatake-hez képest, és így nem is tekintettek úgy rá. Felesége pedig, Midnight Melody, hatalmas gyógyító erővel rendelkező ninja volt, így rá nagy szükség volt, és ő ezért maradhatott. Nem sok idő telt el, mire Melody teherbe esett, s a két Hatake ninja már boldogan várták, hogy vajón milyen kis gyermekük születik, ám sajnos, nem minden alakult úgy, ahogy a pár eltervezte. A szülés napján az orvosoknak feltűnt, hogy Melody chakra-ja nem fehér vagy zöld, vagy akármilyen más, hanem fekete, ami egyértelműen a gonoszságot jelképezi. Az orvosok a szülést félre dobva, azonnal értesítették a Hokage-t, aki pedig egy kisebb tömeggel érkezett a kórházhoz, ám eközben Melody-t kia akarták zavarni a szülészetről, hiszen egy gonosztevő, akinek nincs keresni valója Konoha-ban. Sakumo-nak nem kellett több! Hamar felkapta Melody-t és kimenekültek a faluból, hogy Melody az erdőben végre, nyugodtan megszülhesse gyermekét. Sakumo mindent megtett, hogy Melody-nak könnyebb legyen; Szerencséjükre minden nagyobb gond nélkül megszületett kisfiúk: Kakashi.

A Hatake klán 2.~~Életünk Konoha-ban (SZÜNETEL)Where stories live. Discover now